Ja ligesom alt andet snyd så har man pligt til at melde det-
Jeg melder uden at blinke folk når jeg opdager snyd- har haft familemedlemmer der har siddet og pralet af at modtage kh som enlige forsørger selv om de boede sammen . Andre har lavet sort arb. og andre igen har været på sygedp og arbejdet sort ved siden af.
Ikke om jeg gider se på at folk udnytter systemmet og malker det for skattekr som skal gå til både min og din velfærd.
Vores veldfærd er i smadder og der er stor risiko for at vores børn står med ingenting når vi engang er færdige med at drive rovdrift på systemmet så ja jeg melder og jeg er fa*me ligeglad med at folk kalder det stikkeri og politiwannabe vil hellere kaldes det frem for en velfærdsrytter 
Socialt bedrageri og skattesnyd kan virkelig få mig i det røde felt- hader asociale mennesker der kun tænker på dem selv. ( og det er i princippet fuldstændigt ligegyldigt at han tjener godt ,så betaler han jo også godt med skat
Men ligegyldigt hvad man tjener så har man pligt til at betale det man skal og ikke rage noget til sig man ikke er berettiget til for at vi ALLE kan nyde -
Så ja er du sikker - så meld ham 
Anmeld