Sitrani skriver:
Bruger I tørretumbler eller hænger I tøjet til tørre...??? Hvor meget synes I at tøjet krymper ved brug af tørretumbler??
Vi er 4 i husstanden herhjemme.. kunne virkelig godt tænke mig at droppe at hænge tøjet op til tørre, og bare ku smide det i tørretumbleren.... men så krymper det vel?? Manden er stor i størrelsen, og vil jo så ikke ku passe sit tøj mere, da der jo ikke lige er så meget at gi af.... det samme med ungerne....
Kom med gode råd, I damer der ved noget om den slags...! 
Jeg byttede mig til en tørretumbler i sommers - jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke har anskaffet mig sådan en tidligere! (især ved omgangssyge)
Vi bor 4 mennesker i en 2 vær. lejlighed, og med en dreng på 18 mrd. der laver ballade, så er den guld værd!!
Det er skønt at proppe tøjet direkte fra vaskemaskinen og det så tørrer, uden at skulle bruge plads til tørrestativer i lejligheden!
Jeg syntes ikke tøjet krymper, i hvert fald ikke børnenes tøj
Første gang jeg smed et par af mine egne bukser til tørre krympede de en lille smule, men ingen betydning, for jeg havde købt dem alt for store (jeg skal stadig vænne mig til at have tabt 35 kg) 
Det var et par nye bukser, så måske min egen skyld - men så sad de perfekt på mig 
Anmeld
Citér