Paranormalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2014

Krydserfingre

k&k&k&k skriver:

Nej, ved ikke hvem det var, men hun var ret tydelig og så alligevel ikke! Helt hvid, med flettede rottehaler og en smilende mund - kunne ikke se andre detaljer da hun jo var hvid. 

Men er SIKKER på hun var der for havde ikke sovet endnu og kiggede KUN fordi jeg følte der stod nogen i døren og troede det var vores datter. 

Vildt.... Har aldrig selv oplevet noget så detaljeret. 

Blev du bange eller følte du det var okay, som du selv siger - at det ikke var noget farligt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

Krydserfingre

Mettefpigen skriver:

Bum bum...

Kort fortalt

Da jeg var lille havde vi et eller andet hjemme ved min mor.. Jeg oplevede at der var en der hoppede i sengen om natten mens jeg lå i den, rev dynen af mig, tog på skulderne, kiggede til mig mens jeg var i bad....

En gang da min farfar lige var død havde jeg det som om at jeg blev "overvåget" hver gang jeg var på mit værelse, og en dag fik jeg min veninde på besøg og jeg havde intet nævnt for hende.... Efter vi havde leget i noget tid kigger hun på mig og siger " 'Mette jeg ved ikk om det bare er mig, men jeg føler altså at der er en der hele tiden kigger på mig".... 

Efter jeg flyttede hjemmefra har min mor nævnt flere gange at når hun gik i seng var der en der hviskede hendes navn i hendes øre... 

Da mig og min eks flyttede sammen turde jeg simpelthen ikk gå i kælderen (der var en fælles vaskemaskine dernede) da jeg følte at der var noget dernede... Og det var ikk noget godt.... Jeg fik en meget dårlig fornemmelse, følte mig hele tiden overvåget.... Min eks og jeg havde en meget dårlig kemi mens vi boede der... vi diskuterede hele tiden, var altid i dårligt humør, var hele tiden syge..... Min bedste kammerat har en overnaturlig "kraft" eller hvad mman kalder det.. Han kan mærke ånder og nogengange se dem... Jeg havde intet nævnt for ham om noget af det, og da han første gang besøgte mig fortalte han at hele ude fra vejen kunne han mærke en ond energi inde fra huset af, specielt kælderen...  Fra dag et af da min eks og jeg flyttede var energien helt positivt... Meget mærkeligt!...

Jaa det var lige "kort" om nogle af mine oplevelser 

Wow. Ja der er altså noget med den energi der.. Det har jeg selv prøvet. Uroligt hvad den kan gøre ved ens humør og krop. 

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

Hertz skriver:

Har aldrig selv oplevet noget. Men min datter på 2 kan fornemme/se ting før de sker, siden hun begyndte at snakke har hun tit fortalt at nu kommer far eller andre vi kender og der går måske 5 min så kører de ind i indkørslen. Nogle gange siger hun nu ringer far og ganske rigtig så ringer han. Der var en dag hende og jeg var ude og køre og lige pludselig siger hun mor vi kører galt nu, der holdte jeg sq ind til siden i nogle minutter og fik hende til at snakke om noget andet. Vi kom heldigvis sikkert hjem. Men de ting jeg nævner har jo ikk rigtig noget med ånder at gøre. Men det er det nærmeste jeg har været på.

Det behøves heller ikke være uhyggelige ånde historier - slet ikke! Overnaturlige kræfter som din datter måske har er også paranormalt jo.. Og meget interessant! 

Hun er en speciel lille pige  

Anmeld

26. december 2014

Mettefpigen

Pigeeeeen skriver:

Wow. Ja der er altså noget med den energi der.. Det har jeg selv prøvet. Uroligt hvad den kan gøre ved ens humør og krop. 

Jaa det er meget voldsomt.... Hvordan man kan mærke at den kommer ligesom en dør man igennem.... 

Anmeld

26. december 2014

k&k&k&k

Pigeeeeen skriver:

Vildt.... Har aldrig selv oplevet noget så detaljeret. 

Blev du bange eller følte du det var okay, som du selv siger - at det ikke var noget farligt? 

Først tænkte jeg "hold da op, sikke en drøm" men så kom jeg i tanke om at jeg overhovedet ikke havde sovet - og da jeg kiggede igen var hun væk! 

Jeg følte mig overhovedet ikke skræmt eller bange! Bare undrende og nysgerrig om hvad/hvem det var. 

Har oplevet MEGET værre ting andre steder vi har boet og har også haft "noget" på slæb så denne oplevelse var på ingen måder skræmmende 

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

Mettefpigen skriver:

Jaa det er meget voldsomt.... Hvordan man kan mærke at den kommer ligesom en dør man igennem.... 

Præcis. Bare en form for tåge man ligesom går ind i og bang - dårlig stemning. 

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

k&k&k&k skriver:

Først tænkte jeg "hold da op, sikke en drøm" men så kom jeg i tanke om at jeg overhovedet ikke havde sovet - og da jeg kiggede igen var hun væk! 

Jeg følte mig overhovedet ikke skræmt eller bange! Bare undrende og nysgerrig om hvad/hvem det var. 

Har oplevet MEGET værre ting andre steder vi har boet og har også haft "noget" på slæb så denne oplevelse var på ingen måder skræmmende 

Ja okay så kan jeg godt forstå du ikke blev så bange igen. Selv var jeg nok gået i panik :p 

Anmeld

26. december 2014

Mettefpigen

Pigeeeeen skriver:

Præcis. Bare en form for tåge man ligesom går ind i og bang - dårlig stemning. 

Jaa lig præcis... Virkelig uhyggeligt... Men det er jo det som "dårlige ånder" kan gøre.... 

Heldigvis har jeg lært meget om det af min kammerat som er inde i det 

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

Mettefpigen skriver:

Jaa lig præcis... Virkelig uhyggeligt... Men det er jo det som "dårlige ånder" kan gøre.... 

Heldigvis har jeg lært meget om det af min kammerat som er inde i det 

Gad godt kende en der også kunne sådan noget  

Anmeld

26. december 2014

Mettefpigen

Pigeeeeen skriver:

Gad godt kende en der også kunne sådan noget  

Jaa det har han efter hans far 

Vi fandt da ud af at ham var hjemme hos min mor var en gammel mand som havde holdt øje med mig siden var jeg var helt lille...  Han synes jeg var sød også ville han passe på mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.