Pigeeeeen skriver:
Hej!
Jeg vil gerne starte en debat i forhold til det nye tv program: Silas - mig, min mand og min kone. En såkaldt regnbue familie de har lavet.
Hvad er jeres personlige holdning til det?
Tror i barnet bliver påvirket af at have 3 forældre, to fædre (hvor man ikke ved hvem der er biologisk far) og en mor (og morens kæreste) og at de alle bor sammen under ét tag?
ja, jeg er bare nysgerrig
Nu bor de jo ikke i det "samme" hus, de har været deres lejlighed(rum), men i det samme hus. Så de har jo deres eget sted. (Hendes kæreste ved jo hvad han er trådt ind i)
Jeg synes det er forkert at sidde og sige; Hvad nu hvis de går fra hinanden(far og far), sidde og forestille sig hvad der vil ske. Ingen af os ved om de vil blive uvenner, eller venner, hvis de går . Ja, hvis de går fra hinanden, skal hun have samvær hos to i stedet for en.. Men hvorfor sidde og tænke over det.. Hvorfor ikke bare lade dem nyde deres familie, som de har fået til at fungere? Og så lade alle de negative tanker ligge.. Vi gør ting forskelligt..
Og jeg er sikker på at den lille pige får masser af kærlighed, lige meget hvad der sker.
Og hvorfor er det et problem, hvis moren og stedfaren vælger at få børn? Hvis de vælger at flytte ud af huset? Er det så ikke bare som en skilsmissefamilie? Jeg kan ikke se det store problem i det.
Hun vokser op med 3(4) voksne der elsker hende, og vil hende det bedste, hvem kan klage?
Anmeld