Paranormalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.943 visninger
48 svar
29 synes godt om
26. december 2014

Krydserfingre

Ja, jeg opretter denne tråd da jeg godt kan lide paranormale historier. 

Så... Fortæl endelig om jeres historier hvis i har nogle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

MorDk

Jeg har oplevet meget men jeg deler ikke historierne her da mange tænker sit... Men der FINDES mere mellem himmel og jord! Det er helt helt 100 

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

MorDk skriver:

Jeg har oplevet meget men jeg deler ikke historierne her da mange tænker sit... Men der FINDES mere mellem himmel og jord! Det er helt helt 100 

Ork ja jeg ved godt at mange tænker sit og det skal de også have lov til. Synes dog ikke man skal tie bare fordi andre er af andre opfattelser Man kan jo enten ryste på hovedet, bare smile af det eller vælge at tro på det. 

Jeg synes bare paranormale historier er spændende! 

Ps tror heller ikke folk hvor paranormale ting ikke siger dem noget går ind i denne tråd

Anmeld

26. december 2014

MorDk

Pigeeeeen skriver:

Ork ja jeg ved godt at mange tænker sit og det skal de også have lov til. Synes dog ikke man skal tie bare fordi andre er af andre opfattelser Man kan jo enten ryste på hovedet, bare smile af det eller vælge at tro på det. 

Jeg synes bare paranormale historier er spændende! 

Ps tror heller ikke folk hvor paranormale ting ikke siger dem noget går ind i denne tråd

Jo de gør hehe....

Nej du har ret i man ikke skal tie... men kan aller bedst lide at snakke med andre om dette face2face 

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

MorDk skriver:

Jo de gør hehe....

Nej du har ret i man ikke skal tie... men kan aller bedst lide at snakke med andre om dette face2face 

Ja måske, men i så fald er det deres problem. Jeg har aldrig oplevet at folk var direkte negative. 

Denne tråd var blot til dem der gerne ville fortælle eller bare læse

Anmeld

26. december 2014

MorDk

Nu kribler det lidt i mig.... hihi

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

MorDk skriver:

Nu kribler det lidt i mig.... hihi

Haha.. Lyder også vildt (spændende) med at du "har prøvet det mange gange"  

Anmeld

26. december 2014

Carina:-)

Jeg overvejer lige om jeg vil dele- har oplevet ting som var så voldsomme at jeg som ellers ikke er specielt troende var nødt til at kontakte en præst.Fordi jeg simpelthen blev skræmt fra vid og sans og var nødt til at vide om jeg var ved at blive skør.. 

Og det kan anbefales ,de kan fortælle om andres oplevelser så man aldrig nogensinde kommer i tvivl mere.De har tavshedspligt så selv om de evt fortæller en noget er det jo helt anonymt samt at de dømmer ikke da de selv har oplevet lidt af hvert . 

Men jeg tænker lige om jeg er klar til folks tanker om mine oplevelser-måske der ville komme flere på banen hvis man kunne skrive anonymt

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

Carina:-) skriver:

Jeg overvejer lige om jeg vil dele- har oplevet ting som var så voldsomme at jeg som ellers ikke er specielt troende var nødt til at kontakte en præst.Fordi jeg simpelthen blev skræmt fra vid og sans og var nødt til at vide om jeg var ved at blive skør.. 

Og det kan anbefales ,de kan fortælle om andres oplevelser så man aldrig nogensinde kommer i tvivl mere.De har tavshedspligt så selv om de evt fortæller en noget er det jo helt anonymt samt at de dømmer ikke da de selv har oplevet lidt af hvert . 

Men jeg tænker lige om jeg er klar til folks tanker om mine oplevelser-måske der ville komme flere på banen hvis man kunne skrive anonymt

Ja selvfølgelig, bare tænk først. var absolut ikke min hensigt at tvinge nogle. Synes folk er søde kvinder herinde så tænkte ikke at det ville blive et problem for folk "at stå frem" men kan 100% godt forstå det  

Og giver dig ret med Anonym-knappen. Burde også være for folk der vil svare! 

Anmeld

26. december 2014

Carina:-)

Pigeeeeen skriver:

Ja selvfølgelig, bare tænk først. var absolut ikke min hensigt at tvinge nogle. Synes folk er søde kvinder herinde så tænkte ikke at det ville blive et problem for folk "at stå frem" men kan 100% godt forstå det  

Og giver dig ret med Anonym-knappen. Burde også være for folk der vil svare! 

Det er bare så grænseoverskridende for mange reagerer med vantro og den der "Argghhh mon dog" 

Det er så tabu at tro på ånder ,aliens og energier ,på trods af at mange jo tror på gud som ingen rigtig kan sige de har set...

At tro på gud er ok og acceptabelt ,men påstår man at man har oplevet overnaturlige ting eller set en ufo synes mange man er skingrende skør

Jeg skal nok vende tilbage ,for et eller andet sted er det rart at kunne snakke med andre ,og jeg overlever nok også at nogen herinde vil ryste på hovedet af mig - det er sket før og vil ske igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.