sne190810 skriver:
Sikke nogle sørgelige konklusioner, der kommer til efter bare en side. Stakkels mand.
Som PernilleogLouis skriver er det dig som skal sørge for tøj, da du modtager diverse økonomiske ydelser, til netop at sørge for det. Bum bum, og hvis min datter på 3 uger var vokset ud af ALT sit tøj, ville jeg nok alligevel på en eller anden måde finde nogle småpenge til en kjole. Jeg ved H&M har udsalg allerede nu, hvor man kan finde en fin kjole til under 100 kr...
Men det kommer jo an på hvad man gider, jeg havde personligt selv sørget for min datter havde noget pænt tøj at tage på en juleaften - også selvom jeg havde et horn i siden på faren over diverse andre ting (som det lyder til her) fordi jeg ved hvor meget det ville betyde for hende.
Det er jo trods alt din datter handler om, ik?
Tidspunkt ift at hente/aflevere ... kan det tænkes at han også har en dagsplan som skal holde? selvfølgelig kommer han da og henter sin datter juleaften, herregud. Hvis det er så firkantet med jeres kørselstidspunkt, hvorfor er det så ikke blevet gjort klar noget før?
Penge kommer der kun når han syntes det men ja tøj har hun altid med og uden der er problemer i det.
Hun har aldrig og er stadig ikke en kjole pige så er noget hun bliver tvunget i vis det er..
også af denne grund ser jeg det ikke nødvendigt med en kjole til juleaften, hun har selv været ude og vælge nogle rigtig flotte bukser og en fin skjorte hun godt ville havde på imorgen (dette får hun også lov at tage med )
med hensyn til afhentning aftalte vi allerede sidste år at han skulle hente hende senest kl 15 til højtider hvor hun skulle være hos ham.
problemert er kommet efter som hans eks (mor til sønnen) har en holdning om at hun styre hvor,hvornår og hvordan han skal se deres dreng da han ellers slet ikke må se ham (de har også aftaler i amtet som hun ændre) og dette går så oftes ud over os her hjemme
Anmeld