hjælp er han utro? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Det kan mænd desværre godt for at han, undskyld udtrykket har et fast hul at stikke den i. Der er også flere eksempler på mænd OG kvinder som er sammen med en de IKKE elsker, fordi de ikke vil være alene, eller søger noget andet imens de har en fast og skrider når de finder det "grønner græs" og har fundet et hul i hegnet der ind til. Eller mænd der er homosexsuelle og føler sig "tvunget" til at have kone og børn og leve et hemmeligt liv ved siden af, da homosexsuelle mænd stadig er et tabu og stadig uset i vores samfund

Det bare svært og tro, når han siger jeg er den bedste kæreste, han kunne ønske sig, og han aldrig havde troede han ville føle sådan for en pige, og han aldrig vil miste mig osv, men ja self så kan det bare være mundlort hele pisset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

Mulle0802

Det lyder godt nok utroligt.. Den var ikke gået herhjemme, men jeg ville så slet ikke have fået barn nr. 1 med en jeg ikke var sikker på elskede mig og stolede på mig 100 % som jeg gjorde ham 

Håber I har fået jer en god snak?

Må jeg spørge hvor gamle I er? 

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Det lyder godt nok utroligt.. Den var ikke gået herhjemme, men jeg ville så slet ikke have fået barn nr. 1 med en jeg ikke var sikker på elskede mig og stolede på mig 100 % som jeg gjorde ham 

Håber I har fået jer en god snak?

Må jeg spørge hvor gamle I er? 

Jeg snakker med ham når han er kommet hjem, han er lige ved hans mor med den ældste og spise.... Han er 26, og jeg er 25

Anmeld

13. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Hvor gamle er I? 

Jeg skal lige være med her.. I har været sammen i 2 år, har et barn sammen, venter barn nr. 2, og han elsker dig ikke endnu og skriver samtidig sådan nogle beskeder til en anden kvinde? 

Øh.. Hvorfor vil du nøjes med det/ham?

Sorry to say, men ham der.. Han er ikke værd at samle på. Han udnytter dig.

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Hvor gamle er I? 

Jeg skal lige være med her.. I har været sammen i 2 år, har et barn sammen, venter barn nr. 2, og han elsker dig ikke endnu og skriver samtidig sådan nogle beskeder til en anden kvinde? 

Øh.. Hvorfor vil du nøjes med det/ham?

Sorry to say, men ham der.. Han er ikke værd at samle på. Han udnytter dig.

han er 26, og jeg er 25.... Det er jeg også bange for, vi havde den snak før vi fandt sammen og var venner, hvor han snakkede om de andre forhold, og at havde svært ved at elske igen, men det betyd ikke at jeg ikke betyd verden for ham... Hvis det giver mening for dig, Men er self bange for at jeg bare er hans "legetøj"

Anmeld

13. februar 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Det bare svært og tro, når han siger jeg er den bedste kæreste, han kunne ønske sig, og han aldrig havde troede han ville føle sådan for en pige, og han aldrig vil miste mig osv, men ja self så kan det bare være mundlort hele pisset

Det er det der undre mig at han siger det til dig, men samtid skriver du at han kun tror han måske elsker dig lidt? imens han måske er i gang med det som de andre piger ifølge ham gjorde mod ham?

Anmeld

13. februar 2015

Vivienne

Anonym skriver:

Har for nyligt opdaget at min kæreste skriver "honey" hjerter, og "jeg savner dig" osv osv til en anden pige, hvad ville i tænke? Han siger der ikke er noget i det og det kun er for sjov, men jeg har min tvivl vi vendter vores andet barn sammen

Jeg er ked af at sige det her, men så længe du ikke respekterer dig selv, vil ingen mand respektere dig. Det har din røvhul-kæreste opdaget og udnytter dig på det groveste. 

En ting er hvad han fortæller dig, og en anden ting er hvad han gør. 

STOP med at tro på hans tomme ord, og se hans opførsel i stedet for og hvordan han behandler dig. Det er det der tæller. 

Tænk på dine børn og være en rollemodel og ikke et offer!

Anmeld

13. februar 2015

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Han siger de bare er venner, og har indrømmet at han flirter med hende, til hans fordel, for det kan være han kan få noget ud af hende, f.eks en tur i biffen, og tage røven på hende.

Han har da et ualmindeligt grimt menneskesyn.

Han er både en dårlig kæreste og en dårlig "ven".

Jeg ville ønske nogle helt andre og bedre værdier for min partner.

Jeg tænker også, at hvis han kan spille god ven og samtidig kun være ude på at udnytte hende, kan han nok også være kold og beregnende overfor dig.

Det er ret ligegyldigt om han elsker dig. Du skal starte med at lære at elske dig selv. Det gør du ikke ved at lade dig nøjes med den undskyldning af en mand.

Pas på dig selv. 

Anmeld

13. februar 2015

Linkaa

Anonym skriver:

Han siger de bare er venner, og har indrømmet at han flirter med hende, til hans fordel, for det kan være han kan få noget ud af hende, f.eks en tur i biffen, og tage røven på hende.

Hmm ærlig talt så lyder han ikke særlig sympatisk... Hvis han siger sådan om en ven, hvad mon han så siger om dig til sine venner? Synes du skal tage jeres forhold op til streng revision 

Anmeld

13. februar 2015

August2015

I har været sammen i to år og venter allerede barn nr. 2 - og han lyder ikke engang som en, der har lyst til / er klar til et fast forhold. 

Er jeres børn planlagte? Og har I været enige om at skulle have børn efter at have kendt hinanden i så kort tid?

Jeg ville aldrig selv planlægge børn med en, som ikke elskede mig og respekterede mig. 

Han lyder som en, der slet ikke er voksen endnu - og har brug for at kunne flirte til højre og venstre uden at binde sig for alvor. 

Jeg synes, det er super synd for både dig og for jeres børn. 

Er det virkelig det her, du vil med dit liv? 

Jeg kunne på ingen måde acceptere, hvis min kæreste skrev sådan med andre piger. Jeg synes ganske ærligt, at han lyder som en, der slet ikke er værd at være i et forhold med. Håber virkelig, at du siger fra over for det, han byder dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.