Sagsbehandler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg skal ikke kunne svare på om man "blot" kan skifte sagsbehandler.

Men jeg syntes det klinger dårligt i mine øre, at du kalder en person du kun har mødt en enkelt gang, en møg kost!

Dernæst har hun jo faktisk ret i, at det er DIT problem at dit barn har været (så meget) syg at du ikke har kunne passe din uddannelse. Altså det er uheldigt bevares, men det er reelt dit problem og ikke jobcenterets.

siger på ingen måder det er jobcentrets problem men hun fik det virkelig til at lyde som om at jeg bare meget heller ville gå hjemme og ikke lave en skid, og det pisset mig virkelig af da det på ingen måder er sandt da jeg faktisk var rigtig glad for at gå på den skole og klasse, og den uddannelse og var ret ked af jeg blev smidt ud pga mit barn har været meget syg, ja det er nok dårlig stil og kalde hende det, men det er et ret ømt enme om at jeg faktisk blev smidt ud af en uddannelse jeg virkelig var glad for, og hun så får det til at lyde som om at jeg bare selv har ville 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

siger på ingen måder det er jobcentrets problem men hun fik det virkelig til at lyde som om at jeg bare meget heller ville gå hjemme og ikke lave en skid, og det pisset mig virkelig af da det på ingen måder er sandt da jeg faktisk var rigtig glad for at gå på den skole og klasse, og den uddannelse og var ret ked af jeg blev smidt ud pga mit barn har været meget syg, ja det er nok dårlig stil og kalde hende det, men det er et ret ømt enme om at jeg faktisk blev smidt ud af en uddannelse jeg virkelig var glad for, og hun så får det til at lyde som om at jeg bare selv har ville 

Selvfølgelig hendes attitude også være i orden. Men dertil og kalde hende en møg kost syntes jeg er lavt!

Dertil så tænker jeg at der vel skal virkelig meget fravær til førend man bliver smidt ud af sin uddannelse?

Så må du (og derefter sammen med hende) lave en plan over hvad der så skal ske nu!?

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Selvfølgelig hendes attitude også være i orden. Men dertil og kalde hende en møg kost syntes jeg er lavt!

Så må du (og derefter sammen med hende) lave en plan over hvad der så skal ske nu!?

har søgt ind igen på den uddannelse og også skrevet og hørt om der ikke er mulighed for at starte nu her selvom de startet i sidste uge da jeg jo har det skoleforløb, men det rakkede hun egentlig også bare ned på, og lyttet slet ikke til hvad jeg sagde 

Anmeld

23. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

har søgt ind igen på den uddannelse og også skrevet og hørt om der ikke er mulighed for at starte nu her selvom de startet i sidste uge da jeg jo har det skoleforløb, men det rakkede hun egentlig også bare ned på, og lyttet slet ikke til hvad jeg sagde 

Hvordan rakkede hun ned på det?

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hvordan rakkede hun ned på det?

begyndte tror du nu også du kan det og tror du ikke det er dumt, 

Anmeld

23. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

begyndte tror du nu også du kan det og tror du ikke det er dumt, 

Jeg kan jo af gode grunde ikke svare på hendes motiver. Men mon hun har tænkt, om du ksn passe uddannelsen nu hvor du en gang er blevet smidt ud?

At sige det er dumt, er selvfølgelig ikke ok.

Hvor meget fravær skal der egentlig til førend man bliver smidt ud af en uddannelse?

Anmeld

23. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Øv - det er aldrig rart at føle sådan. Jeg havde også en oplevelse med en fysioterapeut som jeg også synes var nedladende men efter et par gange fandt jeg ud af at hun bare taler lidt hårdt. 

Men uanset synes jeg at du enten skal fortælle din sagsbehandler at du føler at hun taler nedladende til dig og det er du ked af. Det må så åbne op for en dialog omkring det. 

Ellers må du ringe til jobcenter og høre hvem du skal tale med omkring sagsbehandler skift. Og så må du forklare at du synes I er nået til et punkt hvor I ikke kan samarbejde og der ikke kommer noget frugtbart ud af møderne. 

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg kan jo af gode grunde ikke svare på hendes motiver. Men mon hun har tænkt, om du ksn passe uddannelsen nu hvor du en gang er blevet smidt ud?

At sige det er dumt, er selvfølgelig ikke ok.

Hvor meget fravær skal der egentlig til førend man bliver smidt ud af en uddannelse?

ikke særlig meget. tror du max må have en uge eller to 

kan ikke helt huske det, men det er meget lidt og det er egentlig også minimalt hvad jeg har haft af fravær desværre blev jeg syg lige efter min søn og missed desværre lidt af de sidste uger på skole der gjorde jeg blev smidt ud. Men det med så meget sygdom er egentlig stoppede igen han har selvfølgelig ikke været syg efter

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Øv - det er aldrig rart at føle sådan. Jeg havde også en oplevelse med en fysioterapeut som jeg også synes var nedladende men efter et par gange fandt jeg ud af at hun bare taler lidt hårdt. 

Men uanset synes jeg at du enten skal fortælle din sagsbehandler at du føler at hun taler nedladende til dig og det er du ked af. Det må så åbne op for en dialog omkring det. 

Ellers må du ringe til jobcenter og høre hvem du skal tale med omkring sagsbehandler skift. Og så må du forklare at du synes I er nået til et punkt hvor I ikke kan samarbejde og der ikke kommer noget frugtbart ud af møderne. 

ja det må jeg nok heller, men håber nu på jeg kan slip og bare komme igang igen da jeg virkelig ikke synes det er sjovt og gå hjemme 

Anmeld

23. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

ja det må jeg nok heller, men håber nu på jeg kan slip og bare komme igang igen da jeg virkelig ikke synes det er sjovt og gå hjemme 

Det kan jeg godt forstå har du tænkt over hvad du gør når du starter igen og dit barn er syg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.