Anonym skriver:
Hej
Jeg solgte mandag en telefon via dba først havde jeg sagt jeg ikke ville sende den men valgte at acceptere at sende den da køber ville betale fragt hun overførte så beløbet for telefon og 60 kr til forsendelse.. jeg spurte om hun ville havde den dyre da der så var track and trace nr på men det ville hun ikke da det koster 112 kr
da jeg så sender den kommer jeg kun af med 35 kr da postdamen siger den går under brev sending når hun ikke ville betale for track trace nr.. afleveret den på posthuset 13,30 i tirsdags men køber siger hun ikke har modtaget den endnu hun kimer mig ned med sms og truer med at melde mig til politiet problet er jeg har jo intet bevis på den er afsendt da jeg jo dummet mig og ikke selv betalt for track and trace men samtidig kan hun jo havde modtaget den men bare vil havde pengene retur har sagt til hende at der kan gå op til 4 dage men hun fatter ikke at hun ikke har fået den endnu.. jeg er ved at være træt af hun skriver hele tiden og er begyndt at blive mistænkelig men jeg har kun bon på frimærke og æsken? så jeg står vel sådan set i at jeg skal sende hendes penge retur ?? trods hun måske sidder med min telefon.. hjæææælp piger 

Har prøvet en lignende situation to gange. Og derfor er jeg begyndt at tage billeder som bevis på at jeg har sendt det. Inden jeg putter den i kassen, i kassen, når den er skrevet og sat frimærke på og når jeg giver den til postmanden. Der er mange der snyder. Det gør mig harm. Og det angreb kunne godt ligne "snyd". Lad hende dog ringe til politiet. Gem hendes beskeder om at hun ikke ville betale mere og så ved politiet nok som alle andre, at det er det som kan ske i posten.
Hvad skulle politiet gøre, når hun ikke har beviser? De ville nok max tjekke overvågningen, om du havde været på.posthuset. så lad dem da. Du ved du har rent mel i posen. Men tror ikke de tager det særlig seriøst hvis jeg skal være ærlig. De siger nok, at hun må stoppe med at købe på nettet så. 

Anmeld