Paranormalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2014

Krydserfingre

Ps. Min tråd var også så man nemlig kunne komme ud med sine historier og så andre kunne "bekræfte" en og selv dele ud så man ikke føler sig alene  

Selv kan jeg måske starte ud. Jeg boede i en 200 år gammel fredet lejlighed i Christianshavn i Kbh. Det var en lille lejlighed og lå i baggården aller øverst. Havde kun 1 underbo. Nå men jeg flyttede derind og var super glad. Men det varede deaværre ikke længe. Inden længe kunne jeg ikke fordrage at være i mit eget hjem. Jeg følte mig overvåget og luret på - men værst af alt blev jeg TRÆT og SUR/KED AF DET ligeså snart jeg kom hjem. Kunne have været på hyggelig shoppingtur også bang blev jeg ramt af dårlig stemning. Øv. Flere gange endte min aften i at jeg tog min bilnøgle og taske og kørte 30 min hjem til mine forældre i nattøj kl 01 på en hverdag, bare fordi det var så ubehageligt Også kom der flere og flere lyde, puslen og en forlænger ledning blev smidt på gulvet en nat. Meget klamt. Så jeg flyttede efter lidt tid og fandt ud af at alle der havde boet der kun havde været der i et halvt års tid, rigtig mystisk synes jeg jo. Men flyttede og har ik oplevet andre ting heldigvis og ja, der var nogle der ikke troede på mig. Men min far og veninder gjorde. Ps kan ikke slette mit " også" sidst i beskeden. .  også 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

k&k&k&k

Jeg oplever ikke så meget i det her hus vi bor i nu, men for 2 nætter siden stod der en lille hvid pige med 5 balloner i en snor i døren ind til vores soveværelse, hun smilede til mig og "fløj" væk 

jeg kan dog ikke fornemme at det er noget "ondt" der er her, så jeg er ikke bange - men holder det for mig selv da manden mener det er noget pjat 

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

Carina:-) skriver:

Det er bare så grænseoverskridende for mange reagerer med vantro og den der "Argghhh mon dog" 

Det er så tabu at tro på ånder ,aliens og energier ,på trods af at mange jo tror på gud som ingen rigtig kan sige de har set...

At tro på gud er ok og acceptabelt ,men påstår man at man har oplevet overnaturlige ting eller set en ufo synes mange man er skingrende skør

Jeg skal nok vende tilbage ,for et eller andet sted er det rart at kunne snakke med andre ,og jeg overlever nok også at nogen herinde vil ryste på hovedet af mig - det er sket før og vil ske igen 

Jamen du har helt ret! 

Selv tror jeg på lidt af værd. Og folk på gerne rulle øjne af mig jeg ved selv hvad jeg har oplevet og tror på. 

Anmeld

26. december 2014

Dorthe1986

Jeg har oplevet noget. Men jeg tænker også om jeg lige vil dele, da det er lidt tæt på, både personligt men også chokket :-)

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

k&k&k&k skriver:

Jeg oplever ikke så meget i det her hus vi bor i nu, men for 2 nætter siden stod der en lille hvid pige med 5 balloner i en snor i døren ind til vores soveværelse, hun smilede til mig og "fløj" væk 

jeg kan dog ikke fornemme at det er noget "ondt" der er her, så jeg er ikke bange - men holder det for mig selv da manden mener det er noget pjat 

Okay, vildt nok. Kendte du hende? 

Hehe det kender jeg godt. De mænd skal altid nægte  

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

Dorthe1986 skriver:

Jeg har oplevet noget. Men jeg tænker også om jeg lige vil dele, da det er lidt tæt på, både personligt men også chokket :-)

Selvfølelig!

Anmeld

26. december 2014

Kamulla

Orv.. Har oplevet meget som barn... Jeg skriver senere... Sku en for lang historie et skrive fra mobilen  og ser find nemo med sønnen.. Ill be back 

Anmeld

26. december 2014

k&k&k&k

Pigeeeeen skriver:

Okay, vildt nok. Kendte du hende? 

Hehe det kender jeg godt. De mænd skal altid nægte  

Nej, ved ikke hvem det var, men hun var ret tydelig og så alligevel ikke! Helt hvid, med flettede rottehaler og en smilende mund - kunne ikke se andre detaljer da hun jo var hvid. 

Men er SIKKER på hun var der for havde ikke sovet endnu og kiggede KUN fordi jeg følte der stod nogen i døren og troede det var vores datter. 

Anmeld

26. december 2014

Mettefpigen

Bum bum...

Kort fortalt

Da jeg var lille havde vi et eller andet hjemme ved min mor.. Jeg oplevede at der var en der hoppede i sengen om natten mens jeg lå i den, rev dynen af mig, tog på skulderne, kiggede til mig mens jeg var i bad....

En gang da min farfar lige var død havde jeg det som om at jeg blev "overvåget" hver gang jeg var på mit værelse, og en dag fik jeg min veninde på besøg og jeg havde intet nævnt for hende.... Efter vi havde leget i noget tid kigger hun på mig og siger " 'Mette jeg ved ikk om det bare er mig, men jeg føler altså at der er en der hele tiden kigger på mig".... 

Efter jeg flyttede hjemmefra har min mor nævnt flere gange at når hun gik i seng var der en der hviskede hendes navn i hendes øre... 

Da mig og min eks flyttede sammen turde jeg simpelthen ikk gå i kælderen (der var en fælles vaskemaskine dernede) da jeg følte at der var noget dernede... Og det var ikk noget godt.... Jeg fik en meget dårlig fornemmelse, følte mig hele tiden overvåget.... Min eks og jeg havde en meget dårlig kemi mens vi boede der... vi diskuterede hele tiden, var altid i dårligt humør, var hele tiden syge..... Min bedste kammerat har en overnaturlig "kraft" eller hvad mman kalder det.. Han kan mærke ånder og nogengange se dem... Jeg havde intet nævnt for ham om noget af det, og da han første gang besøgte mig fortalte han at hele ude fra vejen kunne han mærke en ond energi inde fra huset af, specielt kælderen...  Fra dag et af da min eks og jeg flyttede var energien helt positivt... Meget mærkeligt!...

Jaa det var lige "kort" om nogle af mine oplevelser 

Anmeld

26. december 2014

Hertz

Har aldrig selv oplevet noget. Men min datter på 2 kan fornemme/se ting før de sker, siden hun begyndte at snakke har hun tit fortalt at nu kommer far eller andre vi kender og der går måske 5 min så kører de ind i indkørslen. Nogle gange siger hun nu ringer far og ganske rigtig så ringer han. Der var en dag hende og jeg var ude og køre og lige pludselig siger hun mor vi kører galt nu, der holdte jeg sq ind til siden i nogle minutter og fik hende til at snakke om noget andet. Vi kom heldigvis sikkert hjem. Men de ting jeg nævner har jo ikk rigtig noget med ånder at gøre. Men det er det nærmeste jeg har været på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.