At ligge billeder op på face af sine syge børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.387 visninger
42 svar
58 synes godt om
27. december 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Det har jeg aldrig forstået hvorfor folk har et behov for at gøre?? 

For mig er det altså privat og ikke noget jeg syntes man skal dele med alle og enhver og ens barn/børn er jo sårbare når de er syge.

Syntes  faktisk ikke at man kan være bekendt at ligge et billede op af sit barn/børn hvor de er skidt tilpas. Jeg ville ihvertfald ikke bryde mig om hvis der blev lagt et billede op af mig når jeg er syg. 

Er der andre der deler samme mening som jeg?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

VNB

Omsorgsgiver skriver:

Det har jeg aldrig forstået hvorfor folk har et behov for at gøre?? 

For mig er det altså privat og ikke noget jeg syntes man skal dele med alle og enhver og ens barn/børn er jo sårbare når de er syge.

Syntes  faktisk ikke at man kan være bekendt at ligge et billede op af sit barn/børn hvor de er skidt tilpas. Jeg ville ihvertfald ikke bryde mig om hvis der blev lagt et billede op af mig når jeg er syg. 

Er der andre der deler samme mening som jeg?? 

Nu kommer jeg nok til at lyde sur og gammel - MEN Generelt synes jeg bare at folk tit ligger meget mærkelige billeder/ting op på facebook... 

Jeg krummer tit tæer og fatter ikke at nogle folk har sådan et stort behov for at udstille ALT i deres privatliv - både gode og dårlige ting 

Forstår godt at man gerne vil dele nogle ting, det gør jeg da også selv. Men nogle bør have et større filter for hvad der skal deles. Det er ihvertfald min mening

Anmeld

27. december 2014

lineog4

Kommer an på hvad du mener med syge børn? Mener du et billede af en lille dreng med influenza, eller mener du et billede af en lille dreng med kræft, hvor de viser noget fra deres hverdag på hospitalet?

Anmeld

27. december 2014

Ayasmor

Jeg er af samme holdning som dig. Kan simpelthen ikke se, hvilket formål det har.  

Anmeld

27. december 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Et "Åh, lille pus" billede af et lille barn, der hænger, kan jeg ikke se noget ondt i - hvis man i forvejen deler billeder af sine børn på FB i forskellige situationer, er det jo også bare en lille del af barnets liv, der lægges ud. 

Anmeld

27. december 2014

B&J

her den anden dag så jeg en jeg havde gået i skole med deres baby lå på hende og puttede og havde feber...

også skriver hun her putter mors skat rigtig godt håbe feberen snart falder..

jaa det kan jeg ikke se noget forkert i... facebook er et meget åbent net så det må man jo leve med

Anmeld

27. december 2014

Stumpen

Det er der godt nok mange der gør og har egentlig aldrig tænkt over det, men du har da ret, man vil da heller ikke selv udstilles liggende helt splattet ud på sofaen...

Det værste jeg dog har set hos venner og bekendte (udover alle dem der går verden rundt) var en bekendt som lagde en film op af hendes datter i et raserianfald og man kunne høre barnet skrige hulkende "mor nej ikke filme"...  Godt nok plejer jeg ikke at starte diskussioner på fb over ting jeg undres over, men den der kunne jeg ikke stiltiende gå forbi..

Anmeld

27. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
lineog4 skriver:

Kommer an på hvad du mener med syge børn? Mener du et billede af en lille dreng med influenza, eller mener du et billede af en lille dreng med kræft, hvor de viser noget fra deres hverdag på hospitalet?

Jeg tænker mere på den influenza/feber/lungebetændelses ramte barn. Overhovedet ikke den kræftsyge eller andet alvorlige sygdomsforløb. 

Anmeld

27. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Stumpen skriver:

Det er der godt nok mange der gør og har egentlig aldrig tænkt over det, men du har da ret, man vil da heller ikke selv udstilles liggende helt splattet ud på sofaen...

Det værste jeg dog har set hos venner og bekendte (udover alle dem der går verden rundt) var en bekendt som lagde en film op af hendes datter i et raserianfald og man kunne høre barnet skrige hulkende "mor nej ikke filme"...  Godt nok plejer jeg ikke at starte diskussioner på fb over ting jeg undres over, men den der kunne jeg ikke stiltiende gå forbi..

Nej, det er da også noget mærkeligt noget at ligge op. Og så når barnet højt og tydeligt siger stop til det 

Anmeld

27. december 2014

lineog4

Omsorgsgiver skriver:

Jeg tænker mere på den influenza/feber/lungebetændelses ramte barn. Overhovedet ikke den kræftsyge eller andet alvorlige sygdomsforløb. 

Kiggede lige mine billeder igenmem - puha ingen syge børn, for er faktisk enig med dig når det er influenzaramte børn, men tror også jeg måske kunne komme til det sådan uden at tænke mig om.... Men ikke sket - heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.