hjælp søges omrking solgt vare

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.545 visninger
48 svar
101 synes godt om
5. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg solgte mandag en telefon via dba først havde jeg sagt jeg ikke ville sende den men valgte at acceptere at sende den da køber ville betale fragt hun overførte så beløbet for telefon og 60 kr til forsendelse.. jeg spurte om hun ville havde den dyre da der så var track and trace nr på men det ville hun ikke da det koster 112 kr

da jeg så sender den kommer jeg kun af med 35 kr da postdamen siger den går under brev sending når hun ikke ville betale for track trace nr.. afleveret den på posthuset 13,30 i tirsdags men køber siger hun ikke har modtaget den endnu hun kimer mig ned med sms og truer med at melde mig til politiet problet er jeg har jo intet bevis på den er afsendt da jeg jo dummet mig og ikke selv betalt for track and trace men samtidig kan hun jo havde modtaget den men bare vil havde pengene retur  har sagt til hende at der kan gå op til 4 dage men hun fatter ikke at hun ikke har fået den endnu.. jeg er ved at være træt af hun skriver hele tiden og er begyndt at blive mistænkelig men jeg har kun bon på frimærke og æsken? så jeg står vel sådan set i at jeg skal sende hendes penge retur ?? trods hun måske sidder med min telefon.. hjæææælp piger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2015

vitapigen

Hmm må ærligt indrømme at hvis det var mig der sendte en vare hvor modtageren ikke ønsker sendt med track and trace og modtageren af en eller anden grund ikke modtager varen ville jeg ikke sende pengene retur. Det er en chance hun tager ved ikke at bestille med trake and trace. 

Men du kunne sende de overskydende penge retur for forsendelse 

Anmeld

5. marts 2015

SandraXOXO

Hun vælger selv den billige Porto uden forsikring. I mine øjne tar hun der et valg om at der ingen forsikring er = skulle pakken forsvinde, er det bare penge ud af vinduet, for når det er uden forsikring får man selfølgelig ikke pengene retur. Det er da pisse nedern for hende og nu fortryder hun nok at hun ikke valgte forsikret pakke, men det er jo ikke din fejl. 

Anmeld

5. marts 2015

Babyklokke

Nej det må være hendes valg, alt efter hvor meget hun ville betale i porto. 

Jeg havde heller ikke sendt nogle penge retur.. 

Anmeld

5. marts 2015

Anonym trådstarter

men hun truer jo med politi anmeldelse og da jeg jo ingen beviser har for at jeg har sendt varen har jo kun bon på at der er købt æske og frimærke  virkelig en lorte situation manden er rasende da vi har penge problemer og de faldt et tørt sted men jeg vil ikke blandes ind i politi trods jeg ved det er ved hende fejlen er men tror i den er nået og blive sendt tirsdag ? for damen på posthuset sagde 4 hverdage og afleveret den 13,30 i tirsdags 

Anmeld

5. marts 2015

TNBC

Anonym skriver:

men hun truer jo med politi anmeldelse og da jeg jo ingen beviser har for at jeg har sendt varen har jo kun bon på at der er købt æske og frimærke  virkelig en lorte situation manden er rasende da vi har penge problemer og de faldt et tørt sted men jeg vil ikke blandes ind i politi trods jeg ved det er ved hende fejlen er men tror i den er nået og blive sendt tirsdag ? for damen på posthuset sagde 4 hverdage og afleveret den 13,30 i tirsdags 

Fire dage er på lørdag.. så må hun sku sætte bremsen indtil lørdag.

Tror sku ikke politiet gør noget, og det er jo hendes ansvar. 

Ja den er sendt men mab kan ikke sige præcis dage, min farf ik også svaret 3-4dage, tog 2. Sidst jeg sendte tog det 5dage.

Anmeld

5. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det kan godt være du ikke har bevis for at du har sendt, men køber har da heller ikke bevis for at hun ikkf har modtaget den. 

Jeg ville ikke sende penge retur og sige at hun så må melde det til politiet. Hun har selv valgt track and trace fra og derfor kan det da ikke være dit ansvar. 

Anmeld

5. marts 2015

LinLin

Du bør sende de overskydende penge for fragt tilbage men så har hun heller ikke krav på mere...

Anmeld

5. marts 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis du har kvittering på købet så har du bevis for at du har sendt den. Så vidt jeg husker er posthuset video-overvåget og med kvittering har du tidspunkt og dato for hvornår de skal kigge på båndet så du har ikke grund til bekymring ��

Anmeld

5. marts 2015

Anonym trådstarter

kan se postdamen har sendt den som B brev nogle der har erfaring med leverings tid på det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.