Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger i dag er det bøf og blowjob dag, som er pendant til valentines Day, hvor det primært er damerne der bliver forkælet med blomster, søde kort og chokolade, eller hvad manden lige synes. Serverer I lækre bøffer og giver blowjobs?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mama85 skriver: Hej piger i dag er det bøf og blowjob dag, som er pendant til valentines Day, hvor det primært er damerne der bliver forkælet med blomster, søde kort og chokolade, eller hvad manden lige synes. Serverer I lækre bøffer og giver blowjobs?
Hahah, min mand er lige kommet hjem med en côte du beuf - mon det var et vink med en vognstang.
Men nej, vi fejrer hverken det ene eller det andet.
Her tager vi B&B dag ligeså seriøst som Valentinsdag.....
Så vi skal ha kylling
Vi går slet ikke op i alt det der, vi forkæler hinanden hver dag, eller når vi har lyst (:
modesty skriver: Hahah, min mand er lige kommet hjem med en côte du beuf - mon det var et vink med en vognstang. Men nej, vi fejrer hverken det ene eller det andet.
Hahaha, mon ikke jeg har lige sendt mand og børn afsted for at hente nogle ting til hjemmelavet pizza- og er ved at gøre bøffer og tilbehør klar imens
Hvem? skriver: Her tager vi B&B dag ligeså seriøst som Valentinsdag..... Så vi skal ha kylling
Hahahahaha..
April-baby skriver: Vi går slet ikke op i alt det der, vi forkæler hinanden hver dag, eller når vi har lyst (:
Nej, det er også fair nok..
Vi fejre ikke valentines day, men b&b dag fejre vi halvt! Så vi skal have lækre store entrecoter når sønnemanden er lagt i seng! Det andet b er dog ikke en del af planen som den ser ud pt
MHB skriver: Vi fejre ikke valentines day, men b&b dag fejre vi halvt! Så vi skal have lækre store entrecoter når sønnemanden er lagt i seng! Det andet b er dog ikke en del af planen som den ser ud pt
Så er han da ikke helt snydt vi er så heldige at vores børn elsker bøffer, så bøffen må må indtage i selskab med hele familien, og ikke som det foreskrives visse steder
Jeg plejer at sige til manden at BB dagen afhænger af Valentines dagen.
I aften skal vi have lasangette, behøver jeg sige mere?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128