Det er for klamt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.496 visninger
41 svar
81 synes godt om
12. februar 2015

Hansen I

Føj for F….. Det er godt nok det værste jeg har hørt til nu!!!!!!!!!!!!

Den anden bil holder der allerede med lygterne slukket på den øde parkeringsplads. Peter står ud og går hen imod den sorte bil med adrenalinen pumpende i kroppen. Han ved, at den anden mand venter derinde, at han har lynet bukserne ned, sidder og leger med den stive pik.

Læs mere i politiker dk

politiken.dk/debat/kroniken/ECE2543347/mange-maend-lever-et-seksuelt-dobbeltliv/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

Liviana

Hmmmm... Jeg må sige, at jeg synes din kommentar til artiklen er lidt unuanceret. Hvad er det, du synes er klamt? At han har homoseksuel sex, eller at han går bag konens ryg? Eller noget helt tredje?

Ja, det er selvfølgelig ikke så smart, at han har seksuelle forhold, som hans kone ikke kender til. Men derudover vil jeg sige, at jeg personligt er enig i artiklens synspunkter: at det er svært at være en biseksuel (og homoseksuel) mand i vores samfund, da sex mellem to mænd stadig er meget tabubelagt. Men det er bare min holdning til artiklen.

Anmeld

13. februar 2015

TNBC

Hanne I skriver:

Den anden bil holder der allerede med lygterne slukket på den øde parkeringsplads. Peter står ud og går hen imod den sorte bil med adrenalinen pumpende i kroppen. Han ved, at den anden mand venter derinde, at han har lynet bukserne ned, sidder og leger med den stive pik.

Læs mere i politiker dk

politiken.dk/debat/kroniken/ECE2543347/mange-maend-lever-et-seksuelt-dobbeltliv/

Jeg vil ikke kalde det klamt. Hvorfor synes du det er klamt?
Uærligt er det.. Men det er jo ikke klamt for to mænd at have sex.

Anmeld

13. februar 2015

April-baby

Liviana skriver:

Hmmmm... Jeg må sige, at jeg synes din kommentar til artiklen er lidt unuanceret. Hvad er det, du synes er klamt? At han har homoseksuel sex, eller at han går bag konens ryg? Eller noget helt tredje?

Ja, det er selvfølgelig ikke så smart, at han har seksuelle forhold, som hans kone ikke kender til. Men derudover vil jeg sige, at jeg personligt er enig i artiklens synspunkter: at det er svært at være en biseksuel (og homoseksuel) mand i vores samfund, da sex mellem to mænd stadig er meget tabubelagt. Men det er bare min holdning til artiklen.

Giver dig helt ret i at det er svært at være bi i overs samfund! Ved godt det ikke rager nogen overhoved, men min kæreste er bi, det hang mig os langt ud af halsen da han fortalte mig det, men fair, han har nogle lyster med mænd os, lad da manden, så længe der ikke er følelser med i det, og det ikke er med en pige self (: 

her fik jeg dog beskeder fra den person han gjorde det med, da han var så sød og spørge først. Det self trist at han går bag om rygge på sin kone meeeen..

Anmeld

13. februar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad er det der er klamt? 

Anmeld

13. februar 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg er målløs over din reaktion. Har du læst kronikken færdig og stillet dig selv de spørgsmål, kronikøren rejser til slut? 

Anmeld

13. februar 2015

Isabella_mor

Puha, jeg ville blive lidt trist hvis min mand gik bag ryggen på mig. Jeg ville se på det som utroskab. 

Men sex mellem to mænd er da helt i orden. Der er intet klamt i det.. Det virker skummelt men det er jo fordi det er tabubelagt. Mænd er jo ikke eigtige mænd hvis de også tænder på andre mænd(s kønsdele) det er jo sådan samfundet er. Det er nok mere sørgeligt... 

Jeg ved dog ikke om jeg ville synes det var fedt - hvis min kæreste havde den seksualitet -  og bad om at være sammen med mænd ved siden af mig.  Jeg har tænkt tanken både med at vi kunne have et åbent forhold og se andre sexuelt, og det er bare ikke  noget jeg ville kunne trives med. Om det så er noget i mig. - muligvis mit selvværd der ikke er så stærkt som det burde være - der gør, at jeg ikke kunne DRØMME om at dele min mand med nogen anden hverken mand eller kvinde. 

Men der er sgu intet klamt i at være homo-/bi- eller heterosexuel.  

Anmeld

13. februar 2015

Beem82

Klamt er måske ikke det rette ord. Men den udstrækning det er foregår i synes jeg er voldsom. Min far har som park og vej mand i det offentlige været vidne til meget af det. Der er visse rastepladser han holdt sig helt fra på visse tider af døgnet, da det eneste der foregik var denne vandring fra en bil til den anden. Det var virkeligt voldsomt. Og kan ikke lade være med at tænke på hvor mange af dem, der har uvidende koner derhjemme... Der er min reaktion FØJ!

Anmeld

13. februar 2015

Sprit25

Jeg ser det hverken som klamt eller som utroskab men som en mand med en enorm identitetsplittelse og det må eddermame være stinkende hårdt! At føle der er noget galt med sig selv i så voksen en alder. I min forholdvis unge alder kender jeg flere homoseksuelle og de er da først blevet hele mennesker efter de har indrømmet det vil alle jo nok vidste 

Jeg håber "Peter" finder sig selv en dag og ikke hvad samfundet og hans kultur mener er rigtigt

Anmeld

13. februar 2015

asff

Hanne I skriver:

Læs mere i politiker dk

Det er klamt at være utro. Men hvad f... giver dig ret til at sige, at sex med en af samme køn er klamt?! Synes du burde have lidt forståelse, for at kærlighed ikke har noget at gøre med diller+diller!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.