Jeg er så vred!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2015

merethe

Profilbillede for merethe
alenemor42 skriver:

Vi er gået fra hinanden... og fred være med det men....

Jeg er elev og på elevløn, han tjener rigtigt  godt!

Han fraflyttede lejligheden og lovede at hjælpe med regninger indtil jeg fik noget andet da han ved jeg på ingen måde har råd til at bo her alene.

Han har selvfølgelig ikke overholdt den aftale, jeg har været ude af stand til at betale huslejen og bliver sat ud her i midten af marts, til alt held har jeg fået en anden lejlighed og fået boligindskudslån. Jeg er 27 uger henne og meget tung og stor.... jeg har forsøgt at prøve at sætte lejligheden i stand, men opgaven er bare for stor til at jeg kan klare opgaven med maven. .. ville gerne have bare lidt penge tilbage da jeg mangler babyudstyr.

Han har gjort klart at han er bedøvende ligeglad med min situation og at jeg kommer i stor gæld af det her, han kunne ikke drømme om at hjælpe med lejligheden.

Jeg er så vred!! Han har 25000 udbetalt om måneden og er ligeglad, han kan ikke se at det her har nogen betydning for den lille, og forventer at han skal være sammen  med baby de første 14 dage hvor han har barsel....

Lige nu har vi ingen kontakt. .. jeg kan ikke tilsidesætte min vrede. 

Lige nu har jeg slet ikke lyst til at fortælle ham når jeg føder og ja jeg er sgu bitter.... 

Hjælp med gode råd tak. 

Sikke en idiot han er og godt du slap af med ham. men helt ærligt, så ville jeg nok ikke have ham på besøg lige til at starte med. Når du har født, så synes jeg at det vigtigste er, at dig og dit barn får en god start. Jeg ville informere ham, når den lille er født men skrive at når du for overskud igen og baby og dig har fået styr på hverdagen, så er han velkommen til at besøge ham/hende på dine præmisser. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2015

Lilotte87

Jeg kan SATME godt forstå du er vred! Sikke en klaptorsk. 

Jeg fornemmer ikke på dine indlæg, at du vil forhindre samvær, men at du lige nu er hammer såret og skuffet over at den mand du skulle stifte familie med, nu svigter dig sådan. Kan også godt forstå hvis du ikke har den store lyst til at have ham på sidelinjen under fødslen. 

Nogle gange skal man have afløb for sin vrede. Et forum som dette er bare ikke altid stedet, da det ikke bliver mødt med rummelighed og forståelse, men med fuldstændig objektiv "lige på og hårdt" kokommentare. 

Jeg håber der falder lidt ro på og at du finder styrken til at samarbejde efter bedste evne. 

Kram 

Anmeld

16. februar 2015

ano14316

alenemor42 skriver:

Vi er gået fra hinanden... og fred være med det men....

Jeg er elev og på elevløn, han tjener rigtigt  godt!

Han fraflyttede lejligheden og lovede at hjælpe med regninger indtil jeg fik noget andet da han ved jeg på ingen måde har råd til at bo her alene.

Han har selvfølgelig ikke overholdt den aftale, jeg har været ude af stand til at betale huslejen og bliver sat ud her i midten af marts, til alt held har jeg fået en anden lejlighed og fået boligindskudslån. Jeg er 27 uger henne og meget tung og stor.... jeg har forsøgt at prøve at sætte lejligheden i stand, men opgaven er bare for stor til at jeg kan klare opgaven med maven. .. ville gerne have bare lidt penge tilbage da jeg mangler babyudstyr.

Han har gjort klart at han er bedøvende ligeglad med min situation og at jeg kommer i stor gæld af det her, han kunne ikke drømme om at hjælpe med lejligheden.

Jeg er så vred!! Han har 25000 udbetalt om måneden og er ligeglad, han kan ikke se at det her har nogen betydning for den lille, og forventer at han skal være sammen  med baby de første 14 dage hvor han har barsel....

Lige nu har vi ingen kontakt. .. jeg kan ikke tilsidesætte min vrede. 

Lige nu har jeg slet ikke lyst til at fortælle ham når jeg føder og ja jeg er sgu bitter.... 

Hjælp med gode råd tak. 

I burde  have gjord det man normalt gør Når man går fra hinanden og ingen har råd eller ønske at blive i lejligheden, så opsiger man og istandsættes sammen og deler det man får tilbage. 

At du bliver sat ud er altså ikke hans skyld. 

dertil vil jeg så sige at jeg forstår 100% din vrede!!

jeg er selv 2 gange flyttet, hvor den der sad tilbage ikke havde råd til at sidde der alene, derfor har jeg betalt min del i opsigelsesperioden, eller den tilsvarende tid. Som typisk er 3 mdr. Man kan da ikke være andet bekendt... 

Men hensyn til køb af babyudstyr, så mener jeg da at faderen skal give et bidrag, men kan ikke huske hvor meget det.. 

tror at i lige skal lade støvet lægge sig og så finde ud af at tale sammen.. 

Held og lykke i denne øv situation 

Anmeld

16. februar 2015

alenemor42

ano14316 skriver:

I burde  have gjord det man normalt gør Når man går fra hinanden og ingen har råd eller ønske at blive i lejligheden, så opsiger man og istandsættes sammen og deler det man får tilbage. 

At du bliver sat ud er altså ikke hans skyld. 

dertil vil jeg så sige at jeg forstår 100% din vrede!!

jeg er selv 2 gange flyttet, hvor den der sad tilbage ikke havde råd til at sidde der alene, derfor har jeg betalt min del i opsigelsesperioden, eller den tilsvarende tid. Som typisk er 3 mdr. Man kan da ikke være andet bekendt... 

Men hensyn til køb af babyudstyr, så mener jeg da at faderen skal give et bidrag, men kan ikke huske hvor meget det.. 

tror at i lige skal lade støvet lægge sig og så finde ud af at tale sammen.. 

Held og lykke i denne øv situation 

Det var faktisk aftalen fra start af at lejligheden blev opsagt og så havde vi 3 mdr. Til at istandsætte og noget nyt hver især. Han ændrer så mening og flytter ud fra den ene dag til den anden og siger at han selvfølgelig betaler halvdelen af boligudgiften som han I øvrigt er forpligtet til ifølge lejekontrakten med vores begge navne på.

Det jeg får udbetalt på elevløn kan kun dække huslejen og intet andet. Så jeg syntes ikke jeg har haft de store valg muligheder. Jeg har ikke kunnet få en lejlighed fra den ene dag til den anden så jeg bare kunne flytte...  

Det er rigtigt man kan søge noget bidrag til månederne omkring fødslen som jeg selvfølgelig også vil gøre.

Anmeld

3. marts 2015

kesuh

Du sagde de magiske ord. I begge står på kontrakten, hvis kontrakten ikke er ændret osv, så vil jeg da mene i begge står for ansvaret med fraflytning osv.. I tvivl, så kontakt din boligforening eller lo og hør dem ad

Anmeld

3. marts 2015

April-baby

Du kan vidst søge så han SKAL være med til at betale babyudstyr, der er vidst noget der, men hæng mig ikke op på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.