Hjælp, kom please med en solstråle historie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2015

DortheL

Anonym skriver:

Jeg har fået tid til scanning i dag. 11.30

Held og lykke. Jeg krydser fingre og tæer! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2015

Anonym trådstarter

Min livmoder var meget smal og hun kunne ikke rigtig få æje på noget. Så enten er det en SA eller også en langsom start.  Tvivler på, at det ikke er en SA. 

Lød os til det var det de troede. Men nu skal jeg have taget anden blodprøve på onsdag. Og så er det nok mere klart. Er bare angst for, at der går 1000 år inden jeg bliver gravid igen, 

Anmeld

12. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Min livmoder var meget smal og hun kunne ikke rigtig få æje på noget. Så enten er det en SA eller også en langsom start.  Tvivler på, at det ikke er en SA. 

Lød os til det var det de troede. Men nu skal jeg have taget anden blodprøve på onsdag. Og så er det nok mere klart. Er bare angst for, at der går 1000 år inden jeg bliver gravid igen, 

Det skal nok gå. Det vigtigste  du kan gøre er at få det bearbejdet da stress kan gøre det sværere.  Men det skal nok lykkes igen 

Anmeld

12. januar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Det skal nok gå. Det vigtigste  du kan gøre er at få det bearbejdet da stress kan gøre det sværere.  Men det skal nok lykkes igen 

Jeg tror først jeg er lykkelig når jeg står med en ny test der er positiv. 

Hvordan håndtere man den stress og sorg? Har du et godt råd? Ingen ud over en veninde og min kæreste ved det.

Stresser endnu mere da jeg fik nyheden den dag jeg mistede om min venindes graviditet. Jeg græd og så fik jeg opkaldet. Hun vidste ikke jeg var gravid og mistede den dag hun fortalte det, men kan slet ikke rumme det. 

Kan ikke holde ud at være sammen med folk der ikke ved det, men heller ikke at være alene. Og min kæreste arbejder rigtig meget.  Og min veninde ser jeg ikke så ofte. 

Anmeld

12. januar 2015

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Er (var) gravid. Det ved jeg ikke mere. Skrev et indlæg igår, men det gik i stå. 

Jeg begyndte igår at bløde. 5+5. Jeg startede med brunt blod, men det er nu lign mens, bare ikke lige så kraftig. Blanding af gammelt og nyt blod. 

Ingen der har prøvet det uden SA?

Hvordan har jeres blødninger været dagen efter sex, hvis i har prøvet det?

Er ulykkelig. Har grædt siden igår morges. 

Da jeg var 5+4 fik jeg en kraftig hovedpine og vågnede næste morgen som jeg skriver øverst. Det gør ondt i hjertet. Græder og kan ikke stoppe. 

Lægerne siger bare at man umuligt kan få scanning 5+5. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. 

Hvis det er det. Hvor hurtigt blev jer med SA så gravide igen? Jeg blev denne gang gravid i 1 cyklus, men har ventet meget længe på, at vi gik igang. Så det er en langvarig drøm der gik i opfyldelse. 

Kan jeg være skyld i det?

Kan intet. Vil bare græde. Og det værreste er, at jeg er uvis. Kan det være pga sex eller er det umuligt.

Har ikke haft kraftige smerter, men mens smerter og murren. Ondt i lænden. Mine bryster stoppede med at gøre ondt igår. Chancerne er små, men ville ønske de ikke var. 

Er fortabt. 

Kæmpe kram til dig ... 

Jeg har selv både haft bio og blødning under graviditet . 

Ingen Lan svare dog på om det er en sa desværre .. 

Når det er sagt ville jeg synes du skal kæbe dig til en scanning omkring 6+0 da den kan give dig lidt mere ro formentlig.. 

Er selv scannet tidligt uden det mindste at se , men en helveda lang vente tid på 14 dage før næste scanning blodprøver hver 2 dag . Og en udskrivning i uge 11 først , fordi det var dødt ,

Anmeld

12. januar 2015

Anonym trådstarter

mortilnoahogmelina skriver:

Kæmpe kram til dig ... 

Jeg har selv både haft bio og blødning under graviditet . 

Ingen Lan svare dog på om det er en sa desværre .. 

Når det er sagt ville jeg synes du skal kæbe dig til en scanning omkring 6+0 da den kan give dig lidt mere ro formentlig.. 

Er selv scannet tidligt uden det mindste at se , men en helveda lang vente tid på 14 dage før næste scanning blodprøver hver 2 dag . Og en udskrivning i uge 11 først , fordi det var dødt ,

Jeg var deroppe i dag. 

