Hjælp, kom please med en solstråle historie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2015

Gabriel

Jeg har en solstrålehistorie. Min veninde blødte det meste af de første 10 uger af sin graviditet. Hun havde tidligere haft en SA og var meget nervøs. Hun lå derfor i sengen med benene oppe i de første 3 måneder af anden graviditet. På trods af de mange kraftige blødninger har hun idag en fantastisk lille pige på knap et år.

Dog vil jeg så også tilføje at hvis det er en SA, er der en grund til det. Hvis fosteret ikke kan overleve graviditeten, er det bedre det sker nu end om 4 måneder. 

Jeg håber virkelig det bedste for dig. Sender masser af varme tanker! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2015

Anonym trådstarter

Men synes bare, at min blødning er når jeg tisser. Hver gang jeg tisser, men der kommer ikke rigtig mere end et par dråber på bindet. 

(brugte tampon første dag. Der kom lidt nyt og en masse brunt blod), men fandt jeg ud af jeg ikke måtte. Så har ikke brugt tampon siden. Ved bare blodet kun er der når jeg har tisset og et par dråber i bindet. 

Jeg vil bare så gerne have svar fra lægen nu, så jeg kan komme videre.

Men er der ikke større chance for at miste når man først har blødt?

Jeg var ude for en der rev i mig og sparkede mig en gang her den anden dag på arbejdet. Tænker, at det kan have udløst det? 

Tak for historien. <3 Ville ønske den lille spir der er eller var der ikke fejler noget. 

Anmeld

11. januar 2015

Hmmm

Første gang jeg var gravid endte det med SA blødte ikke før 13 uge og der var den gået til i 6-8 uge mine to næste graviditeter har jeg blødt (rigtigt) fra 5-6 uge og det har ik betydet noget så der er håb i nu min læge har dog sendt mig til scanning lige med det samme så fat på lægen igen  

Anmeld

11. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Er (var) gravid. Det ved jeg ikke mere. Skrev et indlæg igår, men det gik i stå. 

Jeg begyndte igår at bløde. 5+5. Jeg startede med brunt blod, men det er nu lign mens, bare ikke lige så kraftig. Blanding af gammelt og nyt blod. 

Ingen der har prøvet det uden SA?

Hvordan har jeres blødninger været dagen efter sex, hvis i har prøvet det?

Er ulykkelig. Har grædt siden igår morges. 

Da jeg var 5+4 fik jeg en kraftig hovedpine og vågnede næste morgen som jeg skriver øverst. Det gør ondt i hjertet. Græder og kan ikke stoppe. 

Lægerne siger bare at man umuligt kan få scanning 5+5. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. 

Hvis det er det. Hvor hurtigt blev jer med SA så gravide igen? Jeg blev denne gang gravid i 1 cyklus, men har ventet meget længe på, at vi gik igang. Så det er en langvarig drøm der gik i opfyldelse. 

Kan jeg være skyld i det?

Kan intet. Vil bare græde. Og det værreste er, at jeg er uvis. Kan det være pga sex eller er det umuligt.

Har ikke haft kraftige smerter, men mens smerter og murren. Ondt i lænden. Mine bryster stoppede med at gøre ondt igår. Chancerne er små, men ville ønske de ikke var. 

Er fortabt. 

Det har intet med dig at gøre . Og er desværre  noget  mange prøver. Jeg ville søge privat scanningsklinik for at blive afklaret og være helt sikker på det er sa. De burde snart kunne se et foster 

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Det har intet med dig at gøre . Og er desværre  noget  mange prøver. Jeg ville søge privat scanningsklinik for at blive afklaret og være helt sikker på det er sa. De burde snart kunne se et foster 

Tak. Jeg vil så gerne have den scanning, men de sagde, at man under ingen omstændigheder kunne se det så tidligt. Jeg var helt rød om øjnene, så meget havde jeg grædt, men følte slet ikke de tog mig seriøst.  Ej hvor det hårdt. Bør betale mig fra en så snart man kan. Er 6+0 i dag. 

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

Hmmm skriver:

Første gang jeg var gravid endte det med SA blødte ikke før 13 uge og der var den gået til i 6-8 uge mine to næste graviditeter har jeg blødt (rigtigt) fra 5-6 uge og det har ik betydet noget så der er håb i nu min læge har dog sendt mig til scanning lige med det samme så fat på lægen igen  

Tak for beskeden. Du gav mig lidt håb. <3 Men i det mindste ømme bryster var væk lige præcis den dag, gør bare, at jeg er mere nervøs. 

Men må ringe så hurtigt jeg kan til lægen imorgen. 

Anmeld

11. januar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Tak. Jeg vil så gerne have den scanning, men de sagde, at man under ingen omstændigheder kunne se det så tidligt. Jeg var helt rød om øjnene, så meget havde jeg grædt, men følte slet ikke de tog mig seriøst.  Ej hvor det hårdt. Bør betale mig fra en så snart man kan. Er 6+0 i dag. 

Sikke noget fis af dem. Jeg så hjerteblink  6+0 offentlig klinik. Men der er ingen garanti for hjerteblink.  Det er forskellen. Det jeg tænker de kan er at se om man ser er foster. Ved mig da jeg mistede  6+0 og blødt  så vi intet. Så er du om ikke andet blevet klogere  på om der er håb.  For dårligt  de ikke sender dig ind 

Anmeld

11. januar 2015

Gabriel

Anonym skriver:

Men synes bare, at min blødning er når jeg tisser. Hver gang jeg tisser, men der kommer ikke rigtig mere end et par dråber på bindet. 

(brugte tampon første dag. Der kom lidt nyt og en masse brunt blod), men fandt jeg ud af jeg ikke måtte. Så har ikke brugt tampon siden. Ved bare blodet kun er der når jeg har tisset og et par dråber i bindet. 

Jeg vil bare så gerne have svar fra lægen nu, så jeg kan komme videre.

Men er der ikke større chance for at miste når man først har blødt?

Jeg var ude for en der rev i mig og sparkede mig en gang her den anden dag på arbejdet. Tænker, at det kan have udløst det? 

Tak for historien. <3 Ville ønske den lille spir der er eller var der ikke fejler noget. 

Jeg blev scannet da jeg var 6+5 for at fastsætte hvor langt jeg var henne. Så de burde kunne scanne dig meget snart. 

Håber virkelig det bedste for dig

Anmeld

12. januar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Sikke noget fis af dem. Jeg så hjerteblink  6+0 offentlig klinik. Men der er ingen garanti for hjerteblink.  Det er forskellen. Det jeg tænker de kan er at se om man ser er foster. Ved mig da jeg mistede  6+0 og blødt  så vi intet. Så er du om ikke andet blevet klogere  på om der er håb.  For dårligt  de ikke sender dig ind 

Ja. Burde man ikke kunne se hvis jeg har aborteret så? Hjerteblinket kan jo godt komme senere først. 

Jeg må hellere slå fast imorgen jeg vil scannes. Nu kan jeg ikke klare at græde mere snart. 

Anmeld

12. januar 2015

Anonym trådstarter

Gabriel skriver:

Jeg blev scannet da jeg var 6+5 for at fastsætte hvor langt jeg var henne. Så de burde kunne scanne dig meget snart. 

Håber virkelig det bedste for dig

Tak.  Det hjælper at man kan snakke med nogen, når vi er alene om det herhjemme. Håber snart de kan scanne mig så. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.