Yurie skriver:
Ja, det lyder som om han er vigtigere. Hvilket er synd for pigen.
Hvor gammel er pigen? Og han skal vel ikke være i sportshallen i 48timer i træk? Hvis hun er gammel nok kan hun vel være med?
Det lyder som om han prøver at undgå at skulle være sammen med hende.,
Jeg tror I skal have en snak omkring samværet af jeres datter..
Hun blev 7 år for nogle måneder siden.
ofte er det farmor der har dem i weekenderne i en eller to dage da han skal i sportshaller.
flere fange gennem tiden har der været perioder hvor han slet ikke har haft tid til at havde hende nogle uger i træk og der ser de så slet ikke hinanden da han aldrig har tid til at komme til arrengementer på skole eller ligenede.
og op til flere gange gennem de sidste to- tre år har vores pige direkte kommet og sagt at hun ikke ønsker at komme hjem til ham da han alligevel ikke er der 
jeg vil ikke presse hende afsted så de tidspunkter ringer jeg og fortæller hendes far hvad hun har fortalt hun ønsker men han vil ikke tale med mig og samværet, der vil han snakke med hende selv.
han får gerne lov at snakke med hende i telefonen når det er, den kommer på medhør da han plejer at blive sur på hende og skælde hende ud over at hun ikke har lyst til at komme i weekenderne.
SomRegl slutter han samtalen med hende ved at sige at så må hun jo fortælle mig når hun engang gider se ham igen og så må vi ringe til ham så ser han om han har tid til det 
Anmeld