Anmeld

12. januar 2015

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Jeg var deroppe i dag. 

Øv det er jeg rigtig rigtig ked af  

stort stort kram din vej . 

Anmeld

12. januar 2015

hmg86

Anonym skriver:

Er (var) gravid. Det ved jeg ikke mere. Skrev et indlæg igår, men det gik i stå. 

Jeg begyndte igår at bløde. 5+5. Jeg startede med brunt blod, men det er nu lign mens, bare ikke lige så kraftig. Blanding af gammelt og nyt blod. 

Ingen der har prøvet det uden SA?

Hvordan har jeres blødninger været dagen efter sex, hvis i har prøvet det?

Er ulykkelig. Har grædt siden igår morges. 

Da jeg var 5+4 fik jeg en kraftig hovedpine og vågnede næste morgen som jeg skriver øverst. Det gør ondt i hjertet. Græder og kan ikke stoppe. 

Lægerne siger bare at man umuligt kan få scanning 5+5. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. 

Hvis det er det. Hvor hurtigt blev jer med SA så gravide igen? Jeg blev denne gang gravid i 1 cyklus, men har ventet meget længe på, at vi gik igang. Så det er en langvarig drøm der gik i opfyldelse. 

Kan jeg være skyld i det?

Kan intet. Vil bare græde. Og det værreste er, at jeg er uvis. Kan det være pga sex eller er det umuligt.

Har ikke haft kraftige smerter, men mens smerter og murren. Ondt i lænden. Mine bryster stoppede med at gøre ondt igår. Chancerne er små, men ville ønske de ikke var. 

Er fortabt. 

Føler med dig, men hvis du har mistet, så glæd dig over at det skete tidligt så du kan komme hurtigt igang igen. Kender alt til det med at ønsket er stort.

Min krop snød mig. Jeg troede jeg var 12 uger henne da jeg begyndte at pletbløde.. en scanning viste at fosteret var gået til i uge 7.. min krop troede så at jeg stadig var gravid og fortsatte med at vokse og give mig symptomer... se så føler man lidt at man har spildt 5 uger...

håber der stadig er liv,  eller at du hurtigt får to streger igen.. jeg venter stadig.. går i gang med 10. cyklus nu..

Anmeld

12. januar 2015

May86

Anonym skriver:

Jeg havde en SA i sommers. Blev gravid igen inden næste mens og er idag 25+3  Så der behøver ikke gå længe. 

Tror det er vigtigt at du ser det som et udtryk for, at fosteret ikke var levedygtigt. Men synes det er mystisk at de ikke tager blodprøver i stedet for at scanne, når du ikke er længere henne  En scanning, hvor man ikke kan se noget, skaber jo bare mere bekymring 

Anmeld

12. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg tror først jeg er lykkelig når jeg står med en ny test der er positiv. 

Hvordan håndtere man den stress og sorg? Har du et godt råd? Ingen ud over en veninde og min kæreste ved det.

Stresser endnu mere da jeg fik nyheden den dag jeg mistede om min venindes graviditet. Jeg græd og så fik jeg opkaldet. Hun vidste ikke jeg var gravid og mistede den dag hun fortalte det, men kan slet ikke rumme det. 

Kan ikke holde ud at være sammen med folk der ikke ved det, men heller ikke at være alene. Og min kæreste arbejder rigtig meget.  Og min veninde ser jeg ikke så ofte. 

Du får kort min historie. Jeg blev som du gravid i første forsøg og mistede.  Efter 6 mnd blev vi udredt  ( får noget medicin jeg ikke må undværre for længe man ikke må få under graviditeten ). Min mand havde næsten ingen sæd celler der levede. Vi skulle gennem 2 insemination  forsøg og 1 icsi forsøg før vi fik vores dejlige datter. Det tog 2 år. I mellem tiden måtte jeg sige tillykke  til samtlige  veninder.  Jeg var grøn af misundelse. Jeg endte med at søge psykolog efter 1.5 år for at genvinde troen og fokusere på det positive  og derefter  lykkedes det først.  Jeg er lykkelig nu og sågar øko gravid nu . Min pointe  her. Der er intet som  tyder på du skal gennem  noget  og det tager tid for dig. Men du er nødt til ikke at lade det tage dig over så du som mig bliver besat. Det skal nok lykkes på et tidspunkt.  Se bare på mig med økobaby  som ikke skulle kunne lade sig gøre. Tro mig det lykkes. Glæd dig på venindens vegne og tænk på alle de dejlige  ting du kan arve af hende hehe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.