Silas - mig, min mand og min kone.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2015

Krydserfingre

Sprit25 skriver:

Nej det kan jeg ikke men det modsatte kan heller ikke konkluderes. 

Jeg tvivler stærkt på hun er forelsket i ham, da de har kendt hinanden hele livet og de har jo begge snakket om at hvis han var til kvinder jamen så var de nok endt sammen! Så de er begge ekstremt afklaret omkring sine følelser 

røg nok også lidt i forsvars position da min bedste kammerat og jeg også altid får smidt i hovedet at vi er forelsket. Tiltrods for han er forlovet og jeg har barn

Nej man kan hverken konkludere det ene eller det andet, det var heller ik det keg sagde sagde bare at man ikke kan vide hvad andre mennesker føler 100% indeni. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2015

TNBC

Sprit25 skriver:

Jeg tvivler på hun er forelsket i sin bedste kammerat som samtidig her homo virkelig

Det kan man skam godt, man ved bare at der ikke vil ske noget, fordi han er til mænd og kun mænd.

Man kan da sagtens være forelsket i en, selvom at de er til det andet køn.

Anmeld

1. marts 2015

TNBC

Pigeeeeen skriver:

Hej! 

Jeg vil gerne starte en debat i forhold til det nye tv program: Silas - mig, min mand og min kone. En såkaldt regnbue familie de har lavet. 

Hvad er jeres personlige holdning til det? 

Tror i barnet bliver påvirket af at have 3 forældre, to fædre (hvor man ikke ved hvem der er biologisk far) og en mor (og morens kæreste) og at de alle bor sammen under ét tag?  

ja, jeg er bare nysgerrig  

Nu bor de jo ikke i det "samme" hus, de har været deres lejlighed(rum), men i det samme hus. Så de har jo deres eget sted. (Hendes kæreste ved jo hvad han er trådt ind i)

Jeg synes det er forkert at sidde og sige; Hvad nu hvis de går fra hinanden(far og far), sidde og forestille sig hvad der vil ske. Ingen af os ved om de vil blive uvenner, eller venner, hvis de går . Ja, hvis de går fra hinanden, skal hun have samvær hos to i stedet for en.. Men hvorfor sidde og tænke over det.. Hvorfor ikke bare lade dem nyde deres familie, som de har fået til at fungere?  Og så lade alle de negative tanker ligge.. Vi gør ting forskelligt..

Og jeg er sikker på at den lille pige får masser af kærlighed, lige meget hvad der sker.

Og hvorfor er det et problem, hvis moren og stedfaren vælger at få børn? Hvis de vælger at flytte ud af huset? Er det så ikke bare som en skilsmissefamilie? Jeg kan ikke se det store problem i det.

Hun vokser op med 3(4) voksne der elsker hende, og vil hende det bedste, hvem kan klage?

Anmeld

1. marts 2015

Babydrøm

Pigeeeeen skriver:

Hej! 

Jeg vil gerne starte en debat i forhold til det nye tv program: Silas - mig, min mand og min kone. En såkaldt regnbue familie de har lavet. 

Hvad er jeres personlige holdning til det? 

Tror i barnet bliver påvirket af at have 3 forældre, to fædre (hvor man ikke ved hvem der er biologisk far) og en mor (og morens kæreste) og at de alle bor sammen under ét tag?  

ja, jeg er bare nysgerrig  

Jeg synes det er fantastisk  Det er da så skønt at de tre ønsker det samme, et barn og de snakker det hele igennem og beslutter at det er det bedste for dem alle der hvor de er i deres liv  Ingen ved hvad fremtiden byder  Louises kæreste valgte jo hende, selvom hun var gravid med 2 andre  Tror man kan lære noget af deres familie liv og 3(4) der elsker barnet, det kan da kun være et plus  

Anmeld

1. marts 2015

Loa

Synes dog deres arrangement med at drengene må "have" barnet 1,5 time om morgenen og 1,5 timen er vildt mærkeligt..

En af dem er barnets far, og så må de kun have hende 3 timer om dagen? 

De må være nogle large gutter, for de regler hun har havde jeg da fået pres af.

Anmeld

5. marts 2015

MorDk

Sidder og ser programmet nu... Får altså lidt ondt i maven når jeg høre Louise fortælle om måden de måske sku dele Maggie My på. 

Sådan lidt der og lidt der... Håber de tænker på hende og hvad der er bedst for hende og ikke hvad der passer bedst ind i de 3 voksnes liv/behov.

Anmeld

5. marts 2015

Krydserfingre

MorDk skriver:

Sidder og ser programmet nu... Får altså lidt ondt i maven når jeg høre Louise fortælle om måden de måske sku dele Maggie My på. 

Sådan lidt der og lidt der... Håber de tænker på hende og hvad der er bedst for hende og ikke hvad der passer bedst ind i de 3 voksnes liv/behov.

Præcis!  

Anmeld

5. marts 2015

tarkoflen

Jeg synes de er skønne og det er en skøn familie! De vil alle Maggie My det bedste, og det kan da ikke være noget skidt!

Ja det kan da give problemer, men det skal jeg lige godt love for at en "almindelig" skilsmisse også kan! 

Man kan måske diskutere, hvordan deleordningen med Maggie My er nu, men hun er altså så lille, at hun jo ikke bare kan være væk fra sin mor i flere timer ad gangen... Det bliver da fantastisk for hende, når hun selv kan løbe op og ned af trapperne, det er da for skønt!

Anmeld

5. marts 2015

MorDk

tarkoflen skriver:

Jeg synes de er skønne og det er en skøn familie! De vil alle Maggie My det bedste, og det kan da ikke være noget skidt!

Ja det kan da give problemer, men det skal jeg lige godt love for at en "almindelig" skilsmisse også kan! 

Man kan måske diskutere, hvordan deleordningen med Maggie My er nu, men hun er altså så lille, at hun jo ikke bare kan være væk fra sin mor i flere timer ad gangen... Det bliver da fantastisk for hende, når hun selv kan løbe op og ned af trapperne, det er da for skønt!

Enig enig men det Louise sagde med et par dage der og så et par dage der... 

Anmeld

5. marts 2015

tarkoflen

MorDk skriver:

Enig enig men det Louise sagde med et par dage der og så et par dage der... 

Jeg tror måske også lige de skal se, hvordan det fungere, der er jo ikke ligefrem mange, der har deres konstallation

Jeg tror også man har en masse forestillinger om, hvordan det bliver, inden man bliver forældre, og mens baby er lille, men det kan jo ændre sig meget, når de små poder vokser op det er jo ikke sikkert, at de tanker de gør sig, er smarte i praksis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.