tørre tøj..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2015

MysteriousAngel

sne190810 skriver:

Den eneste der konkludere noget, er dig. 

Du fortolker frit udfra hvad jeg skriver, i stedet for at forholde dig til hvad det er. Jeg svarer på TS spørgsmål, hvad man gør hjemme hos en selv når man skal tørre tøj. 

Jeg svarer hvad jeg gør med mit tøj når det skal tørre, og hvorfor jeg gør det for mit eget vedkommende. Jeg peger ikke fingre af andre, nævner ingen andre i mit indlæg, skriver ikke nedladende eller provokerende og hvad du ellers fik ud af det. 

Der er vi så dybt uenige. Jeg mener ikke at jeg har fortolket noget men kun forholdt mig til "jeg synes det er dovenskab andet". Så lad os bare være uenige i din fortolkning af mit indlæg. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

sne190810

MysteriousAngel skriver:

Der er vi så dybt uenige. Jeg mener ikke at jeg har fortolket noget men kun forholdt mig til "jeg synes det er dovenskab andet". Så lad os bare være uenige i din fortolkning af mit indlæg. 

Haha, shit man. Lad dog være med at gøre livet mere surt, end det lyder til at være i forvejen. 

Ja, jeg skrev at JEG syntes det er dovenskab andet. 

HVAD i alverden har det med dig at gøre? Eller nogen anden, for den sags skyld? 

........

Anmeld Citér

23. marts 2015

Sprit25

sne190810 skriver:

Haha, shit man. Lad dog være med at gøre livet mere surt, end det lyder til at være i forvejen. 

Ja, jeg skrev at JEG syntes det er dovenskab andet. 

HVAD i alverden har det med dig at gøre? Eller nogen anden, for den sags skyld? 

........

De damer! Rolig nu.. God dag til jer begge

Anmeld Citér

23. marts 2015

sne190810

Sprit25 skriver:

De damer! Rolig nu.. God dag til jer begge

Jeg er skam helt rolig. 

Er bare forundret over, at MysteriuosAngel for det første tager det så nært, og så bare låser sig fast i hvad hun mener, jeg har skrevet og føler sin ret til at skrive et lidt offensivt indlæg tilbage, fordi hun føler sig trådt på, udfra sin egen fortolkning, af det skrevne. 

Til trods for jeg op til flere gange skriver, at hun netop har fået en forkert opfattelse af det skrevne. Det syntes jeg er lidt vildt.. Og i lige måde, fortsat dejlig dag 

Anmeld Citér

23. marts 2015

MysteriousAngel

sne190810 skriver:

Jeg er skam helt rolig. 

Er bare forundret over, at MysteriuosAngel for det første tager det så nært, og så bare låser sig fast i hvad hun mener, jeg har skrevet og føler sin ret til at skrive et lidt offensivt indlæg tilbage, fordi hun føler sig trådt på, udfra sin egen fortolkning, af det skrevne. 

Til trods for jeg op til flere gange skriver, at hun netop har fået en forkert opfattelse af det skrevne. Det syntes jeg er lidt vildt.. Og i lige måde, fortsat dejlig dag 

Jeg synes da ikke jeg låser mig fast. Vi kan lave en sammenligning. Hvis jeg skrev at jeg synes at alle mødre der ikke ammer er dårlige mødre ville folk da føle sig ramt. Selvom jeg siger at det kun er min mening. Derfor må du da regne med at andre føler sig ramt, selvom det kun er din mening.. 

Hvis du til gengæld havde skrevet at jeg bruger ikke tørretumbler fordi jeg ellers Føler mig doven havde det været noget andet.. 

At du så derefter overfuser mig og fortæller mig at mit indlæg er ligegyldigt, siger mere om dig end om mig. 

Hav en fortsat god dag. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Stjerneskud84

Bruger tørretumbler til det, der kan tåle det.. Ellers kommer resten ud at hænge... 

