Jeg er lidt i tvivl om noget ang min datters samvær med hendes far.
han har hende hver anden weekend og skal i år havde hende jule aften samt nytårs aften.
hun får tøj med på weekend hos far da han ikke vil bruge penge på det når hun kun er der hver anden weekend, hvilke jeg syntes er helt ok og hun får tøj med efter årstiden.
men nu har han flere gange bedt om
at hun skal havde noget pænt tøj eller pæn kjole med, dette har hun fået i det omfang jeg kan give med.
nu er hun så lige vokset ud af alt sit tøj på 14 dage og jeg har kun lige kunne købe det mest nødvendige også da hun heldigvis får meget tøj i julegave fra min familie.
men det gør bare at hun ikke kan passe nogle af sine pæne kjoler og igen idag har far bedt om at hun skal havde pænt tøj med til juleaften
skal jeg så finde penge i en økonomi som på nuværende tidspunkt er ikke eksisterende, for at købe pænt tøj til hende fordi far vil havde det eller skal jeg blot sørger for hun har tøj med som ellers..?
ud over det har han i 3 uger fået afvide at jeg og min anden datter skal holde jul hos familie og har en aftale om at vi skal være der senest kl 16.
så vi skal køre hjemme fra senest 15.15 for at nå det med trafikken og han meddeler så i denne weekend at han skal hente sin søn mellem 13 og 15 på onsdag.
hans søn bor ca 30 minutter i bil fra os i normal hverdags trafik.
påminder ham så om vi skal afsted senest kl 15.15 og til det svare han bare "så må vi jo håbe det passer"
Er det bare mig der tænker at han mener jeg så bare igen (er sket mange gange) må rykke mine aftaler eller planer.?
vis ikke han er der 15.15 kan jeg så tillade mig at tage hende med til der hvor vi skal være og så han evt kan hente hende der.?
Anmeld