hjælp er han utro? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2015

Babilooo

Wauw ��

han flirter med hende for at få en biograftur OMG!!!!!�� og det hører du bare på! Min mand havde ikke set min røv for bare skosåler hvis han sagde sådan. 

Hvad har han gang i når I snart er forældre til to? Han lyder som en fyr på 17-19 år. Pinligt... Og du skal på ingen måde acceptere den opførsel.

Sig at du ikke vil tolerere at han skriver sådan til hende eller flirter og at det ellers er ud! Drt ville jeg gør.

held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

Milas14

Ej man skriver da ikke sådan noget til andre, hvis man er i forhold! Den var ikke gået her hos mig, men jeg har osse oplevet utroskab og det startede med søde beskeder til en af vores fælles veninder..

Anmeld

13. februar 2015

Vilgerneværegravid

Jeg havde pakket mine ting. Synes det er at gå over grænsen - det er ikke okay.. Uanset hvad han forsvarede sig med, ville jeg ikke føle jeg kunne stole på ham i fremtiden.. For mig ville løbet være kørt..

Hvor gammel er han? Han lyder meget umoden i mine ører.

Anmeld

13. februar 2015

Mulle0802

Vilgerneværegravid skriver:

Jeg havde pakket mine ting. Synes det er at gå over grænsen - det er ikke okay.. Uanset hvad han forsvarede sig med, ville jeg ikke føle jeg kunne stole på ham i fremtiden.. For mig ville løbet være kørt..

Hvor gammel er han? Han lyder meget umoden i mine ører.

Hun har svaret på alder længere op 25 og 26 år - jeg spurgte nemlig også da det lød som om at han måtte være meget ung.

Anmeld

13. februar 2015

B&J

Læs lige igennem hvad du skriver, ud fra det du skriver og som jeg forstår det ja så er han utro han bliver sur når du nævner det ja hvorfor fordi dubvar lugtet lunten. Og han tror på du altid er der.... Ved du hvad få jeres barn passet og få den snak med ham uden mobil uden tv jer to. Og fortæl hvad du mener og ingen kære mor. For hvis min kæreste gjorde det for mig ville jeg pisse af. Også selv om vi snart har været sammen i 7 år skulle han ikke byde mig det 

Anmeld

16. februar 2015

Mulle0802

Har du fået snakket med ham? 

Anmeld

16. februar 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Han siger de bare er venner, og har indrømmet at han flirter med hende, til hans fordel, for det kan være han kan få noget ud af hende, f.eks en tur i biffen, og tage røven på hende.

What!!! Er fin kæreste 8 år?? SHIT han lyder barnlig - snart far til to?? Jeg er chokeret... 

Anmeld

16. februar 2015

EAF

Anonym skriver:

Han siger de bare er venner, og har indrømmet at han flirter med hende, til hans fordel, for det kan være han kan få noget ud af hende, f.eks en tur i biffen, og tage røven på hende.

Sikke en "hyggelig" kæreste du har dig der - hvis han på den ene side vil tage røven på sine "venner" - hun som hankøn - så kan han denondelyme også tage røven på dig og gør det højst sandsynligt, mine alarmklokker ringer ihvertfald. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.