Hjælp, kom please med en solstråle historie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Det er jo desværre  noget  de feste går i gennem  på et tidspunkt.  Men der er jo intet der tyder  på du ikke er gravid igen snart. Ved os var der jo en forklaring 

Ja det rigtigt. Man kan bare ikke ligge den der med, at der er noget galt med en fra sig. 

Min kærestes sæd må jo virke og jeg fik afvide, at jeg havde flotte æggestokke (ikke i dag, men til en anden gynækologisk undersøgelse), som bare ventede på at lave børn. 

Håber bare de børn gider at blive derinde så og eventuelt gider sidde det rigtige sted. 

Håber de har ret og at jeg ikke "fejler" noget. 

Tak fordi du hjælper med opmuntring, når jeg ligger hjemme alene og har det skidt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2015

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Sådan som du beskriver blødte jeg flere gange i min graviditet.. Lagde mig hver gang ned og slappede af..

Og her er resultatet..  TVILLINGER... 

Hvor de søde. <3 men har du læst det opslag med min scanning? Min livmoder var så "slank", at enten havde jeg aborteret eller også kommer baby langsom fra start. 

Anmeld

12. januar 2015

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Jeg mistede i 6 uge det tog godt 5-6 mdr før jeg blev gravid igen nåede næsten ikke at opdage det inden jeg mistede igen. Men jeg blev gravid måneden efter igen og hun holdt ved så nu har jeg en lille pige på 9mdr  

Det var rigtig hårdt men det der hjalp mig var at sige til mig selv at det ikke var et leve dygtigt foster og det var bedre det var nu ind langt senere i graviditeten. 

Og så tanken om at vi i det mindste kunne forsøge igen og at det nok skulle lykkes havde jo Været gravid så min krop kunne godt blive gravid. 

Vi havede så forsøgt et helt år inden det lykkes at blive gravid første gang. 

Tillykke med din lille pige. <3 Håber det går lige så hurtigt denne gang for mig. Tør næsten ikke at håbe. 

Gik din cyklus tilbage til den gamle efter du mistede?

Anmeld

13. januar 2015

esiuol22

Blødte også i første graviditet på det tidspunkt hvor første menstruation ville have lagt, men jeg viste ikke jeg var gravid før jeg var længer henne, det vil sige da anden menstruationsperiode udeblev. blev rykket en del til skanning, dengang var der kun en skanning. herfra

Anmeld

13. januar 2015

Anonym trådstarter

esiuol22 skriver:

Blødte også i første graviditet på det tidspunkt hvor første menstruation ville have lagt, men jeg viste ikke jeg var gravid før jeg var længer henne, det vil sige da anden menstruationsperiode udeblev. blev rykket en del til skanning, dengang var der kun en skanning. herfra

Men 5+5 ligger ikke når første mens efter startet graviditet skulle have begyndt. Første mens ligger jo omkring 4+0. Så det er en blødning der nok desværre er grund i SA 

Anmeld

13. januar 2015

esiuol22

Anonym skriver:

Men 5+5 ligger ikke når første mens efter startet graviditet skulle have begyndt. Første mens ligger jo omkring 4+0. Så det er en blødning der nok desværre er grund i SA 

Er ikke helt sikker på om det passede nødagtigt på tidspunktet for hvornår det skulle ligge, det er over 15 år siden, kan bare huske lægen vurderede mig til at være omkring 8 uger henne og sener til skanning blev jeg rykket tror det var 2 uger frem. ved bare at jeg så måtte have haft en mens. 

Troede jo selv jeg var ny gravid da jeg troppede op ved lægen og fik det bekræftet, hun undersøgte mig og vurderede 8 uger, men måtte jo så have været omkring 10 ugen hvis man pludse det jeg blev skannet til ikke nemt at regne baglæns, så mange år efter, men kan godt se det nok ikke passede med mens tidspunkt. så kan kun bekræfte at jeg har blødt noget der har linet mindst en mens periode muligvis to, dengang viste jeg ikke man kunne være gravid når man blødte.

Håber på du har en lille der bare er lidt langsom fra start, eller at du bliver gravid lige så hurtig som mange andre har fortalt de er blevet efterfølgende.

Anmeld

13. januar 2015

Anonym trådstarter

esiuol22 skriver:

Er ikke helt sikker på om det passede nødagtigt på tidspunktet for hvornår det skulle ligge, det er over 15 år siden, kan bare huske lægen vurderede mig til at være omkring 8 uger henne og sener til skanning blev jeg rykket tror det var 2 uger frem. ved bare at jeg så måtte have haft en mens. 

Troede jo selv jeg var ny gravid da jeg troppede op ved lægen og fik det bekræftet, hun undersøgte mig og vurderede 8 uger, men måtte jo så have været omkring 10 ugen hvis man pludse det jeg blev skannet til ikke nemt at regne baglæns, så mange år efter, men kan godt se det nok ikke passede med mens tidspunkt. så kan kun bekræfte at jeg har blødt noget der har linet mindst en mens periode muligvis to, dengang viste jeg ikke man kunne være gravid når man blødte.

Håber på du har en lille der bare er lidt langsom fra start, eller at du bliver gravid lige så hurtig som mange andre har fortalt de er blevet efterfølgende.

Det vil jeg os håbe, men skal nok ikke sætte forventningerne op efter det. dog hjalp din historie. 

Jeg blev gravid i første forsøg denne gang, håber ikke der går længe næste gang.  

Anmeld

13. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Ja det rigtigt. Man kan bare ikke ligge den der med, at der er noget galt med en fra sig. 

Min kærestes sæd må jo virke og jeg fik afvide, at jeg havde flotte æggestokke (ikke i dag, men til en anden gynækologisk undersøgelse), som bare ventede på at lave børn. 

Håber bare de børn gider at blive derinde så og eventuelt gider sidde det rigtige sted. 

Håber de har ret og at jeg ikke "fejler" noget. 

Tak fordi du hjælper med opmuntring, når jeg ligger hjemme alene og har det skidt. 

Du skal tænke på at ca hver 4 graviditet  går til grunde. Ofte før vi opdager  den. Og det gør de fordi der er noget galt. Så er jo kanon din krop sorterer fra. Så ender du ikke med at  komme langt hen med sygt barn. Begge mine graviditeter  bagefter sa har hængt ved og været raske  og der er intet der tyder på andet for dig. Så længe andet ikke er bevist skal du gå ud fra det hele nok skal  flaske sig med en ny graviditet hurtigt  

Anmeld

13. januar 2015

Hmmm

Da jeg blev scannet fik jeg af vide at når hjertet går igang med at slå kan man også bløde .... Og da jeg var til nf forleden sagde hun at der var rigtig mange der blødte de første mdr af deres gradviditet .... Har du fået slået i bordet over for din læge ?? Ingen er tjent med at gå og være ked når man rent faktisk kan få hjælp  

Anmeld

13. januar 2015

HVPigen

har ikke selv prøvet det ! men kæmpe kram til dig! 
<3 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.