kan jeg tillade mig at stille krav?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Årgangs Mor skriver:

Jeg ville nok medbringe noget som er venligt at spise, ringe og høre om tiden kan ændres eller få barnet passet, selv tager jeg helst ikke børn med til møder på kommunen med mindre der er en grund til de skal med  

Problemet er at vi skal være det næste sted 30 min efter mødet - og der skal hun være med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2015

Ms.Momo

mpr skriver:

Uanset hvad ville jeg aldrig tage en på 9 måneder med til et møde der vare 1 1/2 time.. Det er alt for længe når barnet har intet at lave og skal være stille hele tiden så mødet kan få de ting igennem som der skal igennem..

selvfølgelig skal jeres barn have mad, men var jeg jer ville jeg prøve at få nogen til at passe hende

Vi skal være det næste sted 30 min efter mødet slutter og der skal hun være med...

Anmeld

25. januar 2015

lineog4

Jeg ville få ændret en af aftalerne så I kan få passet jeres datter mens I er til møde med sagsbehandler. 

Ved jo ikke hvad mødet handler om, men en mulighed er jo også en af jer ikke deltager og går en tur med jeres datter. For med hende inde til mødet vil en af jer nok være mentalt fraværende alligevel.

Anmeld

25. januar 2015

isabellasmor

Ms.Sunshine skriver:

først, så jeg ville have skrevet mulighed for mad som i "kan jeg tillade mig at kræve hun sørger for en stol eller lign?"

jeg vil gerne tage madpakke med - både til hende og os - men min datter er en lille stædig dame der nægter at spise sin mad hvis hun skal sidde på skød, så jeg vil gerne have en stol ell. lign til hende...

Hmm, tror jeg som nogle andre skriver, ville få ændret tiden til mødet, til en tid hvor i kunne få jeres datter passet. Og så begrunde det med de ting du skriver her, at hun vil være sulten, og det vil ikke være børnevenligt for hende. og i og med i begge gerne vil med til mødet (går jeg udfra i gerne vil) , så må tiden ændres. I bliver jo nødt til og tage hensyn til jeres datter  (eller i må ændrer i den anden aftale i har) 

Anmeld

25. januar 2015

aarhusmor

Få ændret din tid hvis muligt og hvis ikke, så lad være med at give hende morgenluren på sædvanlig tid. Men udsæt luren til mødet og tag barnevognen med på kontoret.

Er sikker på at en sagsbehandler i familieafdelingen er vant til at det ikke er helt let og at babyer nogen gange må spise undervejs eller ammes.

Anmeld

25. januar 2015

Kløver

Ms.Sunshine skriver:

Problemet er at vi skal være det næste sted 30 min efter mødet - og der skal hun være med...

Men kunne det evt flyttes? Må indrømme jeg altid bare har rokeret rundt i kalenderen på bedste vis for at løse den slags men ser også møder og tider i det offentlige som det jeg bare skal og må så prøve at rokere det i privaten rundt. Og er der ting i det offentlige som støder sammen, så må det flyttes men de plejer at være flinke med ny tid når jeg har ringet  

Anmeld

25. januar 2015

Ms.Momo

lineog4 skriver:

Jeg ville få ændret en af aftalerne så I kan få passet jeres datter mens I er til møde med sagsbehandler. 

Ved jo ikke hvad mødet handler om, men en mulighed er jo også en af jer ikke deltager og går en tur med jeres datter. For med hende inde til mødet vil en af jer nok være mentalt fraværende alligevel.

vi er desværre under opsyn fra kommunen pga. de skal se om vi kan tage os af vores datter...

mødet er et netværksmøde (sagsbehandler, familiebehandler, sundhedsplejerske osv. som har med os at gøre) hvor vi skal snakke om hvorvidt vi er nået så langt at de vil slippe os eller ej - og bagefter skal vi ud i den gruppe vi  skal gå i for at de kan se hvordan vi er med vores datter - så inden af dem kan aflyses....

jeg fortalte faktisk vores sagsbehandler sidst at jeg gerne ville have mødet lå i deres "familiebygning" hvor der er udstyr til små børn, for så kunne vi skifte, give mad og ligge hende til at sove hvis der var behov for det, men hun har ikke hørt efter... 

Anmeld

25. januar 2015

Ms.Momo

aarhusmor skriver:

Få ændret din tid hvis muligt og hvis ikke, så lad være med at give hende morgenluren på sædvanlig tid. Men udsæt luren til mødet og tag barnevognen med på kontoret.

Er sikker på at en sagsbehandler i familieafdelingen er vant til at det ikke er helt let og at babyer nogen gange må spise undervejs eller ammes.

det er svært at udskyde hendes morgenlur, for hun falder i søvn kort efter morgenmaden og sover til 11:30-12 tiden... og mødet ligger kl. 12:30... så det ender omkring det tidspunkt hun plejer at tage sin "egotid" (hun har 10-15 min først på eftermiddagen hvor hun gerne vil være sig selv)... 

Anmeld

25. januar 2015

Kløver

Ms.Sunshine skriver:

vi er desværre under opsyn fra kommunen pga. de skal se om vi kan tage os af vores datter...

mødet er et netværksmøde (sagsbehandler, familiebehandler, sundhedsplejerske osv. som har med os at gøre) hvor vi skal snakke om hvorvidt vi er nået så langt at de vil slippe os eller ej - og bagefter skal vi ud i den gruppe vi  skal gå i for at de kan se hvordan vi er med vores datter - så inden af dem kan aflyses....

jeg fortalte faktisk vores sagsbehandler sidst at jeg gerne ville have mødet lå i deres "familiebygning" hvor der er udstyr til små børn, for så kunne vi skifte, give mad og ligge hende til at sove hvis der var behov for det, men hun har ikke hørt efter... 

Så ville jeg nok bare tage noget spisevenligt med, smøre en rugbrødsmad med eks leverpostej, det krummer ikke så meget, ostehaps, frugt. Og så medbringe tallerken og bestik

Anmeld

25. januar 2015

sne190810

Kan hun ikke sidde og spise i barnevognen?  

Det gjorde jeg meget med min datter, for jeg kunne altså ikke lige altid tage hensyn til at sidde hjemme ved bord og stol, hver gang det var Spisetid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.