Hvis ikke din kæreste vil sige fra, så må du jo gøre det.
Ellers kan svigermor af gode grunde ikke vide hvordan DU har det, og hvad DU synes om hende.
Ja han er en røv, fordi han stikker halen mellem benene og bare føjer hende, men DU har valgt ham, og så følger svigerfamilien med (desværre, må man jo så sige i dit tilfælde).
Jeg får også det indtryk at hun bare virkelig glæder sig, og at hun har svært ved at lægge bånd på sig selv.
Derudover forestiller jeg mig hvor ulideligt det bliver for mig, den dag mit barn bliver voksent og flytter hjemme fra, og begynder at leve sit eget liv. NØJ hvor vil jeg også have lyst til at skrive og ringe hele tiden, komme forbi i tide og utide, købe alt muligt til det nye hjem/børnebørn osv.
Og hvis ingen stopper mig, så kommer jeg sgu nok også til at gøre det 
Jeg vil dog foretrække en konstruktiv face-to-face samtale med god tid og masser af eksempler og forslag til forbedringer og aftaler, og så vil jeg selvfølgelig gerne høre at det ikke er fordi jeg er udelukket, men blot fordi der skal være plads til at mit barn gerne vil leve sit eget liv med sin familie.
Hvis en svigersøn/datter flejnede ud på mig, eller bare begyndte at ignorere/afvise mig, så ville jeg kæmpe med næb og kløer for at holde kontakten til mit barn alligevel - og nok virke endnu mere omklamrende end før.
Anmeld