Bøf og blowjob-dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Her var det manden der blev forkælet på valentines dag. Vidste slet ikke at "denne dag" var til.

såe nej, der bliver ikke rigtigt fejrer noget. Menuen hedder heller ikke noget med bøffer, men pulled pork, grøntsagstærte og flødekartofler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2015

April-baby

Mama85 skriver:

Nej, det er også fair nok..

Jeps, vi har det sådan at der ikke skal en særlig dag til, før vi forkæler hinanden (:

Anmeld

14. marts 2015

Mama85

Lilotte87 skriver:

Jeg plejer at sige til manden at BB dagen afhænger af Valentines dagen. 

I aften skal vi have lasangette, behøver jeg sige mere? 

Det må jeg give dig ret i, de 2 ting hænger noget sammen..dog fik jeg en meget vigtig info fra en veninde ,der også er noget der hedder cake and cunninglingusday..kage og ja..til damerne..hahahaha..

Anmeld

14. marts 2015

Mama85

SDD skriver:

Her var det manden der blev forkælet på valentines dag. Vidste slet ikke at "denne dag" var til.

såe nej, der bliver ikke rigtigt fejrer noget. Menuen hedder heller ikke noget med bøffer, men pulled pork, grøntsagstærte og flødekartofler

Jamen, så er han da hellere ikke forsømt  så må du kræve din ret på cake and cunninglingusday.. Pulled pork er også lækkert 

Anmeld

14. marts 2015

L&V

Jamen vi er på vej ud for at spise lækre store bøffer. 

Anmeld

14. marts 2015

Carina:-)

Vi har syge børn så det bliver til rester i dag eller takeaway - men måske et lille blæs i aften hvis jeg er i det humør 

Anmeld

14. marts 2015

Mama85

Carina:-) skriver:

Vi har syge børn så det bliver til rester i dag eller takeaway - men måske et lille blæs i aften hvis jeg er i det humør 

Syge børn kan man jo ikke gøre så meget for- så må han have bøffen til gode  men der er nok en der bliver glad for et lille blæs 

Anmeld

14. marts 2015

Mama85

L&V skriver:

Jamen vi er på vej ud for at spise lækre store bøffer. 

God tur..lød det lidt forkert? 

Anmeld

14. marts 2015

Tip!

Jeg blev forkælet til Valentins dag, så self bliver min mand også forkælet... Dog først næste weekend, grundet arbejde og børn denne weekend..  

Der er tid, ro og bliver fyret op for romantikken næste weekend, når  vi tar  på spa/wellness ophold  

Anmeld

14. marts 2015

Elgaard73

Hvem? skriver:

Her tager vi B&B dag ligeså seriøst som Valentinsdag..... 

Så vi skal ha kylling 

Ha ha...Det er nøjagtigt samme status her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.