Har planlagt jeres sommerferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2015

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
majba skriver:

Ja jeg gør så :-) jeg bor midt på Djursland. Har i set meget på Djursland?

Det nogen år siden vi var der sidst  

og vi har kun været der en gang  

ellers har vi været andre steder i Jylland  

hvad ligger der af spændende ting i Djursland , som børn på 3 og 6 kan få glæde af det altid rart at hører det fra nogen som bor der, end at Google :d

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2015

Signe-bine

For en gang skyld har vi allerede planlagt og bestilt: sommerhus i Ebeltoft og vi glæder os helt vildt ��

Anmeld

14. februar 2015

majba

Det nogen år siden vi var der sidst  

og vi har kun været der en gang  

ellers har vi været andre steder i Jylland  

hvad ligger der af spændende ting i Djursland , som børn på 3 og 6 kan få glæde af det altid rart at hører det fra nogen som bor der, end at Google :d

Åh jamen det er meget! Der er selvfølgelig Djurssommerland, Ree park, Skandinavisk dyrpark, Regnskoven i Randers, Den gamle by i Århus, Aros i Århus og Kattegatcenteret i Grenå Det er nok de klassiske :-)
Randers har også lige fået en badeland. Har godt nok ikke været det, men har kun hørt om det :-)
Men så er det gammel Estrup i Auning. Et gammel slot, der er et museum nu. De har dyr og en rigtig god legeplads. Så er der stendysserne ude ved Fjellerup. Så er der Fjellerup strand der laver de største is. I Allingåbro kan man cykle på skinne cykler, i Allingåbro kan man også leje kanoer og sejle til Gl. Estrup. Mols er også et rigtig smukt sted bare at gå rundt på. Mols bolsjer der har et kogeri i Ebeltoft. 

Anmeld

14. februar 2015

majba skriver:

Åh jamen det er meget! Der er selvfølgelig Djurssommerland, Ree park, Skandinavisk dyrpark, Regnskoven i Randers, Den gamle by i Århus, Aros i Århus og Kattegatcenteret i Grenå Det er nok de klassiske :-)
Randers har også lige fået en badeland. Har godt nok ikke været det, men har kun hørt om det :-)
Men så er det gammel Estrup i Auning. Et gammel slot, der er et museum nu. De har dyr og en rigtig god legeplads. Så er der stendysserne ude ved Fjellerup. Så er der Fjellerup strand der laver de største is. I Allingåbro kan man cykle på skinne cykler, i Allingåbro kan man også leje kanoer og sejle til Gl. Estrup. Mols er også et rigtig smukt sted bare at gå rundt på. Mols bolsjer der har et kogeri i Ebeltoft. 

Vi snakkede om at lave et års kort til Ree park! vi elsker det sted

det giver nemlig adgang til flere steder gratis . Og man kan komme i knuthenborg, her på Sjælland gratis  

men jeg vil da lige gemme det du skrevet så vi ka planlægge hjemmefra  

Djurs sommerland havde vi snakket om vi skulle i  

Anmeld

15. februar 2015

MorDk

StineW79 skriver:

Ej hvor surt! Hva uger er det i? X

Lad mig sige det sådan det er uden for skolernes sommerferie. Har ikke lyst til at offentligt at oplyse hvornår vi tager afsted 

Anmeld

15. februar 2015

Ung kvinde mor snart til 2

StineW79 skriver:

Ja som overskriften siger, har i planlagt jeres sommerferie endnu? 

Hvis ja, hvor går turen så hen?

Hvem har i booket igennem?

Og hva kommer ferien til at koste ca?

Vh stine

Vi har planlagt og tage til Lalandia og kuntbrog safir park 

Anmeld

15. februar 2015

majba

Moooooooartilto:) skriver:

Vi snakkede om at lave et års kort til Ree park! vi elsker det sted

det giver nemlig adgang til flere steder gratis . Og man kan komme i knuthenborg, her på Sjælland gratis  

men jeg vil da lige gemme det du skrevet så vi ka planlægge hjemmefra  

Djurs sommerland havde vi snakket om vi skulle i  

Re park er altså også et godt sted  

Djurssommerland laver et helt ny område for små børn. Det skukle blive helt vildt godt siger de. Så der kommer hvertfald til at være masser af ting de kan prøve :-) 

Anmeld

15. februar 2015

majba skriver:

Re park er altså også et godt sted  

Djurssommerland laver et helt ny område for små børn. Det skukle blive helt vildt godt siger de. Så der kommer hvertfald til at være masser af ting de kan prøve :-) 

Uhh det lyder lækkert tak for info  

Anmeld

16. februar 2015

Fine_007

Efter at have boet 11 år i lejlighed på Nørrebro i København, købte min kæreste og jeg for nyligt et hus på Amager.. vores sommer skal bare gå med afslapning i de nye omgivelser, hvor vi især regner med at lære vores nye have bedre at kende 

Anmeld

16. februar 2015

siw84

Vores tvillinger er 10 mdr på det tidspunkt og vi gider ikke tage sydpå med 2 så små. 

Så vi tager alle 5 til Bornholm på familiecamping som vi også var sidste år (var højgravid ) 

Der er bare så lækkert og med pool område, bålsted og aktiviteter hver dag plus grisefest den ene af dagene.

Det koster os 4100 for 7 dage i luksus vogn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.