Fest, kærester sidder hver for sige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.423 visninger
48 svar
170 synes godt om
17. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej :-) 

Vi skal holde 30 års fest  for manden :-) 

jeg tror han er i et krise over, han fylder 30 år, og skal være far 

han vil gerne ha det sådan mændene sidder på den ene side, og kvinder på den anden med børnene..... 

Det gøre mig ikke en skide! :-) det må han selv om :-) 

MEN synes i ikke det er weird? selvom det er hans fest? 

Vilde i være fornærmet i, ikke fik love, at sidde ved siden af jeres mænd/kærester???? - 

Han vil bare hygge som i gamle dage da han var ung, men det blev ikke til en herre fest fordi vi gade ikke ha to fester, så hans mor, far, venner og søskende kommer der med børn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2015

modesty

Hej :-) 

Vi skal holde 30 års fest  for manden :-) 

jeg tror han er i et krise over, han fylder 30 år, og skal være far 

han vil gerne ha det sådan mændene sidder på den ene side, og kvinder på den anden med børnene..... 

Det gøre mig ikke en skide! :-) det må han selv om :-) 

MEN synes i ikke det er weird? selvom det er hans fest? 

Vilde i være fornærmet i, ikke fik love, at sidde ved siden af jeres mænd/kærester???? - 

Han vil bare hygge som i gamle dage da han var ung, men det blev ikke til en herre fest fordi vi gade ikke ha to fester, så hans mor, far, venner og søskende kommer der med børn. 

Jeg ville være ligeglad med om jeg skulle sidde ved siden af min mand eller ej, men jeg ville blive fucking pissed off hvis jeg dukkede op til en fest og fik at vide at jeg skulle sidde ved mor-barn-bordet. Synes det er totalt diskriminerende og nederen.

Anmeld

17. marts 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg ville være ligeglad med om jeg skulle sidde ved siden af min mand eller ej, men jeg ville blive fucking pissed off hvis jeg dukkede op til en fest og fik at vide at jeg skulle sidde ved mor-barn-bordet. Synes det er totalt diskriminerende og nederen.

Altså børnene kan sidde hos faren det skal vi ikke bestemme... jeg vil bare gerne ha mine børn hos det ædru bord. der for skrev jeg sådan 

Anmeld

17. marts 2015

Skouboe

I min svigerfamilie sidder man aldrig sammen med sin partner ved festlige lejligheder. Man lærer en masse mennesker at kende på den måde..

Anmeld

17. marts 2015

Mutti2B

Anonym skriver:

Altså børnene kan sidde hos faren det skal vi ikke bestemme... jeg vil bare gerne ha mine børn hos det ædru bord. der for skrev jeg sådan 

Må kvinderne da ikke drikke? Ej jeg synes det er noget mærkeligt noget. Jeg vil føle at jeg kun bliver inviteret med som barnepige som kan sidde ved det andet bord og se på at mændene fester 

Anmeld

17. marts 2015

modesty

Anonym skriver:

Så "det ædru bord" er der hvor kvinderne sidder?

Altså, jeg kender jo ikke jeres omgangskreds, så aner ikke om folk vil synes det er nederen eller ej. Men jeg synes det er en helt skæv opdeling at mændene skal sidde i den ene ende og drikke sig stive og kvinderne skal sidde i den anden ende og passe børn. Det ville virkelig ikke være en fest jeg ville have lyst til at deltage i.

Anmeld

17. marts 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Så "det ædru bord" er der hvor kvinderne sidder?

Altså, jeg kender jo ikke jeres omgangskreds, så aner ikke om folk vil synes det er nederen eller ej. Men jeg synes det er en helt skæv opdeling at mændene skal sidde i den ene ende og drikke sig stive og kvinderne skal sidde i den anden ende og passe børn. Det ville virkelig ikke være en fest jeg ville have lyst til at deltage i.

tror mig jeg kan se hvad du mener.... 

Men historien bag det er det skulle være en herrefest, men økonomien har gjort det sådan vi ikke har råd, og familien vilde være fornærmet om de ikke fik en invitation.... 

selvfølge må kvinder drikke, men i denne her familie drikker INGEN kvinde meget. Det ved jeg. 

- Vi vil under ingen omstændigheder fornærme noget. - 

Børn kommer også-- og der er ikke mange af kvinder i vores omkreds der har børn endnu. 

Anmeld

17. marts 2015

L&V

Jeg ville simpelthen syntes det var for mærkeligt og føle det som om man var med på afbud..

Anmeld

17. marts 2015

Anonym trådstarter

L&V skriver:

Jeg ville simpelthen syntes det var for mærkeligt og føle det som om man var med på afbud..

fair nok. 

Også derfor jeg skriver her inde. 

- Jeg er personlig ligeglad. MEN jeg kan godt forstår nu at der er mange der ikke er.

Derfor spurgte jeg også. - Min mand vil bare ha en sidste store fest. - Det er ikke sådan at min mand ikke kan lide kvinder eller børn. 

Tror bare han vil feste som han gjorde da han var ung. 

Anmeld

17. marts 2015

SandraXOXO

Jeg ville finde det topmærkeligt at min mand kunne sidde ved et herrebord og drikke imens jeg kunne ta ungerne og sidde ved et rent kvindebord. Meget 50'erne i mine øjne. Og jeg ville være en af de der stride kællinger der forlangte min mand deltog med mig og børnene ved kvindebordet. hvorfor ikke bare sige det er uden børn hvis din kæreste vil ha en fest fest? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.