hjælp er han utro? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.254 visninger
47 svar
68 synes godt om
13. februar 2015

Anonym trådstarter

Har for nyligt opdaget at min kæreste skriver "honey" hjerter, og "jeg savner dig" osv osv til en anden pige, hvad ville i tænke? Han siger der ikke er noget i det og det kun er for sjov, men jeg har min tvivl vi vendter vores andet barn sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

MKN_96

Utroskab er i min verden ikke kun den fysiske del, men så sandelig også den psykiske del - dét alene at man begærer en anden person end sin partner er i min verden utroskab!

Jeg er ret kynisk med sådan noget, jeg ville stille manden et ultimatum, at enten må han stoppe den slags kontakt til andre kvinder, ellers må han smutte!

Og lige et  til dig! Håber du finder ud af det

Anmeld

13. februar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Der er jo ikke noget sjovt i det ?? 

Det er da bare en dårlig undskyldning for at kunne holde på dig og fortsætte med at være dig utro vis han virkelig ville dig havde han ikke skrevet sådan til en anden pige 

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

MKN_96 skriver:

Utroskab er i min verden ikke kun den fysiske del, men så sandelig også den psykiske del - dét alene at man begærer en anden person end sin partner er i min verden utroskab!

Jeg er ret kynisk med sådan noget, jeg ville stille manden et ultimatum, at enten må han stoppe den slags kontakt til andre kvinder, ellers må han smutte!

Og lige et  til dig! Håber du finder ud af det

Har det faktisk på samme måde! Men har aldrig vist om det var mig der overdrev, og var "latterlig" på det område? Jeg vil jo self ikke miste ham, og har sagt til ham at jeg ikke er særlig glad for det, men han vil ikke stoppe, og de går endda i samme klasse og det gør mig bare endnu mere bange 

Anmeld

13. februar 2015

AlberteSophie

Hvis ikke han vil stoppe sin meget kærlige og nærgående måde at kommuniker med en anden pige på, havde jeg uden tøven skredet. 

Anmeld

13. februar 2015

MKN_96

Anonym skriver:

Har det faktisk på samme måde! Men har aldrig vist om det var mig der overdrev, og var "latterlig" på det område? Jeg vil jo self ikke miste ham, og har sagt til ham at jeg ikke er særlig glad for det, men han vil ikke stoppe, og de går endda i samme klasse og det gør mig bare endnu mere bange 

Jeg synes absolut ikke at du er mærkelig! Man skal være enige, gør den ene noget der overskrider den andens grænser, så stopper man, af hensyn og af kærlighed til sin partner!

Synes han virker egoistisk, og er rigtig trist på dine vegne over at han ikke kan se længere end til egen næsetip

Du er nødt til ikke at sige "det bryder jeg mig ikke om", det er bare en tilkendegivelse af at du ikke kan lide det, men ikke handler aktivt på det.. "Jeg vil ikke have det!" er derimod et udsagn du kan bruge aktivt, da du her fortæller ham at du tager afstand fra det, og bliver han ved, må du jo tage afstand fra ham

Håber han vil lytte til dig! Man er to i et parforhold, der er ikke plads til egoisme på den front, medmindre man er single!

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Der er jo ikke noget sjovt i det ?? 

Det er da bare en dårlig undskyldning for at kunne holde på dig og fortsætte med at være dig utro vis han virkelig ville dig havde han ikke skrevet sådan til en anden pige 

Han sagde inden vi fandt sammen at alle hans piger havde droppet ham, og/eller været utro! og har derfor svært ved at stole på piger. Det er først her efter vi havde været sammen i 6mdr, at han sagde at han faktisk stolede på mig, han bliver selv jaloux hvis jeg skriver med en kammerat f.eks

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

MKN_96 skriver:

Jeg synes absolut ikke at du er mærkelig! Man skal være enige, gør den ene noget der overskrider den andens grænser, så stopper man, af hensyn og af kærlighed til sin partner!

Synes han virker egoistisk, og er rigtig trist på dine vegne over at han ikke kan se længere end til egen næsetip

Du er nødt til ikke at sige "det bryder jeg mig ikke om", det er bare en tilkendegivelse af at du ikke kan lide det, men ikke handler aktivt på det.. "Jeg vil ikke have det!" er derimod et udsagn du kan bruge aktivt, da du her fortæller ham at du tager afstand fra det, og bliver han ved, må du jo tage afstand fra ham

Håber han vil lytte til dig! Man er to i et parforhold, der er ikke plads til egoisme på den front, medmindre man er single!

Årg! det er svært, han bliver pisse sur hvergang jeg overhovedet bare nævner det, eller siger hendes navn, og kommer efter lidt tid med den der "der er jo ikke noget i det skat, jeg vil kun dig, du er det bedste der er sket" 

Anmeld

13. februar 2015

migxher

Det kan jo Være der intet er i det og det bare er en god veninde. Men hvis det ikke er noget han normalt skriver i sine gode veninder så ville jeg blive lidt undrende

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Det kan jo Være der intet er i det og det bare er en god veninde. Men hvis det ikke er noget han normalt skriver i sine gode veninder så ville jeg blive lidt undrende

Han siger de bare er venner, og har indrømmet at han flirter med hende, til hans fordel, for det kan være han kan få noget ud af hende, f.eks en tur i biffen, og tage røven på hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.