Paranormalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2014

Krydserfingre

Mettefpigen skriver:

Jaa det har han efter hans far 

Vi fandt da ud af at ham var hjemme hos min mor var en gammel mand som havde holdt øje med mig siden var jeg var helt lille...  Han synes jeg var sød også ville han passe på mig 

Nåååå se sådan nogle historier er jo både lidt mystiske og hyggelige på samme tid. heldigvis findes der også gode ting! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har haft flere små oplevelser, hvor det har givet et gys 

da knægten var en 3 år, sagde han en dag "mor, jeg leger lige med drengen". Og dette var efter han var begyndt at tale med sig selv, og at lampen en aften bevægede sig inde på hans værelse 

og en dag jeg var på job, sidder jeg og taler med en borger. Pludselig ser hun lige igennem mig, begynder at smile et kæmpe smil, og siger " nu rejser damen sig i sin fulde højde bag dig". Der blev jeg en smule klam i håndflade  

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

Jeanne skriver:

Jeg har haft flere små oplevelser, hvor det har givet et gys 

da knægten var en 3 år, sagde han en dag "mor, jeg leger lige med drengen". Og dette var efter han var begyndt at tale med sig selv, og at lampen en aften bevægede sig inde på hans værelse 

og en dag jeg var på job, sidder jeg og taler med en borger. Pludselig ser hun lige igennem mig, begynder at smile et kæmpe smil, og siger " nu rejser damen sig i sin fulde højde bag dig". Der blev jeg en smule klam i håndflade  

Ja det kan jeg godt forstå man bliver jo hurtigt lidt utilpas og svedende

Anmeld

26. december 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hvorfor skal man altid læse om sådan noget her når man er alene hjemme  Ihh... Godt manden min snart kommer hjem 

Anmeld

26. december 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Da jeg i 2008 en nat blev meget dårlig, og vågnede ved at jeg havde det skidt, oplevede jeg at min nyligt afdøde morfar stod forenden af mig seng og sagde jeg skulle med ham, vi havde en snak hvor jeg fik sagt at det kunne jeg ikke, da jeg næsten lige havde født min og mandens 3. barn, han svarede at det "stod skrevet", men at han skulle se hvad han kunne gøre. Efter den snak vidste jeg bare at det var alvorligt jeg var syg, men jeg var for afkræftet til at kunnr sige noget til manden, så jeg lagde mig til at sove videre med en viden om at måske ikke vågnede igen :-(. Da min mand vækkede mig næste morgen, vågnede jeg med alle symptomer på en blodprop i hjernen, og blev akut indlagt. Det blev bekræftet at jeg havde haft 3 mindre forbipasserende blodpropper i hjernen og var indlagt i 7 dage, med mindre hjemme genoptræning i ca. 6 mdr.

Så JA jeg tror på mere mellem himmel og jord.

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

Omsorgsgiver skriver:

Hvorfor skal man altid læse om sådan noget her når man er alene hjemme  Ihh... Godt manden min snart kommer hjem 

Haha min koommr heldigvis også snart hjem! sorry. 

Anmeld

26. december 2014

Isabella_mor

Mom skriver:

Da jeg i 2008 en nat blev meget dårlig, og vågnede ved at jeg havde det skidt, oplevede jeg at min nyligt afdøde morfar stod forenden af mig seng og sagde jeg skulle med ham, vi havde en snak hvor jeg fik sagt at det kunne jeg ikke, da jeg næsten lige havde født min og mandens 3. barn, han svarede at det "stod skrevet", men at han skulle se hvad han kunne gøre. Efter den snak vidste jeg bare at det var alvorligt jeg var syg, men jeg var for afkræftet til at kunnr sige noget til manden, så jeg lagde mig til at sove videre med en viden om at måske ikke vågnede igen :-(. Da min mand vækkede mig næste morgen, vågnede jeg med alle symptomer på en blodprop i hjernen, og blev akut indlagt. Det blev bekræftet at jeg havde haft 3 mindre forbipasserende blodpropper i hjernen og var indlagt i 7 dage, med mindre hjemme genoptræning i ca. 6 mdr.

Shit.!!!! Vild nok!

Anmeld

26. december 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Isabella_mor skriver:

Shit.!!!! Vild nok!

Ja det tog mig også det meste af et år at fordøje min oplevelse. Jeg fik fortalt det til min mormor, som tog det rigtig pænt, og sagde at det ikke kom bag på hende, da min morfar og jeg var tæt knyttet til hinanden. Og han havde sagt til hende at han var så glad for at jeg var der meget under hans sygdomsforløb som han tilsidst endte med at dø af

Anmeld

26. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Pigeeeeen skriver:

Haha min koommr heldigvis også snart hjem! sorry. 

Kan jo ikke lade være  Elsker at læse om sådan nogle historier for tror selv på spøgelser/ånder og at der er mere mellem himmel og jord. 

Anmeld

26. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Mom skriver:

Wow!!! Hvor vildt!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.