Silas - mig, min mand og min kone.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2015

sne190810

Giv det et par år, og spørg mig så igen :-P 

Alt er altid rosenrødt i starten .. Tvivler på, med den familiekonatellation, forbliver sådan. 

Desuden syntes jeg hende Louise godt kunne virke lidt forelsket i Silas nogle gange. Og en ulykkelig forelsket kvinde i fornægtelse om virkeligheden.. Det kan kun ende galt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

It takes a village to raise a child. Heldige barn, der har så mange voksne omkring sig, der elsker hende. Der kan altid gå noget galt, men konstellationen er da langt mindre sårbar end en enlig mor med et eller flere børn. Kærligheden til barnet forsvinder jo ikke, selv om de fysiske forhold måske ikke holder i 18 år. 

"Der går for meget regnbue i det" lyder nedladende i mine ører. 

Anmeld

28. februar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
migxher skriver:

Jeg må indrømme at jeg synes det er en anelse underligt, med mor, far, far og så lige en stedfar. og at de så alle bor under samme tag? Lige nu ser det måske rosen rødt ud, men det tvivler jeg nu på at det bliver ved med at være. 
Hvad hvis mor og stedfaren en dag vil flytte ud og de 2 så have børn sammen, eller hvis far og far går fra hinanden. Så skal barnet være på skift ved far, far og mor. 
Jeg tror ikke barnet tager skade, slet ikke. Meeen jeg tror altså godt at det kan gå hen og blive noget rod 
Men jeg må indrømme at jeg er større tilhænger af regnbuebørn hvor der trods alt er en mor og en far, en enlige der får donorbørn hvor der ingen far er. Så hellere en ekstra far end ingen far.

Hvordan er det anderledes end et "almindeligt" par der går fra hinanden?

Anmeld

28. februar 2015

Sprit25

sne190810 skriver:

Giv det et par år, og spørg mig så igen :-P 

Alt er altid rosenrødt i starten .. Tvivler på, med den familiekonatellation, forbliver sådan. 

Desuden syntes jeg hende Louise godt kunne virke lidt forelsket i Silas nogle gange. Og en ulykkelig forelsket kvinde i fornægtelse om virkeligheden.. Det kan kun ende galt  

Jeg tvivler på hun er forelsket i sin bedste kammerat som samtidig her homo virkelig

Anmeld

28. februar 2015

Krydserfingre

Sprit25 skriver:

Jeg tvivler på hun er forelsket i sin bedste kammerat som samtidig her homo virkelig

Det kan ikke 100% udelukkes jo!  

Anmeld

28. februar 2015

Sprit25

Pigeeeeen skriver:

Det kan ikke 100% udelukkes jo!  

Jo det tror jeh faktisk godt det kan

Anmeld

28. februar 2015

morethanperfect

Pigeeeeen skriver:

Hej! 

Jeg vil gerne starte en debat i forhold til det nye tv program: Silas - mig, min mand og min kone. En såkaldt regnbue familie de har lavet. 

Hvad er jeres personlige holdning til det? 

Tror i barnet bliver påvirket af at have 3 forældre, to fædre (hvor man ikke ved hvem der er biologisk far) og en mor (og morens kæreste) og at de alle bor sammen under ét tag?  

ja, jeg er bare nysgerrig  

Syns virkelig det er fantastisk . 
Jeg er vokset op med kun min far , og jeg ville da ønske at jeg havde nogle flere omkring mig .. 

Anmeld

28. februar 2015

sne190810

Sprit25 skriver:

You'll never know for sure ;-) 

Det er set før 

Anmeld

28. februar 2015

Krydserfingre

Sprit25 skriver:

Jo det tror jeh faktisk godt det kan

Arg det kan man ikke. Er du måske Louise? For medmindre du er det, så kan man aldrig sige hvordan andre mennesker har det 100%. 

Anmeld

1. marts 2015

Sprit25

Pigeeeeen skriver:

Arg det kan man ikke. Er du måske Louise? For medmindre du er det, så kan man aldrig sige hvordan andre mennesker har det 100%. 

Nej det kan jeg ikke men det modsatte kan heller ikke konkluderes. 

Jeg tvivler stærkt på hun er forelsket i ham, da de har kendt hinanden hele livet og de har jo begge snakket om at hvis han var til kvinder jamen så var de nok endt sammen! Så de er begge ekstremt afklaret omkring sine følelser 

røg nok også lidt i forsvars position da min bedste kammerat og jeg også altid får smidt i hovedet at vi er forelsket. Tiltrods for han er forlovet og jeg har barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.