Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tror ikke svigermor ville have syntes om det så vi sprang over .... Lige som sidste år og nok også lige som næste år.
Det kan MÅSKE komme på tale den dag han husker valentines dag :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Haha! Vi fik faktisk bøf igår. Uden at vide det var b&b. Som er ligeså fjollet som valentinsdag
altså, - vi fik faktisk bøf igår, rent tilfældigt, men blowjobbet fik han altså i forgårs
Vi sprang bøffen over da vi havde været til fødselsdag
Twinkle little star skriver: Jeg blev forkælet til Valentins dag, så self bliver min mand også forkælet... Dog først næste weekend, grundet arbejde og børn denne weekend.. Der er tid, ro og bliver fyret op for romantikken næste weekend, når vi tar på spa/wellness ophold
Jeg blev forkælet til Valentins dag, så self bliver min mand også forkælet... Dog først næste weekend, grundet arbejde og børn denne weekend..
Der er tid, ro og bliver fyret op for romantikken næste weekend, når vi tar på spa/wellness ophold
Ja, når der er de børn, kan det være meget svært at koncentrere sig om hinanden.. Lyder skønt med spaophold god tur
esiuol22 skriver: Ha ha viste ikke det var den dag i dag, vi har lige spist bøffer ved min bror og forslog kæresten jeg kunne sende ham der hjem igen efter det andet b, ha ha han så sådan ud
Ha ha viste ikke det var den dag i dag, vi har lige spist bøffer ved min bror og forslog kæresten jeg kunne sende ham der hjem igen efter det andet b, ha ha han så sådan ud
Hahahaha..
Ms.Sunshine skriver: vi fejrede ikke Bøf og Blowjob-dag.... jeg ville ønske min kæreste var med på White Day ideen, men desværre ikke...
vi fejrede ikke Bøf og Blowjob-dag....
jeg ville ønske min kæreste var med på White Day ideen, men desværre ikke...
Ok nu bliver jeg nysgerrig..hvad er White day?
Kay skriver: Min mand mener ikke Valentines skal fejres da det er opreklameret, og noget for noget så skal b og b heller ikke fejres
Min mand mener ikke Valentines skal fejres da det er opreklameret, og noget for noget så skal b og b heller ikke fejres
Kan godt følge dig man må yde for at nyde
Isabella_mor skriver: Manden var ikk hjemme i går eller hele weekenden. Så nej.
Manden var ikk hjemme i går eller hele weekenden. Så nej.
Ok, ja så er det lidt svært..
Ikke noget vi går op i , men det skete alligevel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128