Det er for klamt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
lineog4 skriver:

Der er der nok bare jeg ikke forstår accepten altså af at gøre det i smug. Jeg har da også udviklet mig seksuelt i de 23 år jeg har kendt min mand, jeg har også forstået jeg tænder på flere ting end blot dem vi mødtes om. Men jeg er hundrede procent sikker på min mand stadig vil føle sig bedraget, føle "sorgen" selvom det handler om nyopdagede seksuelle præferencer fra min side. 

Ja trangen kan være så stor så jeg må handle på trangen. Men der sidestiller jeg trangen til samme køn son trangen til en af modsatte køn. Jeg forstår ikke særstatussen, jeg synes det er ligesom positiv racisme: ej men de er jo også anderledes og må selvsagt handle på deres lyster og det må vi "normale" bære over med. Nej jeg er helt og holdent ligeglad med seksuelle præferencer og forventer det samme af min mand om han er bi, homo eller hetro nemlig troskab hvsi det er det vi har aftalt.

Igen - nej det er ikke okay og ja det er utroskab på lige fod med alt andet. Men det er stadig et tabu og det er bare lidt nemmere at spørge ind til om kvinden er til pisk end 'er det okay jeg sutter pik'. Og det er egentlig det jeg mener artiklen handler om - det at det er et tabu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2015

Loa

Hanne I skriver:

I følge biblen er det kun kvinde og mand der er gift.

Alt andet er ugyldig

Man har ikke seks med nogen man ikke er gift med

Christ. 

Kom lige ind i det 21. århundrede.

Hvis verdens største "problem/afvigelse" var folk der fandt sammen med andre af samme køn, så var jeg fandme lykkelig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.