Anonym skriver:
Men 5+5 ligger ikke når første mens efter startet graviditet skulle have begyndt. Første mens ligger jo omkring 4+0. Så det er en blødning der nok desværre er grund i SA 
Er ikke helt sikker på om det passede nødagtigt på tidspunktet for hvornår det skulle ligge, det er over 15 år siden, kan bare huske lægen vurderede mig til at være omkring 8 uger henne og sener til skanning blev jeg rykket tror det var 2 uger frem. ved bare at jeg så måtte have haft en mens.
Troede jo selv jeg var ny gravid da jeg troppede op ved lægen og fik det bekræftet, hun undersøgte mig og vurderede 8 uger, men måtte jo så have været omkring 10 ugen hvis man pludse det jeg blev skannet til ikke nemt at regne baglæns, så mange år efter, men kan godt se det nok ikke passede med mens tidspunkt. så kan kun bekræfte at jeg har blødt noget der har linet mindst en mens periode muligvis to, dengang viste jeg ikke man kunne være gravid når man blødte.
Håber på du har en lille der bare er lidt langsom fra start, eller at du bliver gravid lige så hurtig som mange andre har fortalt de er blevet efterfølgende.
Anmeld