Noget af det krymper en lille smule, men ikke meget.. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

sne190810

MysteriousAngel skriver:

Jeg synes da ikke jeg låser mig fast. Vi kan lave en sammenligning. Hvis jeg skrev at jeg synes at alle mødre der ikke ammer er dårlige mødre ville folk da føle sig ramt. Selvom jeg siger at det kun er min mening. Derfor må du da regne med at andre føler sig ramt, selvom det kun er din mening.. 

Hvis du til gengæld havde skrevet at jeg bruger ikke tørretumbler fordi jeg ellers Føler mig doven havde det været noget andet.. 

At du så derefter overfuser mig og fortæller mig at mit indlæg er ligegyldigt, siger mere om dig end om mig. 

Hav en fortsat god dag. 

Men HVOR, hvor (?!) er det jeg blander andre mennesker ind i min kontekst?

Jeg kommentere tråden for MIT vedkommende. Det ville være dovent AF MIG, hvis jeg gjorde brug af en tørretumbler. 

Jeg kunne ikke være mere ligeglad, med hvad andre gør, i samme situation. 

Come on.. Og var det  mig som overfusede dig? Så vidt jeg husker, var det dig som henvendte dig til mig, med det som jeg kaldte et ligegyldigt indlæg, da jeg ikke opfattede det som andet end nedladende og provokerende. Og så ja - så får du da igen af samme kaliber, det kan da vel ikke komme bag på dig. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Hectar

Jeg tørrer alt det der kan gå i tørretumbleren i den. Hader at hænge tøj op. 

Anmeld Citér

24. marts 2015

Clisolka

Sitrani skriver:

Bruger I tørretumbler eller hænger I tøjet til tørre...??? Hvor meget synes I at tøjet krymper ved brug af tørretumbler??

Vi er 4 i husstanden herhjemme.. kunne virkelig godt tænke mig at droppe at hænge tøjet op til tørre, og bare ku smide det i tørretumbleren.... men så krymper det vel?? Manden er stor i størrelsen, og vil jo så ikke ku passe sit tøj mere, da der jo ikke lige er så meget at gi af.... det samme med ungerne....

Kom med gode råd, I damer der ved noget om den slags...! 

Jeg byttede mig til en tørretumbler i sommers - jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke har anskaffet mig sådan en tidligere! (især ved omgangssyge)

Vi bor 4 mennesker i en 2 vær. lejlighed, og med en dreng på 18 mrd. der laver ballade, så er den guld værd!! 

Det er skønt at proppe tøjet direkte fra vaskemaskinen og det så tørrer, uden at skulle bruge plads til tørrestativer i lejligheden! 

Jeg syntes ikke tøjet krymper, i hvert fald ikke børnenes tøj  Første gang jeg smed et par af mine egne bukser til tørre krympede de en lille smule, men ingen betydning, for jeg havde købt dem alt for store (jeg skal stadig vænne mig til at have tabt 35 kg)  Det var et par nye bukser, så måske min egen skyld - men så sad de perfekt på mig 

Anmeld Citér

24. marts 2015

Christine

Sitrani skriver:

Bruger I tørretumbler eller hænger I tøjet til tørre...??? Hvor meget synes I at tøjet krymper ved brug af tørretumbler??

Vi er 4 i husstanden herhjemme.. kunne virkelig godt tænke mig at droppe at hænge tøjet op til tørre, og bare ku smide det i tørretumbleren.... men så krymper det vel?? Manden er stor i størrelsen, og vil jo så ikke ku passe sit tøj mere, da der jo ikke lige er så meget at gi af.... det samme med ungerne....

Kom med gode råd, I damer der ved noget om den slags...! 

Vi har klaret os i mange år uden tumbler! Men det er også af hensyn til miljøet.

Hvis vi får en tumbler vil jeg udelukkende bruge den til sengetøj, håndklæder, viskestykker og undertøj. Synes det slider for meget på tøjet og krymper det 

Det bedste er altså også rent tøj der har hængt ude, nu hvor årstiden efterhånden tillader det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.