hjælp er han utro? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Årg! det er svært, han bliver pisse sur hvergang jeg overhovedet bare nævner det, eller siger hendes navn, og kommer efter lidt tid med den der "der er jo ikke noget i det skat, jeg vil kun dig, du er det bedste der er sket" 

Undskyld men fra mit synspunkt MÅ der jo være noget i det siden han bliver så sur over at du nævner det eller hende. For vis det ER dig han vil have så vil han jo ikke gøre noget som gør dig ked af det også selv om han mener "der ikke er noget i det" men det føler du der er og så burde han stoppe vis han elsker dig.

Du får lige en KÆMPE med på vejen, det er ikke sjovt VIS han er utro  alt for at han ikke er DUM nok til at gøre det, nå han ved hvordan det er at være den der har en utro partner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Undskyld men fra mit synspunkt MÅ der jo være noget i det siden han bliver så sur over at du nævner det eller hende. For vis det ER dig han vil have så vil han jo ikke gøre noget som gør dig ked af det også selv om han mener "der ikke er noget i det" men det føler du der er og så burde han stoppe vis han elsker dig.

Du får lige en KÆMPE med på vejen, det er ikke sjovt VIS han er utro  alt for at han ikke er DUM nok til at gøre det, nå han ved hvordan det er at være den der har en utro partner.

Han har sagt at han ikke elsker mig endnu, men han tror han gør det lidt, grundet han har svært ved at stole på piger, og er bange for at jeg såre ham som de andre 

Anmeld

13. februar 2015

Frk_Louise

Han har sagt at han ikke elsker mig endnu, men han tror han gør det lidt, grundet han har svært ved at stole på piger, og er bange for at jeg såre ham som de andre 

I

Forstår ikke hvorfor han så har valgt at få to børn med dig, hvis han ikke elsker dig endnu?

Hmm.. Undskyld, men synes din kæreste lyder som en idiot. Jeg ville ihvertfald ikke finde mig i, at han blev jaloux, hvis jeg skrev med en ven og han selv sidder og skriver til veninder på den måde der og indrømmer, at han flirter med dem. Det skal skisme gå begge veje. Og man skal være enige om, at det er okay eller ikke okay.. 

Jeg synes ikke, at han kan være bekendt at behandle dig sådan. Slet ikke, mens du er gravid med hans barn 

Anmeld

13. februar 2015

RoseRose

Anonym skriver:

Han siger de bare er venner, og har indrømmet at han flirter med hende, til hans fordel, for det kan være han kan få noget ud af hende, f.eks en tur i biffen, og tage røven på hende.

WHAT?!!!

Ej det må du da ikke finde dig i Synes bestemt du skal fortælle ham at, hvis han vil dig, så stopper han øjeblikkeligt. Jeg forstår godt at du er bange for at risikere at skulle gå fra ham, men du må jo gøre op med dig selv, om du kan leve i et forhold, med en mand(/dreng ud fra opførsel), som ikke engang vil droppe den type flirt, når nu det gør dig ked af det..

Hvis det er fordi han keder sig lidt i forholdet, kan du jo tilbyde ham at I arbejder på at få pustet lidt liv i det..

Man skal være søde ved hinanden i et forhold og det kræver at man ofrer sig fra tid til anden. Det er bestemt ikke berettiget, at det skal være dig der gør det i det her tilfælde

Anmeld

13. februar 2015

Stjerneskud84

Det som du skriver der, det havde jeg absolut ikke fundet mig i... Jeg havde sagt at det skulle stoppes nu eller at han skulle forlade reden omgående! 

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

RoseRose skriver:

WHAT?!!!

Ej det må du da ikke finde dig i Synes bestemt du skal fortælle ham at, hvis han vil dig, så stopper han øjeblikkeligt. Jeg forstår godt at du er bange for at risikere at skulle gå fra ham, men du må jo gøre op med dig selv, om du kan leve i et forhold, med en mand(/dreng ud fra opførsel), som ikke engang vil droppe den type flirt, når nu det gør dig ked af det..

Hvis det er fordi han keder sig lidt i forholdet, kan du jo tilbyde ham at I arbejder på at få pustet lidt liv i det..

Man skal være søde ved hinanden i et forhold og det kræver at man ofrer sig fra tid til anden. Det er bestemt ikke berettiget, at det skal være dig der gør det i det her tilfælde

Ja, har overvejet og gøre lidt alla det samme, så han kan se hvordan det er!

Anmeld

13. februar 2015

RoseRose

Anonym skriver:

Ja, har overvejet og gøre lidt alla det samme, så han kan se hvordan det er!

Uha det er et sidespor tænker jeg Hvis I venter barn nr. 2, burde I virkelig være i stand til at tale om det. Kan ikke være rigtigt at du til evig tid skal gentage hans dårlige opførsel, for at han forstår dig.. Kan du følge mig?

Det bør og skal være nok at du med ord forklarer, hvad det gør ved dig. Hvis han ikke kan sætte sig ind i det, så er han ikke værd at samle på efter min mening

Anmeld

13. februar 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Okay så i har snart 2 børn sammen men han ved ikke om han elsker dig? undskyld det lyder lidt mærkeligt i mine ører Det lyder ikke som om han er seriøs i jeres forhold, andet ind en fast pige han MÅSKE har følelser for, MÅSKE IKKE men alligevel vælger at få børn med?

Håber det går, tænk på dine 2 guldklumper og hvad der er bedst for dem 

Anmeld

13. februar 2015

Loa

Hvor længe har i været sammen?

Hold kæft han lyder som en umoden nar du kun kan være bedre tjent uden 

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

RoseRose skriver:

Uha det er et sidespor tænker jeg Hvis I venter barn nr. 2, burde I virkelig være i stand til at tale om det. Kan ikke være rigtigt at du til evig tid skal gentage hans dårlige opførsel, for at han forstår dig.. Kan du følge mig?

Det bør og skal være nok at du med ord forklarer, hvad det gør ved dig. Hvis han ikke kan sætte sig ind i det, så er han ikke værd at samle på efter min mening

Ja det jo enlig rigtigt nok hvad du siger Jeg må være den voksne og tage det op med ham en gang for alle!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.