kan jeg tillade mig at stille krav?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg kan se jeg har formuleret mig lidt forkert - og glemt nogle oplysninger... det må I undskylde... 

sagen er at Elise sover formiddagslur indtil vi skal afsted og vi har fået at vide lige ud af det svinede for meget da jeg ville give hende en enkelt kiks - hvor meget vil det så ikke svine hvis jeg skal give hende frokost under mødet?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2015

Ms.Momo

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Næ, det tror jeg bestemt ikke at I kan - men er det ikke en mulighed at du blot tager noget mad med til hende?

jeg ville have skrevet mulighed for mad som i "kan jeg tillade mig at kræve hun sørger for en stol eller lign?"

Anmeld

24. januar 2015

Ms.Momo

isabellasmor skriver:

Hvorfor ikke bare tage en madpakke med? 

først, så jeg ville have skrevet mulighed for mad som i "kan jeg tillade mig at kræve hun sørger for en stol eller lign?"

jeg vil gerne tage madpakke med - både til hende og os - men min datter er en lille stædig dame der nægter at spise sin mad hvis hun skal sidde på skød, så jeg vil gerne have en stol ell. lign til hende...

Anmeld

25. januar 2015

TNBC

Ms.Sunshine skriver:

jeg kan se jeg har formuleret mig lidt forkert - og glemt nogle oplysninger... det må I undskylde... 

sagen er at Elise sover formiddagslur indtil vi skal afsted og vi har fået at vide lige ud af det svinede for meget da jeg ville give hende en enkelt kiks - hvor meget vil det så ikke svine hvis jeg skal give hende frokost under mødet?...

Så må de da lade vær med at lægge det i barnets spisetid.. Ellers må de regne med at i skal give hende noget at spise. Hvis hun ikke får mad, får I en sur pige og et dårligt møde.

Seriøst, nogle krummer fra en kiks sviner...Hvem dør af det?

I må fortælle dem, at enten må i holde en pause mens hun spiser et andet sted eller må de da finde noget, så der ikke sker noget hvis det sviner.

Hvis der er et bord og en stol, sviner hun ikke hele rummet til.

Anmeld

25. januar 2015

Ms.Momo

Rockertand skriver:

Virkeligt besynderligt spørgsmål - svaret er, at I er forældre, altså er det jeres opgave at have mad med til jeres barn......hvorfor tænker du, at det skulle være andres ansvar??

jeg ville have skrevet mulighed for mad som i "kan jeg tillade mig at kræve hun sørger for en stol eller lign?" for Elise er en lille stædig dame der ikke vil spise hvis hun sidder på skød...

Anmeld

25. januar 2015

Ms.Momo

AMM00 skriver:

Hvor lang tid tager sådan et møde ?

i kunne give hende noget mad før i tager afsted også smøre noget mad med.. Måske når hun ikke at blive så sulten igen, men tag bare noget med hun kan spise..

der er afsat 1½ time til mødet fra kl. 12:30 - og vi har 30 min. transporttid, så hun når knapt nok at vågne fra sin formiddagslur før vi skal gøre klar til at køre...

Anmeld

25. januar 2015

Ms.Momo

Yurie skriver:

Så må de da lade vær med at lægge det i barnets spisetid.. Ellers må de regne med at i skal give hende noget at spise. Hvis hun ikke får mad, får I en sur pige og et dårligt møde.

Seriøst, nogle krummer fra en kiks sviner...Hvem dør af det?

I må fortælle dem, at enten må i holde en pause mens hun spiser et andet sted eller må de da finde noget, så der ikke sker noget hvis det sviner.

Hvis der er et bord og en stol, sviner hun ikke hele rummet til.

nej nemlig...

de fleste af de der skal deltage sidder i en anden bygning hvor der er legetæpper, legetøj og pusleplads til de små, men nej nej... mødet skal da holdes i en bygning uden hensyn til så børn i den anden ende af byen for så behøver sagsbehandler jo ikke køre nogle steder... 

Anmeld

25. januar 2015

TNBC

Ms.Sunshine skriver:

nej nemlig...

de fleste af de der skal deltage sidder i en anden bygning hvor der er legetæpper, legetøj og pusleplads til de små, men nej nej... mødet skal da holdes i en bygning uden hensyn til så børn i den anden ende af byen for så behøver sagsbehandler jo ikke køre nogle steder... 

Så må i ringe og sige, at I altså har en 9måneder gammel pige, der skal have noget at spise på det tidspunkt. Og nej, I vil ikke flytte hendes spisetid.. De må tage hensyn, når der er et barn, og så sige at næste gang vil I gerne holde sådan nogle møder, steder der er børnevenlige.

Det behøver jo ikke at være jer der skal køre hver gang...

Anmeld

25. januar 2015

Kløver

Jeg ville nok medbringe noget som er venligt at spise, ringe og høre om tiden kan ændres eller få barnet passet, selv tager jeg helst ikke børn med til møder på kommunen med mindre der er en grund til de skal med  

Anmeld

25. januar 2015

mpr

Uanset hvad ville jeg aldrig tage en på 9 måneder med til et møde der vare 1 1/2 time.. Det er alt for længe når barnet har intet at lave og skal være stille hele tiden så mødet kan få de ting igennem som der skal igennem..

selvfølgelig skal jeres barn have mad, men var jeg jer ville jeg prøve at få nogen til at passe hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.