Det er for klamt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2015

RosSofi

Hvis man synes utroskab er klamt, er det vel klamt uanset om det er et heteroseksuelt eller et homoseksueltpar, der bedrager en tredje part.

Hvad der i sig selv skulle være klamt i at være biseksuel eller homoseksuel, ved jeg ikke lige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

Ellie79

Hanne I skriver:

Føj for F….. Det er godt nok det værste jeg har hørt til nu!!!!!!!!!!!!

Den anden bil holder der allerede med lygterne slukket på den øde parkeringsplads. Peter står ud og går hen imod den sorte bil med adrenalinen pumpende i kroppen. Han ved, at den anden mand venter derinde, at han har lynet bukserne ned, sidder og leger med den stive pik.

Læs mere i politiker dk

politiken.dk/debat/kroniken/ECE2543347/mange-maend-lever-et-seksuelt-dobbeltliv/

Synes ikke det er en klam artikel. Den berører et emne som er tabu belagt. Jeg synes bestemt ikke utroskaben i artiklen er ok, men klamt er det ikke ligesom sex mellem en mand og kvinde eller kvinde, kvinde jo heller ikke er klamt. men utroskab = ikke ok.

Anmeld

13. februar 2015

Sprit25

Det handler jo om så meget vigtigere ting end utroskab. Det handler om en mand der ikke ved hvem han er og hvorfor! Utroskab er jo en latterligt biting i den her situation. 

Jeg ville ikke blive såret over utroskabet men over min mand havde haft det sådan med sig selv og ikke kunne sig det

Anmeld

13. februar 2015

Hansen I

Sagen er at i sidder der hjemme og manden er til møde eller på arbejde, men virkeligheden er at han er på en parkeringsplads eller offentlig toilet sammen med en anden mand og kan slæbe alt muligt sygdomme med hjem Det syntes jeg er klamt

Anmeld

13. februar 2015

Sprit25

Hanne I skriver:

Sagen er at i sidder der hjemme og manden er til møde eller på arbejde, men virkeligheden er at han er på en parkeringsplads eller offentlig toilet sammen med en anden mand og kan slæbe alt muligt sygdomme med hjem Det syntes jeg er klamt

Jeg synes simpelthen det er så skræmmende hvordan der kun bliver tænkt utroskab når der tydeligvis er tale om en mand der ikke ved hvor han høre til

Anmeld

13. februar 2015

TNBC

Hanne I skriver:

Han beskytter sig jo nok.. Han er jo ikke idiot, han har bare en personligheds krise.

Men som Spirit siger, det handler jo ikke om utroskab, det handler om at han har det hårdt, fordi han prøver at finde sig selv, det er sku ikke let at leve på den måde han gør, han har det jo ikke godt med det, siden han skjuler det for ALLE.. Forestil dig at du levede med det han gør??

Det kan godt være du synes det er klamt, men det synes jeg ikke(og åbenbart heller ikke mange andre). Det er jo ikke klamt at han er sammen med andre mænd, det er uærligt og sårende overfor hans kone.

Anmeld

13. februar 2015

TNBC

Sprit25 skriver:

Jeg synes simpelthen det er så skræmmende hvordan der kun bliver tænkt utroskab når der tydeligvis er tale om en mand der ikke ved hvor han høre til

Ja, men jeg tror det er normalt når man læser sådan noget.

Ikke at jeg synes det er ok, det han gør, men det må sku være hårdt at leve på den måde.. Han er jo skide bange for hvad andre vil sige, hvilket jeg godt forstår. Jeg tror ikke ligefrem det er sådan noget som mange bare vil smile af og sige; Ja, det er da helt ok..

Som sagt, det er et tabuemne, og derfor kan man ikke stå frem, jeg synes det er flot at han tør fortælle om det..

Anmeld

13. februar 2015

migxher

Altså at man er biseksuel gør det i min verden ikke okay at være utro! Havde historien været en anden, om en mand der ikke kunne styre sin trang til at mødes og have sex med andre kvinder, ja så havde tonen nok været en anden. Hvorfor er det okay bare fordi det er mænd han mødes med og har sex med? Og han skylder da i den grad sin kone at fortælle hende at han render og knalder udenom. Og så selvfølgelig fortælle hende om sine lyster, så kan det jo være at de kan finde en fælles løsning. 
Jeg ville i hver fald være åben for ideen hvis min kæreste kom og fortalte at han gerne ville udforske sex med mænd. Men nu har jeg heller intet imod biseksuelle, det er mere utro delen her jeg ikke synes er okay.  
Og ja, så håber jeg da selvfølgelig at mænd som ham beskytter sig, så de ikke bagefter render hjem og smitter konen med et eller andet.

Men i det mindste behøves de ikke bekymre sig om, om deres lille sidespring kan ende i en uønsket graviditet, som hvis det havde været kvinder de knaldede udenom med 

Anmeld

13. februar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Det er ikke klamt. 

Men totalt usmagelig over for hans kone. !! 

Anmeld

13. februar 2015

lineog4

Sprit25 skriver:

Hvorfor er det ikke utroskab? Ja manden er biseksuel, og det må være forfærdeligt at leve med en fod i hver lejr og ikke turde stå ved det. Må være forfærdeligt at stå i omklædningsrummet og gøre grin med mænd der er til mænd når man i den grad selv tænder på en pik. Men intet af det er da undskyldning for at have seksuel omgang med en anden end sin partner hvis man har aftalt at det er et monogamt forhold. 

Hvis min mand tænder på total dominans af en kvinde i latex og han ved jeg ikke tænder på det, så giver det ham da ikke ret til at opsøge en prostitueret eller finde en elskerinde der er til latex og pisk uden min viden. 

Uafhængigt af seksuelle præferencer, har man da en forpligtigelse over for ens partner. Ved godt i denne fortælling er det bare ikke super nemt at fortælle sin partner det fordi man dermed også sætter ord på en seksualitet man ikke er stolt af, det at springe ud som biseksuel er ikke nemt når man selv er med til at tage afstand til alt det kinder om homoseksualitet. Men for mig er det en undskyldning, men ikke en undskyldning der gør, at det ikke stadig er utroskab. 

Fandt jeg ud af min mand levede det dobbeltliv, ville jeg faktisk være mest ked af, at den jeg troede var min bedste ven, den jeg har delt vrangen mig selv med, udelukkede mig for så stor en del af hans personlighed. Jeg ville nok også lige skulle synke han tændte på at give blow job, men tænk det kan jeg bedre leve med end tillidsbrudet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.