Sagsbehandler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.962 visninger
48 svar
22 synes godt om
23. januar 2015

Anonym trådstarter

Er der ingen chance for man kan skifte sagsbehandler på sit jobcenter? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2015

esioul

Anonym skriver:

Tænker det kommer an på årsagen til man vil skifte

Anmeld

23. januar 2015

dukke

Anonym skriver:

Jo da du ringer bare og får fat i chefen og siger du ikke kan med din sagsbehandler så du vil gerne ha en ny

Anmeld

23. januar 2015

female

Det afhænger helt af, hvilket jobcenter det drejer sig om. Og årsagen. 

Anmeld

23. januar 2015

migxher

Du kan altid spørge men du har ikke krav på at få en anden  

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Tænker det kommer an på årsagen til man vil skifte

Hun virker til at have et mega hate på unge mødre. og snakkede til mig som om jeg var 12 og ikke aner hvad jeg vil med mit liv 

Anmeld

23. januar 2015

aarhusmor

Man har ikke krav på at få en ny sagsbehandler. Men der står i vejledningen at det er en god ide at lade folk skifte sagsbehandler, hvis ikke man "klinger"

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

female skriver:

Det afhænger helt af, hvilket jobcenter det drejer sig om. Og årsagen. 

hun virkede meget som om hun slet ikke kan li unge mødre. er dog 22, men hun var bare en møg kost og fik det til at lyde som om jeg bare nød og gå hjemme på kontanthjælp og ikke gad igang med noget og at det var mit eget problem jeg var smidt ud af min uddannelse, selvom det egentlig har været fordi mit barn har været så meget syg på det sidste og vi ingen bedste forældre har til at kunne passe da de selv arbejder, 

Anmeld

23. januar 2015

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Man har ikke krav på at få en ny sagsbehandler. Men der står i vejledningen at det er en god ide at lade folk skifte sagsbehandler, hvis ikke man "klinger"

øv så får jeg nok ikke en ny da det var første gang idag jeg har snakket med hende, men kan bare mærke at hende kan jeg virkelig ikke, og vil egentlig bare helst igang med uddannelse igen, 

Anmeld

23. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

hun virkede meget som om hun slet ikke kan li unge mødre. er dog 22, men hun var bare en møg kost og fik det til at lyde som om jeg bare nød og gå hjemme på kontanthjælp og ikke gad igang med noget og at det var mit eget problem jeg var smidt ud af min uddannelse, selvom det egentlig har været fordi mit barn har været så meget syg på det sidste og vi ingen bedste forældre har til at kunne passe da de selv arbejder, 

Jeg skal ikke kunne svare på om man "blot" kan skifte sagsbehandler.

Men jeg syntes det klinger dårligt i mine øre, at du kalder en person du kun har mødt en enkelt gang, en møg kost!

Dernæst har hun jo faktisk ret i, at det er DIT problem at dit barn har været (så meget) syg at du ikke har kunne passe din uddannelse. Altså det er uheldigt bevares, men det er reelt dit problem og ikke jobcenterets.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.