Bum bum...
Kort fortalt 
Da jeg var lille havde vi et eller andet hjemme ved min mor.. Jeg oplevede at der var en der hoppede i sengen om natten mens jeg lå i den, rev dynen af mig, tog på skulderne, kiggede til mig mens jeg var i bad....
En gang da min farfar lige var død havde jeg det som om at jeg blev "overvåget" hver gang jeg var på mit værelse, og en dag fik jeg min veninde på besøg og jeg havde intet nævnt for hende.... Efter vi havde leget i noget tid kigger hun på mig og siger " 'Mette jeg ved ikk om det bare er mig, men jeg føler altså at der er en der hele tiden kigger på mig".... 
Efter jeg flyttede hjemmefra har min mor nævnt flere gange at når hun gik i seng var der en der hviskede hendes navn i hendes øre...
Da mig og min eks flyttede sammen turde jeg simpelthen ikk gå i kælderen (der var en fælles vaskemaskine dernede) da jeg følte at der var noget dernede... Og det var ikk noget godt.... Jeg fik en meget dårlig fornemmelse, følte mig hele tiden overvåget.... Min eks og jeg havde en meget dårlig kemi mens vi boede der... vi diskuterede hele tiden, var altid i dårligt humør, var hele tiden syge..... Min bedste kammerat har en overnaturlig "kraft" eller hvad mman kalder det.. Han kan mærke ånder og nogengange se dem... Jeg havde intet nævnt for ham om noget af det, og da han første gang besøgte mig fortalte han at hele ude fra vejen kunne han mærke en ond energi inde fra huset af, specielt kælderen... Fra dag et af da min eks og jeg flyttede var energien helt positivt... Meget mærkeligt!...
Jaa det var lige "kort" om nogle af mine oplevelser 
Anmeld