Sagsbehandler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

ikke særlig meget. tror du max må have en uge eller to 

kan ikke helt huske det, men det er meget lidt og det er egentlig også minimalt hvad jeg har haft af fravær desværre blev jeg syg lige efter min søn og missed desværre lidt af de sidste uger på skole der gjorde jeg blev smidt ud. Men det med så meget sygdom er egentlig stoppede igen han har selvfølgelig ikke været syg efter

Det var dælme ikke meget fravær

Har du meldt det ind til skolen, sygdommen? For når jeg læser om det (og husker tilbage, selvom det er en del år siden), blev der taget hensyn til sygdomsrelateret fravær.

Men bottom line: Du kan vel ikke gøre så meget andet end at vente på at skolen vender tilbage om du kan få lov til at starte op igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det kan jeg godt forstå har du tænkt over hvad du gør når du starter igen og dit barn er syg

hans far kan jo godt tage sygdage og har også gjort det så det bliver nok sådan igen, men tror da vi er ovre det værste 

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Det var dælme ikke meget fravær

Har du meldt det ind til skolen, sygdommen? For når jeg læser om det (og husker tilbage, selvom det er en del år siden), blev der taget hensyn til sygdomsrelateret fravær.

Men bottom line: Du kan vel ikke gøre så meget andet end at vente på at skolen vender tilbage om du kan få lov til at starte op igen?

ja meldte det hver eneste gang og hver eneste dag de dage han var syg. så de ved det godt, og sagde jeg måtte søge ind igen når det var ovre, men nej det er ikke meget fravær man må have og det er endda hans far der har taget det meste fravær, og jeg har heller ikke været særlig meget syg måske fire dage ud af de 8 uger jeg var der har jeg selv været syg og resten har så været barnsyg. også har hans far jo haft endnu mere fravær på sit arbejde

Anmeld

23. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

hans far kan jo godt tage sygdage og har også gjort det så det bliver nok sådan igen, men tror da vi er ovre det værste 

Jamen det har jo ikke været nok med far sidste gang - så tænker hvad skulle være anderledes den her gang? Små børn kan virkelig være meget syg. Tænker at det er en god ide at have en plan b ift. pasning. 

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

Jamen det har jo ikke været nok med far sidste gang - så tænker hvad skulle være anderledes den her gang? Små børn kan virkelig være meget syg. Tænker at det er en god ide at have en plan b ift. pasning. 

det har vi desværre ikke, da alle arbejder, så ved ikke rigtig hvad vi ellers skulle gøre

Anmeld

23. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

ja meldte det hver eneste gang og hver eneste dag de dage han var syg. så de ved det godt, og sagde jeg måtte søge ind igen når det var ovre, men nej det er ikke meget fravær man må have og det er endda hans far der har taget det meste fravær, og jeg har heller ikke været særlig meget syg måske fire dage ud af de 8 uger jeg var der har jeg selv været syg og resten har så været barnsyg. også har hans far jo haft endnu mere fravær på sit arbejde

Hvad har han dog fejlet den lille gut, siden det har været så meget?

Anmeld

23. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

det har vi desværre ikke, da alle arbejder, så ved ikke rigtig hvad vi ellers skulle gøre

Hvor gammel er jeres barn? 

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hvad har han dog fejlet den lille gut, siden det har været så meget?

opkast feber mega forkølet med feber. tænder hvor han også har haft feber og sådan har det haft kørt fra september til december

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

Hvor gammel er jeres barn? 

16 mdr

Anmeld

23. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

opkast feber mega forkølet med feber. tænder hvor han også har haft feber og sådan har det haft kørt fra september til december

De får desværre raget meget til sig de små. Hvor mange dage alt i alt i det tidsrum har han været syg?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.