Samværs spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2014

Mettefpigen

sne190810 skriver:

Sikke nogle sørgelige konklusioner, der kommer til efter bare en side. Stakkels mand. 

Som PernilleogLouis skriver er det dig som skal sørge for tøj, da du modtager diverse økonomiske ydelser, til netop at sørge for det. Bum bum, og hvis min datter på 3 uger var vokset ud af ALT sit tøj, ville jeg nok alligevel på en eller anden måde finde nogle småpenge til en kjole. Jeg ved H&M har udsalg allerede nu, hvor man kan finde en fin kjole til under 100 kr... 
Men det kommer jo an på hvad man gider, jeg havde personligt selv sørget for min datter havde noget pænt tøj at tage på en juleaften - også selvom jeg havde et horn i siden på faren over diverse andre ting (som det lyder til her) fordi jeg ved hvor meget det ville betyde for hende. 

Det er jo trods alt din datter handler om, ik?  

Tidspunkt ift at hente/aflevere ...  kan det tænkes at han også har en dagsplan som skal holde? selvfølgelig kommer han da og henter sin datter juleaften, herregud. Hvis det er så firkantet med jeres kørselstidspunkt, hvorfor er det så ikke blevet gjort klar noget før? 

Det kommer da ikk an på hvad man giver mht til kjolen.... Nu er det altså ikk alle der har tid eller råd til at købe en kjole lige nu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg synes I skal have snakket om samvær..

Men jeg kom til at tænke på en ting, hvordan er dit forhold til farmor? For hvis hun alligevel er deroppe, kunne det tænkes at hun måske vil have hende på samvær den der 2.weekend, sådan så pigen har noget fast og noget at glæde sig til.

For når pigen ligefrem ikke gider hen til sin far, jeg gætter på at det er fordi hun føler sig svigtet, og det er synd for hende. Hun skal føle sig elsket og at nogen gider at være sammen med hende.

Har det rigtig godt med hendes farmor, men far bor der hjemme da han ikke selv gider stå for tøj vask, rengøring, madlavning og hvad der eller høre til at bo for sig selv.

de gange han er blevet smidt ud fra sin mor pga han kan blive meget agressiv der har farmor fået trusler om at hun ikke skal så meget som at overveje at se vores datter da det vil blive værst for farmor selv 

Anmeld

23. december 2014

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Sikke nogle sørgelige konklusioner, der kommer til efter bare en side. Stakkels mand. 

Som PernilleogLouis skriver er det dig som skal sørge for tøj, da du modtager diverse økonomiske ydelser, til netop at sørge for det. Bum bum, og hvis min datter på 3 uger var vokset ud af ALT sit tøj, ville jeg nok alligevel på en eller anden måde finde nogle småpenge til en kjole. Jeg ved H&M har udsalg allerede nu, hvor man kan finde en fin kjole til under 100 kr... 
Men det kommer jo an på hvad man gider, jeg havde personligt selv sørget for min datter havde noget pænt tøj at tage på en juleaften - også selvom jeg havde et horn i siden på faren over diverse andre ting (som det lyder til her) fordi jeg ved hvor meget det ville betyde for hende. 

Det er jo trods alt din datter handler om, ik?  

Tidspunkt ift at hente/aflevere ...  kan det tænkes at han også har en dagsplan som skal holde? selvfølgelig kommer han da og henter sin datter juleaften, herregud. Hvis det er så firkantet med jeres kørselstidspunkt, hvorfor er det så ikke blevet gjort klar noget før? 

Penge kommer der kun når han syntes det men ja tøj har hun altid med og uden der er problemer i det.

Hun har aldrig og er stadig ikke en kjole pige så er noget hun bliver tvunget i vis det er..

også af denne grund ser jeg det ikke nødvendigt med en kjole til juleaften, hun har selv været ude og vælge nogle rigtig flotte bukser og en fin skjorte hun godt ville havde på imorgen (dette får hun også lov at tage med )

med hensyn til afhentning aftalte vi  allerede sidste år at han skulle hente hende senest kl 15 til højtider hvor hun skulle være hos ham.

problemert er kommet efter som hans eks (mor til sønnen) har en holdning om at hun styre hvor,hvornår og hvordan han skal se deres dreng da han ellers slet ikke må se ham (de har også aftaler i amtet som hun ændre) og dette går så oftes ud over os her hjemme 

Anmeld

23. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes da godt du kan købe en fin kjole til juleaften...for din datters skyld. Det kan da være hun også vil være fin juleaften.

Og var jeg i din situation ville jeg da bare selv køre hende til farmor/far. Det giver da ingen mening hun skal køres et sted hen, for blot at få at vide at hun ikke skal holde jul her, men bliver måske hentet af far. 

Det kan godt være det er urimeligt, men sådan er vilkårene nogle gange når man skal dele et barn. Du har selv valgt at få barn med denne mand. 

