kan jeg tillade mig at stille krav?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.032 visninger
44 svar
74 synes godt om
24. januar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

vi har idag modtaget indkaldelse til et møde med vores sagsbehandler fra FamilieCenteret om mindre end en uge... 

hun har så valgt at ligge mødet lige oven i frokosten i en bygning hvor der ikke er noget til børn... kan vi tillade os at kræve hun sørger for at der er mad til vores datter?...

hun er 9 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Næ, det tror jeg bestemt ikke at I kan - men er det ikke en mulighed at du blot tager noget mad med til hende?

Anmeld

24. januar 2015

isabellasmor

Ms.Sunshine skriver:

vi har idag modtaget indkaldelse til et møde med vores sagsbehandler fra FamilieCenteret om mindre end en uge... 

hun har så valgt at ligge mødet lige oven i frokosten i en bygning hvor der ikke er noget til børn... kan vi tillade os at kræve hun sørger for at der er mad til vores datter?...

hun er 9 mdr.

Hvorfor ikke bare tage en madpakke med? 

Anmeld

24. januar 2015

TNBC

Ms.Sunshine skriver:

hun er 9 mdr.

Jeg ville tage noget med selv, så er du sikker på at der er noget hun kan li..

Det er noget lettere, og det er vel ikke hendes ansvar at der er mad til børn..

Anmeld

24. januar 2015

Missy_B

Nej det kan i ikke kræve, men i kan sørge for at smøre mad til hende og medbringe

Anmeld

24. januar 2015

Troldemommi

Det lyder altså lidt mærkeligt, det er da jeres opgave at sørge for mad til jeres barn.

Monica 

Anmeld

24. januar 2015

SandraXOXO

Ej hvorfor skulle i kræve det? Ta det mad i ville ha givet hende derhjemme og lav det til en madpakke- vupti problem løst helt uden at stille mærkelige krav og virke på tværs  

Anmeld

24. januar 2015

Rockertand

Ms.Sunshine skriver:

hun er 9 mdr.

Virkeligt besynderligt spørgsmål - svaret er, at I er forældre, altså er det jeres opgave at have mad med til jeres barn......hvorfor tænker du, at det skulle være andres ansvar??

Anmeld

24. januar 2015

AMM00

Hvor lang tid tager sådan et møde ?

i kunne give hende noget mad før i tager afsted også smøre noget mad med.. Måske når hun ikke at blive så sulten igen, men tag bare noget med hun kan spise..

Anmeld

24. januar 2015

Panther

Profilbillede for Panther

What? Really? Selvfølgelig skal I selv sørge for mad til Jeres datter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.