Jeg er så vred!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.563 visninger
45 svar
128 synes godt om
15. februar 2015

alenemor42

Vi er gået fra hinanden... og fred være med det men....

Jeg er elev og på elevløn, han tjener rigtigt  godt!

Han fraflyttede lejligheden og lovede at hjælpe med regninger indtil jeg fik noget andet da han ved jeg på ingen måde har råd til at bo her alene.

Han har selvfølgelig ikke overholdt den aftale, jeg har været ude af stand til at betale huslejen og bliver sat ud her i midten af marts, til alt held har jeg fået en anden lejlighed og fået boligindskudslån. Jeg er 27 uger henne og meget tung og stor.... jeg har forsøgt at prøve at sætte lejligheden i stand, men opgaven er bare for stor til at jeg kan klare opgaven med maven. .. ville gerne have bare lidt penge tilbage da jeg mangler babyudstyr.

Han har gjort klart at han er bedøvende ligeglad med min situation og at jeg kommer i stor gæld af det her, han kunne ikke drømme om at hjælpe med lejligheden.

Jeg er så vred!! Han har 25000 udbetalt om måneden og er ligeglad, han kan ikke se at det her har nogen betydning for den lille, og forventer at han skal være sammen  med baby de første 14 dage hvor han har barsel....

Lige nu har vi ingen kontakt. .. jeg kan ikke tilsidesætte min vrede. 

Lige nu har jeg slet ikke lyst til at fortælle ham når jeg føder og ja jeg er sgu bitter.... 

Hjælp med gode råd tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2015

B&J

Det lyder måske lidt hårdt. Men i er jo gået fra hinanden også om du har råd til huslejen er jo ikke han problem.. Han problem er jo at hjælpe til med den lille når den kommer og selv skaffe sig nogle af tingene til når engang han kan have den lille på besøg... Også børnepenge til den tid... Lidt koldt fra min side. Men ja du må nok finde nogle venner familie i denne hårde situation 

Anmeld

15. februar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Må sige vis han er så ligeglad og ikke vil hjælpe hvorfor skulle han så have ret til at være med baby de 14 dage han har barsel når du skal sørger for alt vis det var mig måtte han se baby en gang og så ville jeg have ro til at få amningen op at Køre da det er virkelig hårdt og mælken ikke løbet til vis man er stresset. 

Vis han nu bare havde hjulpet og behandlet dig pænt havde det Været en hel anden snak. 

Er folks komintare med han er barnets far og har ret til at se barnet glem dem man ligger hvor man har rat og babyen ville ikke kunne kende ham alligevel han kan altid få et forhold til barnet når du selv har fået en chance for lære din baby at kende. 

Anmeld

15. februar 2015

Mulle0802

Hvis det er jeres fælles lejlighed bør I begge hjælpe med at gøre den i stand mener jeg, men I skulle nok have lavet en bedre aftale end mundtligt når alt kommer til alt og mennesker er uvenner, tænker de kun på dem selv!

Kan du ikke spørge venner og familie om hjælp, men han kan ikke finde på at kræve halvdelen af indskuddet tilbage? 

Anmeld

15. februar 2015

alenemor42

Det var en fælles beslutning i sin tid at jeg skulle læse videre, samt det var ham der ville hjælpe med udgifterne indtil jeg fik noget billigere.. 

Nu var denne graviditet et fælles projekt og man bliver jo far også før barnet er født.

Familie har jeg desværre ikke og mine venner hjælper alt hvad de kan... og at han engang om 1 - 2 år skal anskaffe sig noget barn udstyr er jeg ligeglad med, han har rigeligt tid og penge til at anskaffe sig det.

Anmeld

15. februar 2015

alenemor42

anna111 skriver:

Må sige vis han er så ligeglad og ikke vil hjælpe hvorfor skulle han så have ret til at være med baby de 14 dage han har barsel når du skal sørger for alt vis det var mig måtte han se baby en gang og så ville jeg have ro til at få amningen op at Køre da det er virkelig hårdt og mælken ikke løbet til vis man er stresset. 

Vis han nu bare havde hjulpet og behandlet dig pænt havde det Været en hel anden snak. 

Er folks komintare med han er barnets far og har ret til at se barnet glem dem man ligger hvor man har rat og babyen ville ikke kunne kende ham alligevel han kan altid få et forhold til barnet når du selv har fået en chance for lære din baby at kende. 

Det er også min holdning .... jeg hælder til at han må søge statsforvaltningen om samvær.

Jeg føler ikke at der fra hans side af er nogen interesse for barnets ve og vel.

Anmeld

15. februar 2015

Snoopy77

Han lyder som en rigtig klaphat 

Anmeld

15. februar 2015

modesty

alenemor42 skriver:

Det er også min holdning .... jeg hælder til at han må søge statsforvaltningen om samvær.

Jeg føler ikke at der fra hans side af er nogen interesse for barnets ve og vel.

Så du mener at du handler i interesse for barnets ve og vel når du forhindrer dets far at se det fordi du er bitter over økonomi???

Anmeld

15. februar 2015

alenemor42

Mulle0802 skriver:

Hvis det er jeres fælles lejlighed bør I begge hjælpe med at gøre den i stand mener jeg, men I skulle nok have lavet en bedre aftale end mundtligt når alt kommer til alt og mennesker er uvenner, tænker de kun på dem selv!

Kan du ikke spørge venner og familie om hjælp, men han kan ikke finde på at kræve halvdelen af indskuddet tilbage? 

Mine venner hjælper med flytningen og så meget istandsættelse som vi kan nå.

Jeg er lige blevet rådet til at kontakte en advokat, for kan det bevises at han har ikke har betalt hans del får han heller ikke indskud tilbage. Så vil halvdelen i det mindste falde ham af gælden.

Så det vil jeg få kigget på.

Anmeld

15. februar 2015

Panther

Profilbillede for Panther
anna111 skriver:

Hov hov hov! Hvis vi lige ser bort fra "fars rettigheder", så er det vigtigste jo faktisk barnets rettigheder. Og for barnets skyld skal hun (og naturligvis også han) gøre alt for, at samarbejdet fungerer! Og selv hvis den anden part ikke vil deltage, så kan man som mor sige til sit barn, at man gjorde alt man kunne for at få skabt et godt forhold mellem barnet og faderen fra starten.

Jeg forstår ikke helt (uanset hans indtjening), at han skulle betale for din husleje. Og jeg forstår heller ikke, hvad du vil have råd til - økonomi eller at håndtere din vrede mod ham?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.