Anmeld

23. december 2014

Anonym skriver:

Penge kommer der kun når han syntes det men ja tøj har hun altid med og uden der er problemer i det.

Hun har aldrig og er stadig ikke en kjole pige så er noget hun bliver tvunget i vis det er..

også af denne grund ser jeg det ikke nødvendigt med en kjole til juleaften, hun har selv været ude og vælge nogle rigtig flotte bukser og en fin skjorte hun godt ville havde på imorgen (dette får hun også lov at tage med )

med hensyn til afhentning aftalte vi  allerede sidste år at han skulle hente hende senest kl 15 til højtider hvor hun skulle være hos ham.

problemert er kommet efter som hans eks (mor til sønnen) har en holdning om at hun styre hvor,hvornår og hvordan han skal se deres dreng da han ellers slet ikke må se ham (de har også aftaler i amtet som hun ændre) og dette går så oftes ud over os her hjemme 

Så er det da ikke fordi drengen er vigtigere, men mere fordi det er hans eneste mulighed for at se ham. 

Anmeld

23. december 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg synes da godt du kan købe en fin kjole til juleaften...for din datters skyld. Det kan da være hun også vil være fin juleaften.

Og var jeg i din situation ville jeg da bare selv køre hende til farmor/far. Det giver da ingen mening hun skal køres et sted hen, for blot at få at vide at hun ikke skal holde jul her, men bliver måske hentet af far. 

Det kan godt være det er urimeligt, men sådan er vilkårene nogle gange når man skal dele et barn. Du har selv valgt at få barn med denne mand. 

Hun er ikke kjole pige så da vi købte tøj valgte hun et par pæne bukser og en fin skjorte til juleaften 

så havde hun ville havde en kjole da vi var ude og købe tøjet havde hun fået det.

Har tilbudt at køre hende op til farmor men det må jeg ikke for ham af en eller anden grund han ikke vil give 

Anmeld

23. december 2014

Anonym skriver:

Hun er ikke kjole pige så da vi købte tøj valgte hun et par pæne bukser og en fin skjorte til juleaften 

så havde hun ville havde en kjole da vi var ude og købe tøjet havde hun fået det.

Har tilbudt at køre hende op til farmor men det må jeg ikke for ham af en eller anden grund han ikke vil give 

Okay så har du jo gjort hvad du kunne. Hvad tid vil han kunne hente hende?

Anmeld

23. december 2014

Anonym trådstarter

Så er det da ikke fordi drengen er vigtigere, men mere fordi det er hans eneste mulighed for at se ham. 

Lige i denne gang er jeg ikke sikker på det er pga drengen er vigtigere med afhentning, det var mere med hensyn til han mener det er riglig med børn i julen at havde ham fra 24-2 jan.

men at hun skal afleveres mellem 

Anmeld

23. december 2014

Anonym trådstarter

Okay så har du jo gjort hvad du kunne. Hvad tid vil han kunne hente hende?

Mener jeg også og er pænt tøj i mine og hendes øjne..

dette er også tøj hun eks kunne havde fået på til barnedåb eller bryllup da hun føler sig godt tilpas.

han har ikke sagt andet end at han ihvertfald henter hende inden kl 17.30 men det kan jeg jo ikke bruge til så meget da vores juleaften så er smadret helt vis han først kommer kl 17 

Anmeld

23. december 2014

MarianneRubi

Anonym skriver:

Han får også gerne tøj med til hende og gør alt for at kunne give pænt tøj med vis det er ønsket men lige denne gang er det desværre rigtig svært da det er blevet for småt og han først skriver det idag så jeg kun har imorgen til det vis det var.

jeg har prøvet at få en fast tid aftalt men dette har ikke kunne lade sig gøre da han ikke lige viste hvordan hans dag så ud 

da jeg foreslog at han fik hende dagen før evt at jeg afleverede hende hos ham D.23 afviste han det blankt allerede for flere måneder siden, med den begrundelse at han fandeme havde børn nok i julen 

vores datter har han kun 24,25 og 31.men han skal havde sønnen alle dage fra D.24 -2 januar så han mente at det var rigelig og hun derfor ikke kunne komme D.23 om eftermiddagen/aftenen 

Nu har jeg kun læst dit opslag og sine kommenterer frem her til 

mig omg jeg havde flippet råden skråt hvis jeg havde en far til min barn som kom med den udtalelse !! Helt seriøst jeg er faktisk dybt chokeret over ham 

mig at han ikk selv ka glæde jeres datter med at købe hende en fin kjole eller noget hun kan få på !! 

Det er jo blandt andet ik din skyld at jeres datter lige pludselig skyder i vejret og er vokset ud af sit tøj 

havde det været mig ej ja jeg tør slet ikk tænke på den vrede jeg faktisk ville have udsendt ej ha !! 

Du gør da ting for at det skal fungere og finde løsninger at han så modarbejder synes jeg er tarveligt overfor dig og for din datter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.