Anonym skriver:
Hej :-)
Vi skal holde 30 års fest
for manden :-)
jeg tror han er i et krise over, han fylder 30 år, og skal være far 
han vil gerne ha det sådan mændene sidder på den ene side, og kvinder på den anden med børnene.....
Det gøre mig ikke en skide! :-) det må han selv om :-)
MEN synes i ikke det er weird? selvom det er hans fest?
Vilde i være fornærmet i, ikke fik love, at sidde ved siden af jeres mænd/kærester???? -
Han vil bare hygge som i gamle dage da han var ung, men det blev ikke til en herre fest fordi vi gade ikke ha to fester, så hans mor, far, venner og søskende kommer der med børn.
I dit første indlæg forstår jeg det som samme bord, men hvert køn på hver side af bordet?
Men i senere indlæg lyder det som to forskellige borde
bliver en anelse forvirret 
Anyways, så syntes jeg begge dele vil være fint...
Det eneste jeg ikke syntes er så fint er den der holdning om at børnene skal være ved kvindebordet... det bliver lige en anelse for generaliseret efter min mening....
Du skriver så et sted at det kun er 2 børn det i virkeligheden drejer sig om... er det familie eller venner der har børn?? og hvad alder? uanset hvad ville jeg nok give dem med børn et kald og tale med dem om de evt. har pasningsmulighed den aften for børnenes skyld, da det ikke er sjovt for dem at være de eneste børn uden noget rigtig at lave
Er lidt i mod den med at skrive uden børn i invitation, men det er fordi jeg personligt gerne selv vil have det valg....
Min kusine havde valgt at skrive det i sin til hendes 30års og det resulterede i at vi ikke kom, da vi ganske enkelt ikke havde pasningsmulighed den pågældende dag. Vi har ikke ret meget netværk vi kan bede om pasning og uden for den del af familie var det faktisk kun min far og han kunne ikke... ergo vi kom ikke med selvom vi egentlig gerne ville fejre hende.
Til gengæld havde vi et vennepar for en del år siden og de valgte at deres bryllup gerne skulle være uden børn (ud over deres eget + fætteren på samme alder), men de talte med os om det i stedet for at skrive det i invitationen. Resultat vi fik passet vores drenge og var med til brylluppet uden bøvl, for vi vidste at hvis vi ikke havde haft mulighed for at få drengene passet var de alligevel velkommen. Parret ville bare gerne undgå for mange børn.
Pointen er at jeg gerne selv vil have valgmuligheden, og vide at mine børn også er velkommen. De er en del af mig, og det kan der ikke lave om på.
Qnuz