Vi er gået fra hinanden... og fred være med det men....
Jeg er elev og på elevløn, han tjener rigtigt godt!
Han fraflyttede lejligheden og lovede at hjælpe med regninger indtil jeg fik noget andet da han ved jeg på ingen måde har råd til at bo her alene.
Han har selvfølgelig ikke overholdt den aftale, jeg har været ude af stand til at betale huslejen og bliver sat ud her i midten af marts, til alt held har jeg fået en anden lejlighed og fået boligindskudslån. Jeg er 27 uger henne og meget tung og stor.... jeg har forsøgt at prøve at sætte lejligheden i stand, men opgaven er bare for stor til at jeg kan klare opgaven med maven. .. ville gerne have bare lidt penge tilbage da jeg mangler babyudstyr.
Han har gjort klart at han er bedøvende ligeglad med min situation og at jeg kommer i stor gæld af det her, han kunne ikke drømme om at hjælpe med lejligheden.
Jeg er så vred!! Han har 25000 udbetalt om måneden og er ligeglad, han kan ikke se at det her har nogen betydning for den lille, og forventer at han skal være sammen med baby de første 14 dage hvor han har barsel....
Lige nu har vi ingen kontakt. .. jeg kan ikke tilsidesætte min vrede.
Lige nu har jeg slet ikke lyst til at fortælle ham når jeg føder og ja jeg er sgu bitter....
Hjælp med gode råd tak.
Anmeld