Hjælp, kom please med en solstråle historie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Tak for jeres svar. Vil bare så gerne vide hvornår der her så bare kan være ovre så vi kan komme videre. ? Nogle erfaringer?

Det kan være meget forskelligt. Giv dig selv tid og ro til at komme videre, selvom det er svært. Det er naturligt at være så ulykkelig. Til sidst vil jeg blot lige tilføje: Det er aldrig din egen skyld. Naturen er en barsk dame og alt hvad der ikke er levedygtigt, bliver "smidt ud". Jeg håber det bedste for dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Tak for jeres svar. Vil bare så gerne vide hvornår der her så bare kan være ovre så vi kan komme videre. ? Nogle erfaringer?

Det kan være meget forskelligt. Giv dig selv tid og ro til at komme videre, selvom det er svært. Det er naturligt at være så ulykkelig. Til sidst vil jeg blot lige tilføje: Det er aldrig din egen skyld. Naturen er en barsk dame og alt hvad der ikke er levedygtigt, bliver "smidt ud". Jeg håber det bedste for dig!

Anmeld

13. januar 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Tillykke med din lille pige. <3 Håber det går lige så hurtigt denne gang for mig. Tør næsten ikke at håbe. 

Gik din cyklus tilbage til den gamle efter du mistede?

Ja det gjorde den . 

Men du skal osse vide at ønsket om at blive gravid godt kan snyde din krop og udsætte den. 

Jeg blev først selv gravid første gang ved at droppe tanken om graviditet. 

Anmeld

13. januar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Du skal tænke på at ca hver 4 graviditet  går til grunde. Ofte før vi opdager  den. Og det gør de fordi der er noget galt. Så er jo kanon din krop sorterer fra. Så ender du ikke med at  komme langt hen med sygt barn. Begge mine graviditeter  bagefter sa har hængt ved og været raske  og der er intet der tyder på andet for dig. Så længe andet ikke er bevist skal du gå ud fra det hele nok skal  flaske sig med en ny graviditet hurtigt  

Håber du har ret. Ved bare ikke hvor hurtigt cyklus går igang igen? 

Anmeld

13. januar 2015

Anonym trådstarter

Hmmm skriver:

Da jeg blev scannet fik jeg af vide at når hjertet går igang med at slå kan man også bløde .... Og da jeg var til nf forleden sagde hun at der var rigtig mange der blødte de første mdr af deres gradviditet .... Har du fået slået i bordet over for din læge ?? Ingen er tjent med at gå og være ked når man rent faktisk kan få hjælp  

Har været til scanning. Hun kunne ikke rigtig se noget ud ovee en slank livmoder

Anmeld

13. januar 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Håber du har ret. Min angst vil altid være der nu. Ville aldrig kunne slappe af i en graviditet igen. 

Anmeld

13. januar 2015

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Ja det gjorde den . 

Men du skal osse vide at ønsket om at blive gravid godt kan snyde din krop og udsætte den. 

Jeg blev først selv gravid første gang ved at droppe tanken om graviditet. 

Ja. godt jeg har meget at se til fra om en uge af så. 

Anmeld

13. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Håber du har ret. Ved bare ikke hvor hurtigt cyklus går igang igen? 

Hold pause indtil  du får din menstruation  og så prøv igen  så er slimhinden  helet og klar til et nyt æg

Anmeld

13. januar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Hold pause indtil  du får din menstruation  og så prøv igen  så er slimhinden  helet og klar til et nyt æg

Men denne SA blødning er ikke hholdt endnu 

Vil prøve at tage det til mig. 

Anmeld

17. januar 2015

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hvor de søde. <3 men har du læst det opslag med min scanning? Min livmoder var så "slank", at enten havde jeg aborteret eller også kommer baby langsom fra start. 

Krammer.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.