Umiddelbart er jeg enormt enig i med hvad modesty skriver.
Jeg vil bare lige give dig lidt med alligevel;
- Tag ansvar for dit liv! Fuck om du har en lorte xkæreste, som er skredet fra det hele. Det bliver IKKE nemmere for dig, af at sidde og mugge over det - du bliver nødt til at æde nogle store kameler pt. ja! og det kommer du helt sikkert til igen på et andet tidspunkt. men du kan vælge om de skal spises i bitte små bidder, og kastet lidt op igen undervejs og dvæle lidt over hver bid - eller du kan vælge at sluge dem hele og så bare komme videre.
Du vælger helt selv! Men lige meget hvad, så ændrer det ikke på din situation, lortet eller ej, så er du der hvor du er. Og eftersom det ikke er holdbart, skal du videre - videre og være klar til baby kommer.
- Når det er rigtig rigtig svært det hele, og alt bare syntes at være noget lort. Når du føler at det er DIG som trækker alt læsset, og din xkæreste ikke tager kontakt osv. og du endnu igang skal tage kontakt - så HUSK.. Husk hvem du gør det for, nemlig dit barn. Dit barn, som kommer til at være noget af det vigtigeste af dit liv.
Og jeg ved ikke med dig, men jeg ville gøre alt for mit barn, alt. Også selvom det ville kræve at jeg selv skulle gøre ting, tiltrods for uvenskab, fjendtligheder, spydigheder og uoverensstemmelser.
Og så må man huske på, at selvom forholdet mellem dig og far ikke er godt/optimalt, så har det jo intet at sige ift hvordan forholdet mellem far og barn er/kommer til at blive.
Og det er ikke noget du bør blande dig i, lige meget hvor meget du har i klemme med far,- for dit barns skyld og ret til far.
Håber du læser dette med den rette ånd, for det er bestemt ikke ment negativt eller som en nedladende besked. Det er nærmere bare et kærlig spark i rumpetten, som forhåbentligt kan hjælpe dig videre i det her kaos, som jeg ved ikke er sjovt at stå i som gravid.
Har selv været der ;-)
Anmeld