Bøf og blowjob-dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Står den på bøffer og bj i dagens anledning?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.311 visninger
51 svar
103 synes godt om
14. marts 2015

Mama85

Hej piger  i dag er det bøf og blowjob dag, som er pendant til valentines Day, hvor det primært er damerne der bliver forkælet med blomster, søde kort og chokolade, eller hvad manden lige synes. Serverer I lækre bøffer og giver blowjobs? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2015

modesty

Mama85 skriver:

Hej piger  i dag er det bøf og blowjob dag, som er pendant til valentines Day, hvor det primært er damerne der bliver forkælet med blomster, søde kort og chokolade, eller hvad manden lige synes. Serverer I lækre bøffer og giver blowjobs? 

Hahah, min mand er lige kommet hjem med en côte du beuf - mon det var et vink med en vognstang. 

Men nej, vi fejrer hverken det ene eller det andet.

Anmeld

14. marts 2015

Hvem?

Mama85 skriver:

Her tager vi B&B dag ligeså seriøst som Valentinsdag..... 

Så vi skal ha kylling 

Anmeld

14. marts 2015

April-baby

Vi går slet ikke op i alt det der, vi forkæler hinanden hver dag, eller når vi har lyst (: 

Anmeld

14. marts 2015

Mama85

modesty skriver:

Hahah, min mand er lige kommet hjem med en côte du beuf - mon det var et vink med en vognstang. 

Men nej, vi fejrer hverken det ene eller det andet.

Hahaha, mon ikke  jeg har lige sendt mand og børn afsted for at hente nogle ting til hjemmelavet pizza- og er ved at gøre bøffer og tilbehør klar imens 

Anmeld

14. marts 2015

Mama85

Hvem? skriver:

Her tager vi B&B dag ligeså seriøst som Valentinsdag..... 

Så vi skal ha kylling 

Hahahahaha..

Anmeld

14. marts 2015

Mama85

April-baby skriver:

Vi går slet ikke op i alt det der, vi forkæler hinanden hver dag, eller når vi har lyst (: 

Nej, det er også fair nok..

Anmeld

14. marts 2015

MHB

Vi fejre ikke valentines day, men b&b dag fejre vi halvt! Så vi skal have lækre store entrecoter når sønnemanden er lagt i seng! Det andet b er dog ikke en del af planen som den ser ud pt  

Anmeld

14. marts 2015

Mama85

MHB skriver:

Vi fejre ikke valentines day, men b&b dag fejre vi halvt! Så vi skal have lækre store entrecoter når sønnemanden er lagt i seng! Det andet b er dog ikke en del af planen som den ser ud pt  

Så er han da ikke helt snydt  vi er så heldige at vores børn elsker bøffer, så bøffen må må indtage i selskab med hele familien, og ikke som det foreskrives visse steder 

Anmeld

14. marts 2015

Lilotte87

Jeg plejer at sige til manden at BB dagen afhænger af Valentines dagen. 

I aften skal vi have lasangette, behøver jeg sige mere? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.