Bøf og blowjob-dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2015

mortilsilke

Nej. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2015

esiuol22

Ha ha viste ikke det var den dag i dag, vi har lige spist bøffer ved min bror og forslog kæresten jeg kunne sende ham der hjem igen efter det andet b, ha ha han så sådan ud

Anmeld

14. marts 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

vi fejrede ikke Bøf og Blowjob-dag....

jeg ville ønske min kæreste var med på  White Day ideen, men desværre ikke...

Anmeld

14. marts 2015

Kay

Min mand mener ikke Valentines skal fejres da det er opreklameret, og noget for noget så skal b og b heller ikke fejres

Anmeld

14. marts 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Kvinder er til romantik, mænd vil ha' blowjobs - aldrig i livet, om jeg ville så meget som overveje at lade sådan en hulemands-tankegang påvirke mit privatliv. 

Anmeld

14. marts 2015

Hck

Profilbillede for Hck

Tja, her hjemme har vi fået stegt flæsk med persille sovs og manden sover nu, så det andet b bliver nok en anden dag, men undre mig over nogens lige for lige fordeling. Der går nok ikke så meget af mig hvis manden for et godt b med lykkelig afslutning, selv om jeg ikke lige fik blomster på valentins dag, måske fordi at han er god til at gi mig kærlighed på andre måder

Anmeld

14. marts 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Hck skriver:

Tja, her hjemme har vi fået stegt flæsk med persille sovs og manden sover nu, så det andet b bliver nok en anden dag, men undre mig over nogens lige for lige fordeling. Der går nok ikke så meget af mig hvis manden for et godt b med lykkelig afslutning, selv om jeg ikke lige fik blomster på valentins dag, måske fordi at han er god til at gi mig kærlighed på andre måder

Jeg tænker slet ikke, at min mand "får" en seksuel ydelse af mig - vi elsker bare med hinanden. Og jeg har aldrig tænkt, at "der nok ikke går så meget af mig" - jeg har sex med ham, fordi jeg slet ikke kan lade være. 

Anmeld

14. marts 2015

M (:

Mama85 skriver:

Hej piger  i dag er det bøf og blowjob dag, som er pendant til valentines Day, hvor det primært er damerne der bliver forkælet med blomster, søde kort og chokolade, eller hvad manden lige synes. Serverer I lækre bøffer og giver blowjobs? 

Nej, men vi fejrer heller ikke valentinsdag (: 

Anmeld

15. marts 2015

Isabella_mor

Manden var ikk hjemme i går eller hele weekenden. Så nej. 

Anmeld

15. marts 2015

Kløver

Nej og kommer aldrig til det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.