hjælp er han utro? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Hvor længe har i været sammen?

Hold kæft han lyder som en umoden nar du kun kan være bedre tjent uden 

Ca, 2år 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

Loa

Anonym skriver:

Ca, 2år 

Nøj hvor jeg synes du skal smide ham på porten. Han har da tydeligvis ikke været klar til så hurtigt at stifte familie. 

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Nøj hvor jeg synes du skal smide ham på porten. Han har da tydeligvis ikke været klar til så hurtigt at stifte familie. 

Ja, men det er bare svært :/

Anmeld

13. februar 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Ca, 2år 

Vis han ikke ved om han elsker dig og ikke stoler på dig efter 2 år, så han altså ikke værd at samle på fra mit synspunkt af

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Vis han ikke ved om han elsker dig og ikke stoler på dig efter 2 år, så han altså ikke værd at samle på fra mit synspunkt af

I følge mig, kan man ikke være sammen med en man ikke elsker, men har sagt til mig selv at det nok kommer en dag, når han selv er klar til det

Anmeld

13. februar 2015

AlberteSophie

Anonym skriver:

Han har sagt at han ikke elsker mig endnu, men han tror han gør det lidt, grundet han har svært ved at stole på piger, og er bange for at jeg såre ham som de andre 

Har i ikke barn sammen eller har jeg misset noget?

Anmeld

13. februar 2015

RoseRose

Anonym skriver:

Ja det jo enlig rigtigt nok hvad du siger Jeg må være den voksne og tage det op med ham en gang for alle!

Det synes jeg er det eneste rigtige at gøre.. Held og lykke med det - jeg håber at han kommer til fornuft Hvis ikke, og du skulle vælge at gå fra ham, så er jeg sikker på at du nok skal få det godt alligevel Du har også dine børn at tænke på - de fortjener også en glad mor, som respekterer sig selv

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

AlberteSophie skriver:

Har i ikke barn sammen eller har jeg misset noget?

jo, vi vendter nr 2

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

RoseRose skriver:

Det synes jeg er det eneste rigtige at gøre.. Held og lykke med det - jeg håber at han kommer til fornuft Hvis ikke, og du skulle vælge at gå fra ham, så er jeg sikker på at du nok skal få det godt alligevel Du har også dine børn at tænke på - de fortjener også en glad mor, som respekterer sig selv

Tager fat i ham når han kommer hjem

Anmeld

13. februar 2015

MorTilN

Anonym skriver:

I følge mig, kan man ikke være sammen med en man ikke elsker, men har sagt til mig selv at det nok kommer en dag, når han selv er klar til det

Det kan mænd desværre godt for at han, undskyld udtrykket har et fast hul at stikke den i. Der er også flere eksempler på mænd OG kvinder som er sammen med en de IKKE elsker, fordi de ikke vil være alene, eller søger noget andet imens de har en fast og skrider når de finder det "grønner græs" og har fundet et hul i hegnet der ind til. Eller mænd der er homosexsuelle og føler sig "tvunget" til at have kone og børn og leve et hemmeligt liv ved siden af, da homosexsuelle mænd stadig er et tabu og stadig uset i vores samfund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.