Sprit25 skriver:
Jeg synes simpelthen det er så skræmmende hvordan der kun bliver tænkt utroskab når der tydeligvis er tale om en mand der ikke ved hvor han høre til 
Hvorfor er det ikke utroskab? Ja manden er biseksuel, og det må være forfærdeligt at leve med en fod i hver lejr og ikke turde stå ved det. Må være forfærdeligt at stå i omklædningsrummet og gøre grin med mænd der er til mænd når man i den grad selv tænder på en pik. Men intet af det er da undskyldning for at have seksuel omgang med en anden end sin partner hvis man har aftalt at det er et monogamt forhold.
Hvis min mand tænder på total dominans af en kvinde i latex og han ved jeg ikke tænder på det, så giver det ham da ikke ret til at opsøge en prostitueret eller finde en elskerinde der er til latex og pisk uden min viden.
Uafhængigt af seksuelle præferencer, har man da en forpligtigelse over for ens partner. Ved godt i denne fortælling er det bare ikke super nemt at fortælle sin partner det fordi man dermed også sætter ord på en seksualitet man ikke er stolt af, det at springe ud som biseksuel er ikke nemt når man selv er med til at tage afstand til alt det kinder om homoseksualitet. Men for mig er det en undskyldning, men ikke en undskyldning der gør, at det ikke stadig er utroskab.
Fandt jeg ud af min mand levede det dobbeltliv, ville jeg faktisk være mest ked af, at den jeg troede var min bedste ven, den jeg har delt vrangen mig selv med, udelukkede mig for så stor en del af hans personlighed. Jeg ville nok også lige skulle synke han tændte på at give blow job, men tænk det kan jeg bedre leve med end tillidsbrudet
Anmeld