tørre tøj..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2015

Troldemommi

Vi investerede i en tørretubler da vi ventede vores første barn, syntes man bruger så meget tid på at hænge op og tage ned, og så bliver tøjet så dejlig blødt  Jeg elsker at have den

Monica 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2015

Sujan

Jeg tørrer kun sengetøj, håndklæder, stofbleer og viskestykker i tumbler.. Resten kommer op og hænge.... Og tørre efter maks 1 døgn. Jeg synes tøj bliver grimt af tumbleren 

Anmeld Citér

22. marts 2015

mortilnoahogmelina

Jeg bruger tørretumbler til håndklæder , sengetøj osv ... 

Men aldrig til rigtig tøj . 

Vi er os 4 i husstanden , 

keg kan bestemt nærke hvis det er røget noget alm tøj med i tørretumbleren personligt Synes jeg det kryber ... 

Men det er jo forskelligt fra person til person  

Anmeld Citér

22. marts 2015

Tip!

Vil helst have alt op og hænge på tørrestativ... Men i en presset tid med eksamer, så er det bare liiiige nemt at smide det i tumbleren...  Det er meget mere miljøvenligt, og en del sjat penge at spare når jeg ikke bruger den tumbler. 

Anmeld Citér

22. marts 2015

MysteriousAngel

sne190810 skriver:

Her hænger alt tøj til tørre året rundt, har aldrig rigtig gjort brug af en tørretubler.  

Syntes det er lidt dovent og miljøsvineri andet  

Så er det da godt du er vegetar og lever af de ting du har i haven.

Cykler på arbejde og ikke vasker i en vaskemaskine. I går i bad en gang om ugen skiftesvis i et kar for at spare på det varme vand.

For ellers er da miljøsvineri? 

Anmeld Citér

22. marts 2015

MysteriousAngel

Vi har en tørretumbler. Den bliver brugt flittigt til alt. Undtagen sko og uld.

Ved godt at vi kan spare en del el om året på den anden måde men jeg ved simpelthen ikke hvornår jeg skulle få tiden eller pladsen til at hænge så meget tøj op. Der er gerne igennem 3-4 maskiner om dagen. 

Vi har ingen steder at hænge det andet end et enkelt tørrestativ. 

Anmeld Citér

22. marts 2015

sne190810

MysteriousAngel skriver:

Så er det da godt du er vegetar og lever af de ting du har i haven.

Cykler på arbejde og ikke vasker i en vaskemaskine. I går i bad en gang om ugen skiftesvis i et kar for at spare på det varme vand.

For ellers er da miljøsvineri? 

Har du ondt nogle steder, eller er der en speciel grund til du føler dig så trådt på, at du behøver komme med et så tamt, gennemsyret af ligegyldighed og fordømmende indlæg? 

Jeg har sgutte skrevet noget ondt om hvad alle andre gør, jeg har skrevet hvad jeg syntes om en noget så simpel ting at tørre tøj - for JA jeg syntes det er miljøsvineri (som mange andre også skriver de syntes i tråden - leger du også debat-politimand overfor dem?) og det er en rimelig valid fact at det ér sgu bare sådan det er. At det er dovent - ja, det ville det være for mit vedkommende hvis jeg valgte at gøre brug af en tørretumbler. 

NÅ! 

Anmeld Citér

22. marts 2015

bøllen

Sitrani skriver:

Bruger I tørretumbler eller hænger I tøjet til tørre...??? Hvor meget synes I at tøjet krymper ved brug af tørretumbler??

Vi er 4 i husstanden herhjemme.. kunne virkelig godt tænke mig at droppe at hænge tøjet op til tørre, og bare ku smide det i tørretumbleren.... men så krymper det vel?? Manden er stor i størrelsen, og vil jo så ikke ku passe sit tøj mere, da der jo ikke lige er så meget at gi af.... det samme med ungerne....

Kom med gode råd, I damer der ved noget om den slags...! 

Bruger aldrig tumbler til vores tøj syntes det gør tøjet grimt . Bruger kun til håndklæder , sengetøj vinteren 

Anmeld Citér

22. marts 2015

MysteriousAngel

sne190810 skriver:

Har du ondt nogle steder, eller er der en speciel grund til du føler dig så trådt på, at du behøver komme med et så tamt, gennemsyret af ligegyldighed og fordømmende indlæg? 

Jeg har sgutte skrevet noget ondt om hvad alle andre gør, jeg har skrevet hvad jeg syntes om en noget så simpel ting at tørre tøj - for JA jeg syntes det er miljøsvineri (som mange andre også skriver de syntes i tråden - leger du også debat-politimand overfor dem?) og det er en rimelig valid fact at det ér sgu bare sådan det er. At det er dovent - ja, det ville det være for mit vedkommende hvis jeg valgte at gøre brug af en tørretumbler. 

NÅ! 

Jeg synes da hverken at det er tamt eller gennemsyret af ligegyldighed. Jeg synes faktisk at jeg stiller nogle saglige spm til din holdning?

Debat-politimand? Nu tog jeg udgangspunkt i dit indlæg. Ikke i de andres. Så regner da med, at hvis du har de holdninger som du siger du har, at du kan debattere udfra det og ikke sige "Men de andre siger også". 

Så selv nå! 

Anmeld Citér

22. marts 2015

MysteriousAngel

sne190810 skriver:

NÅ! 

Det jeg nok bliver mest provokeret af er nok at dit indlæg ender med at du synes folk er dovne og miljøsvin hvis de bruger en tørretumbler.

Derfor jeg faktisk stiller det på spidsen ved at skrive om du selv gør alt for at minimere miljøsvineriet. 

Og ja jeg bliver faktisk ramt ved at du skriver jeg er doven. Gu er jeg da ej. Jeg har bare ikke tid med et job der kræver 37 timer samt 7 timers transport om ugen + alt det andet. Så synes jeg faktisk at jeg prioriterer mit liv anderledes end du gør. 

Men derfor kan du da ikke konkludere at man så er doven. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.