Fest, kærester sidder hver for sige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2015

SandraXOXO

Jeg ville finde det topmærkeligt at min mand kunne sidde ved et herrebord og drikke imens jeg kunne ta ungerne og sidde ved et rent kvindebord. Meget 50'erne i mine øjne. Og jeg ville være en af de der stride kællinger der forlangte min mand deltog med mig og børnene ved kvindebordet. hvorfor ikke bare sige det er uden børn hvis din kæreste vil ha en fest fest? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2015

Miss Thunder

jeg personligt hader når man mixer det sådan at par ikke sidder sammen.

Anmeld

17. marts 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Jeg ville finde det topmærkeligt at min mand kunne sidde ved et herrebord og drikke imens jeg kunne ta ungerne og sidde ved et rent kvindebord. Meget 50'erne i mine øjne. Og jeg ville være en af de der stride kællinger der forlangte min mand deltog med mig og børnene ved kvindebordet. hvorfor ikke bare sige det er uden børn hvis din kæreste vil ha en fest fest? 

Fordi det kunne vi ikke få os til, at skrive på invitationen... 

MEN nu har jeg fået de svare jeg søgte. - Det gøre vi så IKKE. 

Fordi vil under INGEN omstændigheder fornærme NOGEN!

-Det er kun fordi det var HANS fest jeg tænkte måske kunne de lade sige gøre.

- Men altså alle må drikke hvad de har lyst.  der vil være alkohol JEG ved bare kvinder VI kender ,som kommer til festen inkluderet MIG, drikker IKKE. 

Anmeld

17. marts 2015

Anonym trådstarter

Thunderangel skriver:

jeg personligt hader når man mixer det sådan at par ikke sidder sammen.

fair nok. 

Noteret.  :-) 

Anmeld

17. marts 2015

Maja_4000

Jeg synes det er skide irriterende når man bliver delt

Anmeld

17. marts 2015

L&V

Anonym skriver:

fair nok. 

Også derfor jeg skriver her inde. 

- Jeg er personlig ligeglad. MEN jeg kan godt forstår nu at der er mange der ikke er.

Derfor spurgte jeg også. - Min mand vil bare ha en sidste store fest. - Det er ikke sådan at min mand ikke kan lide kvinder eller børn. 

Tror bare han vil feste som han gjorde da han var ung. 

Så hold den da kun for mænd. Det forstår familien vel. Om ik andet ka de vel komme til rundstykker en dag det er da ik dyrt

Anmeld

17. marts 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

i kunne også holde familiefest, og så kunne han tage en bytur med drengene en anden dag. Så skal i også kun betale for hans eget sprut :-P

Anmeld

17. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er fint nok man ikke sidder ved siden af sin kæreste/mand men jeg gad da ikke sidde ved et bord der mest af alt minder om en stor mødregruppe. 

Anmeld

17. marts 2015

MoarMoar

Vi har en gang holdt en julefrokost, hvor der var et herrebord og et damebord. Børnene sad på bordenderne, der var kun 5 børn. 

Der blev snakket rigtig meget til den julefrokost og folk synes det var sjovt med herre og damebord. Der gik lidt konkurrence mellem herre og damebordet :-) 

Jeg ville synes det var sjovt med et dame og herrebord. Lav evt nogle konkurrencer eller lege mellem bordene  

Anmeld

17. marts 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det er fint nok man ikke sidder ved siden af sin kæreste/mand men jeg gad da ikke sidde ved et bord der mest af alt minder om en stor mødregruppe. 

der er ikke mange børn 

Faktisk kun 2 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.