Anonym skriver:
Min er ikke ond, men bare for meget. hun skriver/ringer med max 48 timers mellemrum.. har hun gjort de 2 år vi har været sammen. Og min kæreste er altså 28!! Jeg er ved at gå amok over det, føler hun ikke kan give slip og lade os leve vores liv. Jeg har frabedt mig sms'er medmindre det er vigtigt, men det fatter hun ikke. Hun skriver til begge vores telefoner, SELVOM hun ved vi sidder ved siden af hinaden.. ÅRH!
Og hvis vi ikke har været på besøg i 14 dage, så over-sms'er hun os total, og så siger min kæreste at vi må forbi et smut, for hun stopper ikke før hun har set os
Hun har så tralvt med at blande sig, komme med råd, købe ting, og ringer og høre om de og de må komme med hende ned og se børneværelset. (hun har set det 6 gange nu...) jeg HAR sagt til hende på en pæn måde, at vi vil gøre tingene på vores måde, og vi nok selv skal spørge hvis vi har brug for hjælp. Og jeg vil altså gerne selv købe ting til ham, som jeg synes om (ikke at de ikke må komme med gaver.. men i ved) Hun fatter det bare ikke! og min kærste siger ikke noget til hende.. Er bare så bange for det ender galt hvis det fortsætter på denne måde.. GIDER det ikke.
Frygter virkelig hvordan det bliver, når den lille kommer. For jeg har borderline og ADHD, og har brug for ro til at få en god start med barnet.. OG det har vi meldt ud.. alle acceptere det, bare ikke hende... 
Det er da bare dejligt at hun glæder sig og hun vil være en del af det.
Jeg synes hun lyder som en sød, positiv kvinde. Og at hun sender sms til dig også, ja hvis en ikke svarer, prøver hun den anden, hvordan skal hun ved at I sidder lige ved siden af hinanden? Hun står jo ikke og lure ind af vinduet.
Jeg håber da at jeg får en svigermor der er så glad for mig som din svigermor er for dig.
Men selvfølgelig skal der også være plads til dig, men det er dig der skal tage snakken, for det er dig der har et problem. Og så skal du huske at det ikke må lyde anklagende, for hun gør jo ikke noget forkert, det går bare ud over dine grænser.
Og hvis du synes hun er slem, så se hende her; https://www.youtube.com/watch?v=U0miP8HcfbQ
Hun er fandeme et helvede.