kan jeg tillade mig at stille krav?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
sne190810 skriver:

Kan hun ikke sidde og spise i barnevognen?  

Det gjorde jeg meget med min datter, for jeg kunne altså ikke lige altid tage hensyn til at sidde hjemme ved bord og stol, hver gang det var Spisetid. 

Det mødelokale at hun har valgt er så lille at der ikke er plads til barnevognen derinde hvis vi alle skal kunne sidde der... og jeg har forsøgt at få hende til at bruge et andet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2015

aarhusmor

Ms.Sunshine skriver:

Det mødelokale at hun har valgt er så lille at der ikke er plads til barnevognen derinde hvis vi alle skal kunne sidde der... og jeg har forsøgt at få hende til at bruge et andet...

spørg hende om hun vil komme hjem til dig istedet

Anmeld

25. januar 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis sundhedsplejerske osv skal med, så ville jeg ikke bekymre mig om at jeres pige skal spise der. Ville være underligt hvis sagsbehandleren i en sag omkring barnet, nægtede det at få mad pga krummer! Det tror jeg ikke hun vil forlange foran en sp som jo går ind for at børn har faste rutiner osv men det med stolen ville jeg ikke kræve. Så må far have hende på skødet mens du mader, Og så er det lige lidt bøvlet den ene gang men det har vi vidst alle prøvet når man er ude af huset  

Anmeld

25. januar 2015

Ms.Momo

aarhusmor skriver:

spørg hende om hun vil komme hjem til dig istedet

Det er jo ikke kun sagsbehandler der skal med til mødet, men også to familiebehandlere, sundhedsplejersken, en bostøtte, min mand og jeg, min svigermor og min tante... plus vi skal være det næste sted 30 min senere og gerne før...

Anmeld

25. januar 2015

esioul

Ms.Sunshine skriver:

Det er jo ikke kun sagsbehandler der skal med til mødet, men også to familiebehandlere, sundhedsplejersken, en bostøtte, min mand og jeg, min svigermor og min tante... plus vi skal være det næste sted 30 min senere og gerne før...

Kan enten svigermor eller tante ikke vente udenfor med den lille?

Anmeld

25. januar 2015

Nystart

waou det lyder godt nok til at nogle ting bliver blæst op....

hun regner måske slet ikke med at i har barnet med? da det til den slags møder kan være ret forstyrrende, mht at dem der er med lytter ordentlig til hvad der bliver sagt hvis barnet tumler rundt...

og ellers så tag mad med selv, og børn sviner.. bare ærgeligt....det er jeg ret sikker på hele banden har forståelse for... ellers så giv før.... 

vi har været til et hav af møder, hvor der har sat en bunke af folk.. og da min søster havde sin den lille med, sagde hun ganske enkelt ja det er spisetid så jeg ammer lige... der var ingen der sagde noget 

Anmeld

25. januar 2015

Ms.Momo

esioul skriver:

Kan enten svigermor eller tante ikke vente udenfor med den lille?

Vores sagsbehandler hører desværre ikke på os uden dem... 

Anmeld

25. januar 2015

Ms.Momo

Nystart skriver:

waou det lyder godt nok til at nogle ting bliver blæst op....

hun regner måske slet ikke med at i har barnet med? da det til den slags møder kan være ret forstyrrende, mht at dem der er med lytter ordentlig til hvad der bliver sagt hvis barnet tumler rundt...

og ellers så tag mad med selv, og børn sviner.. bare ærgeligt....det er jeg ret sikker på hele banden har forståelse for... ellers så giv før.... 

vi har været til et hav af møder, hvor der har sat en bunke af folk.. og da min søster havde sin den lille med, sagde hun ganske enkelt ja det er spisetid så jeg ammer lige... der var ingen der sagde noget 

Må jeg spørge hvad du mener med at nogle ting bliver blæst op?...

Anmeld

25. januar 2015

Morjanne76

Det handler om at se muligheder og pigerne herinde er kommet med gode råd til dig. Er du overhovedet interesseret i at finde en løsning? Det kan jo ikke blive, som du vil have det, så tænk på alternativer. 

Anmeld

25. januar 2015

lineog4

Ms.Sunshine skriver:

vi er desværre under opsyn fra kommunen pga. de skal se om vi kan tage os af vores datter...

mødet er et netværksmøde (sagsbehandler, familiebehandler, sundhedsplejerske osv. som har med os at gøre) hvor vi skal snakke om hvorvidt vi er nået så langt at de vil slippe os eller ej - og bagefter skal vi ud i den gruppe vi  skal gå i for at de kan se hvordan vi er med vores datter - så inden af dem kan aflyses....

jeg fortalte faktisk vores sagsbehandler sidst at jeg gerne ville have mødet lå i deres "familiebygning" hvor der er udstyr til små børn, for så kunne vi skifte, give mad og ligge hende til at sove hvis der var behov for det, men hun har ikke hørt efter... 

Så ville jeg høre om en i netværket kunne tage med jer og passe lille pigen mens I er inde til mødet,

og hvis det ikke kan lade sig, så ville jeg kontakte den jeg havde det bedst med; sagsbehandler, familiebehandler, sp og forelægge dem problematikken og høre om en eventuelt en af dem kan tage pigen ud og spise, de kan finde en der kan se efter hende eller.....? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.