Samværs spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

Lige i den her situation kører han næsten lige forbi hvor de bor, hvorfor kan han så ikke bare lige tage hende med? 

Det ved jeg ikke - jeg kender ham ikke. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2014

TNBC

mor:) skriver:

Det ved jeg ikke - jeg kender ham ikke. 

Rigtigt, men det er jo derfor at han ikke kan hente til tiden, fordi han skal hente sønnen, og så kører han lige forbi hans datters hjem, men kan ikke lige tage hende med i farten. Det er bare for at være besværlig.

Anmeld

23. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

Rigtigt, men det er jo derfor at han ikke kan hente til tiden, fordi han skal hente sønnen, og så kører han lige forbi hans datters hjem, men kan ikke lige tage hende med i farten. Det er bare for at være besværlig.

Ja det er højst sandsynlig for at være besværlig - men tror nu ikke der har noget med hvem der er vigtigst at gøre. Det er i hvert fald eb drastisk konklusion at lave ud fra en situation. 

Anmeld

24. december 2014

Mettefpigen

sne190810 skriver:

Arh, men så er det da heldigt at juleaften altid falder d. 24 december og derfor rigeligt med tid til at forberede sig. Det er da alment kendt at de fleste børn har/gerne vil have et specielt jule outfit på (kjole som bukser, som i hvad de nu lige har lyst til)

Så man netop slipper for at rende ud dagen før, hvor man egentlig ikke har tid eller penge.  

men når man har købt tøjet og det er blevet for småt, har man så ikk forberedt sig?... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.