Jeg forstår det ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.873 visninger
51 svar
118 synes godt om
27. december 2014

Anonym trådstarter

Godmorgen de skønne kvinder! 

- Jeg ved ikke om jeg er den eneste som tænker sådan her, men hvad skal et lille barn med en iPad, iPhone og alt sådan noget? Børn skal vel være børn. Og ja ved godt at de fleste skoler bruger iPads idag, men af den grund behøves de ikke at få en iPad derhjemme. Selv i børnehaver har de fået iPads. Hvorfor skal børne sidde og få frikante øjne? Jeg forstår det virkelig ikke.  Ved godt der vil komme nogle irriterende kommentar men dem ignorere jeg. 

Forsat god dag ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

Missy_B

Anonym skriver:

- Jeg ved ikke om jeg er den eneste som tænker sådan her, men hvad skal et lille barn med en iPad, iPhone og alt sådan noget? Børn skal vel være børn. Og ja ved godt at de fleste skoler bruger iPads idag, men af den grund behøves de ikke at få en iPad derhjemme. Selv i børnehaver har de fået iPads. Hvorfor skal børne sidde og få frikante øjne? Jeg forstår det virkelig ikke.  Ved godt der vil komme nogle irriterende kommentar men dem ignorere jeg. 

Forsat god dag ��

"Ved godt der vil komme nogle irriterende kommentarer men den ignorerer jeg" ?? Fed holdning til en debat du selv starter.

Jeg er helt enig i at 2 årige børn ikke skal parkeres med en iPad, men jeg synes ikke man kan sætte det så sort og Hvidt op som du gør, fordi der findes de yderste tilfælde, og så findes der forældre som bruger det som supplement til indlæring.

hvad så med et tv , PlayStation osv?

og bare lige til Info.. Mit barn er knapt 2, og nej mit barn har ikke en iPad, men det har vi forældre, og mit barn får da liv at kigge med/spille lidt indimellem.

Anmeld

27. december 2014

Anonym trådstarter

Missy_B skriver:

"Ved godt der vil komme nogle irriterende kommentarer men den ignorerer jeg" ?? Fed holdning til en debat du selv starter.

Jeg er helt enig i at 2 årige børn ikke skal parkeres med en iPad, men jeg synes ikke man kan sætte det så sort og Hvidt op som du gør, fordi der findes de yderste tilfælde, og så findes der forældre som bruger det som supplement til indlæring.

hvad så med et tv , PlayStation osv?

og bare lige til Info.. Mit barn er knapt 2, og nej mit barn har ikke en iPad, men det har vi forældre, og mit barn får da liv at kigge med/spille lidt indimellem.

Det at dit barn får lov indimellem er også okay, men dem som FÅR en selv, det er det jeg ikke helt forstår.

Anmeld

27. december 2014

SandraXOXO

En der er lidt småsur over ikke at finde en iPad under juletræet i år?  

Anmeld

27. december 2014

Nystart

Hende af min på 9 år har selv købt hendes....

Den bruges til div stave/regnespil, skole opgaver og film..... 

Og så til at høre musik på.... 

Jeg er typen der mener det er sundt at kede sig, og man skal ud og lege... Og det gør hende af min stadig...da ipad ikke er en ting man skal sidde med hele tiden...

Faktisk har hun lige fået mig aflagte iPhone... Det er dog til at ligge hjemme da hun ernødsaget til at gå hjem nogle gange inden vi har fri og skal kunne komme i kontakt med os... Den forlader kun hjemme når hun skal ned til sin far.. Så sms 'e og ringer hun nemlig hjem... Hjemme sms'er hunsin far og moster....Og det fint så længe det ikke tager overhånd....

Anmeld

27. december 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

En der er lidt småsur over ikke at finde en iPad under juletræet i år?  

Hvos du mener mig, så nej, har skam selv en iPad mine og en iPad air 3. 

Anmeld

27. december 2014

Missy_B

Anonym skriver:

Det at dit barn får lov indimellem er også okay, men dem som FÅR en selv, det er det jeg ikke helt forstår.

Men hvor går aldersgrænsen for dig?

er det 5-8-11 år?

hvornår er de gamle nok til en Tlf, en iPad, fjernsyn på værelset, en PlayStation?

spørger mest for at få dig selv lidt i tale, og få liv i debatten, ikke fordi jeg er uenig!

Anmeld

27. december 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Hende af min på 9 år har selv købt hendes....

Den bruges til div stave/regnespil, skole opgaver og film..... 

Og så til at høre musik på.... 

Jeg er typen der mener det er sundt at kede sig, og man skal ud og lege... Og det gør hende af min stadig...da ipad ikke er en ting man skal sidde med hele tiden...

Faktisk har hun lige fået mig aflagte iPhone... Det er dog til at ligge hjemme da hun ernødsaget til at gå hjem nogle gange inden vi har fri og skal kunne komme i kontakt med os... Den forlader kun hjemme når hun skal ned til sin far.. Så sms 'e og ringer hun nemlig hjem... Hjemme sms'er hunsin far og moster....Og det fint så længe det ikke tager overhånd....

Det røre mig hellere ikke, da hun jo ikke sidder med den hele tiden. En af mine veninder gav sin lillebror en helt ny iPhone 6 i julegaver, drengen er 7 . Her får overs datter en mobil " som vi har liggende til den tid " til når hun skal cykle selv i skole og sådan. 

Anmeld

27. december 2014

Anonym trådstarter

Missy_B skriver:

Men hvor går aldersgrænsen for dig?

er det 5-8-11 år?

hvornår er de gamle nok til en Tlf, en iPad, fjernsyn på værelset, en PlayStation?

spørger mest for at få dig selv lidt i tale, og få liv i debatten, ikke fordi jeg er uenig!

En grænse er et vidt begrab da børn er forskellige, vi fik selv eller jeg fik selv en mobil " uden kort " som 10 årige, men vil sige hvis de skal cykle selv i skole, er det fint, men ellers 10,11 måske 12 år. 

Anmeld

27. december 2014

esioul

Forsat god dag ��

jeg synes det er fint børn har adgang til ipad. Jeg tror på de lærer meget ved de spil der er derpå. Men der skal selv også være plads til andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.