Bøf og blowjob-dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mama85 skriver:

Ok  nu bliver jeg nysgerrig..hvad er White day? 

Det stammer fra Japan....

Der giver kvinderne chokolade (helst hjemmelavet) til mændene på  Valentine's Day (som jo er 14. feb) og d. 14 marts, White Day, så giver mændene hvid chokolade og/eller hvide blomster til hende...

Det har spredt sig til flere andre asiatiske lande - bl.a. Korea hvor de også har Black Day d. 14 april for de 'stakler' der ikke har fået chokolade i feb eller marts, spiser jajangmyeon (nudler m. svinekød og soja paste)...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2015

Mama85

Hck skriver:

Tja, her hjemme har vi fået stegt flæsk med persille sovs og manden sover nu, så det andet b bliver nok en anden dag, men undre mig over nogens lige for lige fordeling. Der går nok ikke så meget af mig hvis manden for et godt b med lykkelig afslutning, selv om jeg ikke lige fik blomster på valentins dag, måske fordi at han er god til at gi mig kærlighed på andre måder

Uuuhhmm, det lyder lækkert.. Det er jo som man tager det.. Jeg synes at det er spændende at høre hvilke grunde folk har, for eller imod. Den jeg tænker mest over er når folk siger: vi forkæler hinanden i det daglige, og har ikke behov for at markere en dag som valentines eller b&b fordi, at vi gør det på andre tidspunkter- hvor de måske får til at lyde lidt som om andre KUN forkæler hinanden på disse dage, dén kan jeg ikke få til at give mening 

Anmeld

15. marts 2015

Mama85

Mor og meget mere skriver:

Kvinder er til romantik, mænd vil ha' blowjobs - aldrig i livet, om jeg ville så meget som overveje at lade sådan en hulemands-tankegang påvirke mit privatliv. 

Det var da et statement der ville noget- men det er selvfølgelig fair nok 

Anmeld

15. marts 2015

Mama85

Kvinder er til romantik, mænd vil ha' blowjobs - aldrig i livet, om jeg ville så meget som overveje at lade sådan en hulemands-tankegang påvirke mit privatliv. 

Det var da et statement der ville noget- men det er selvfølgelig fair nok 

Anmeld

15. marts 2015

Mama85

Årgangs Mor skriver:

Nej og kommer aldrig til det 

Fair nok 

Anmeld

15. marts 2015

Mama85

Ms.Sunshine skriver:

Det stammer fra Japan....

Der giver kvinderne chokolade (helst hjemmelavet) til mændene på  Valentine's Day (som jo er 14. feb) og d. 14 marts, White Day, så giver mændene hvid chokolade og/eller hvide blomster til hende...

Det har spredt sig til flere andre asiatiske lande - bl.a. Korea hvor de også har Black Day d. 14 april for de 'stakler' der ikke har fået chokolade i feb eller marts, spiser jajangmyeon (nudler m. svinekød og soja paste)...

Okay, der kan man bare se  tak for info 

Anmeld

15. marts 2015

modesty

Jeg tænker slet ikke, at min mand "får" en seksuel ydelse af mig - vi elsker bare med hinanden. Og jeg har aldrig tænkt, at "der nok ikke går så meget af mig" - jeg har sex med ham, fordi jeg slet ikke kan lade være. 

Nogle gange handler det jo også om at spille et spil. Ikke nødvendigvis "noget for noget", men at bygge noget spænding op som mest af alt handler om leg og fantasi. Vi dyrker ikke de dage, men jeg kan ikke se problemet i at andre bruger dem som et lille energi-boost, på samme måde som andre bruger rollespil, eller sms forspil eller hvad ved jeg.

Anmeld

15. marts 2015

Tip!

Mama85 skriver:

Ja, når der er de børn, kan det være meget svært at koncentrere sig om hinanden.. Lyder skønt med spaophold  god tur 

Mange tak.... 

Anmeld

15. marts 2015

Mama85

morethanperfect skriver:

Ikke noget vi går op i , men det skete alligevel

Ok, "går op i" er også meget sagt, men når det så er sagt, så holder vi selv valentines, b&b og årsdag.. men det er dejligt med "traditioner" 

Anmeld

15. marts 2015

Frk.S

Da det jo skulle være mandens pendant til valentines day bliver den - præcis ligesom valentines day - ignoreret.

Det betyder dog ikke at han ikke kan få B og B en anden dag - præcis ligesom han også kan finde på at forkæle mig på en helt almindelig hverdag.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.